درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13407صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 6 مهر 1393 - 20:25
نخست وزیر اسپانیا: هیچ سازمان مدرنی نمی تواند از ارتباطات غفلت کند
اجلاس جهانی روابط عمومی - نخست وزیر اسپانیا، ماریانو راخوی، در سومین و آخرین روز اجلاس جهانی روابط عمومی (WPRF) در مادرید، که توسط مدیران ارتباطات انجمن اسپانیانی و اتحادیه جهانی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات سازماندهی شده بود، طی سخنانی گفت: «هیچ سازمان مدرنی نمی تواند از ارتباطات غفلت کند.» علاوه بر آن، وی تصریح کرد که در حال حاضر «برند اسپانیا» دارای ارزش بسیار بالایی است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخست وزیر اسپانیا، ماریانو راخوی، در سومین و آخرین روز اجلاس جهانی روابط عمومی (WPRF) در مادرید، که توسط مدیران ارتباطات انجمن اسپانیانی و اتحادیه جهانی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات سازماندهی شده بود، ضمن قدردانی از اتحادیه جهانی برای انتخاب اسپانیا و به ویژه شهر مادرید به عنوان میزبان اجلاس ارتباطات، گفت: «هیچ سازمان مدرنی نمی تواند از ارتباطات غفلت کند.» علاوه بر آن، وی تصریح کرد که در حال حاضر «برند اسپانیا» دارای ارزش بسیار بالایی است.


رهبری در ارتباطات
پل هولمز، مدیرعامل گروه هولمز، رهبری را از طریق عمل و اینکه چگونه روابط عمومی عملکردی مشاوره ای در درون سازمان انجام می دهد، روشن کرد. برای هولمز: «محصول روابط عمومی رابطه است و بدون توجه یک وبسایت یا هر بستر دیگر باید ابزارهای کلیدی طراحی شوند تا آن را ارائه کنند.» وی درباره اهمیت یافتن مقیاسی که قاعده بندی مجدد انجام دهد و بتواند تاثیر ارتباطات را ارزیابی کند بیان کرد: «سخت است که درک کنیم چگونه شخصی می تواند یک رهبر باشد بدون اینکه ارتباطات صحیحی برقرار کند. بنابراین، ما باید از طریق ارتباطات موثر آن را به پیش ببریم. این تنها درباره اینکه سخنگوی عمومی خوبی باشیم نیست. بلکه بایستی پیام معتبر و اصیلی برای ارائه داشته باشیم.»


ارتباطات با وجدان
راب فلاهارتی، مدیر عامل کچوم و جان گریزما رئیس و مدیر عامل مشاوره باو، به جزئیاتی درباره مفهوم «ارتباطات با وجدان» پرداختند. برا فلاهارتی، «وجدان اجتماعی جهانی بیشتر از یک برند است، این وجدانی است که افراد به درستی درباره شما فکر می کنند.» گریزما در سوی دیگر درباره مقیاس های جدید در ارتباطات و چالش های حرفه ای صحبت کرد: «به عنوان کارگزاران روابط عمومی ما باید برندها و اعتماد کمک به شرکت ها را بسازیم.»


چالش های موجود صنعت
چالش های کلیدی که متخصصان در صنعت روابط عمومی با آن روبرو می شوند جایی است که میزی را در بخش موازی خریداری می شود. برخی از آنها کسب و کارهای اجتماعی دارند، که کارکنان «قدرت اجتماعی زیادی بر سراسر سازمان دارند»؛ تنظیمات جدید موبایل؛ رسانه اجتماعی و استراتژی بازی های ویدئویی که به تعامل با عموم به گونه ای دو طرفه و بیشتر اجتماعی اجازه تعامل می دهد.
عناوینی همانند نیاز به ارتباط با شفافیت، روندهای جدیدی از قبیل شرکت های همکار، نقش حرفه در بهبود اقتصادی و اهمیت رسانه در پارادایم اجتماعی جدید همچنین در اجلاس مورد بحث قرار گرفت.


آن گریگوری، رئیس اتحادیه جهانی، گریگور هالف؛ رئیس منتخب، در انتهای اجلاس با برخی از جمع بندی ها از دستور جلسه مادرید به بحث خاتمه دادند. بعلاوه در طول برخی از جلسات نام شهر بعدی که میزبان اجلاس جهانی روابط عمومی برای سال 2016 است؛ تورنتو کانادا اعلام شد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد