درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13353صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مهر 1393 - 13:54
چهارمین شماره «سرآمد» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره چهارم دوره جدید ماهنامه «سرآمد» ویژه مهرماه 93، به انتشار رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره چهارم دوره جدید ماهنامه «سرآمد» ویژه مهرماه 93، به انتشار رسید.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شاید بتوان گفت که جامعه نخبگان و استعدادهای برتر و اخیرا اهالی رسانه، دیگر عادت کرده اند که از اوایل هر ماه، منتظر از راه رسیدن شماره جدید «سرآمد» باشند. این ماهنامه خبری، علمی، آموزشی، تحلیلی که با حمایت بنیاد ملی نخبگان منتشر می شود، در چهارمین گام از دوره جدید انتشار خود، به موضوع نسبت سرزمین مادری و نخبگان و استعدادهای برتر پرداخته است.


همچون شماره های قبل، آثار و گفتاری از نام آشنایان و اساتید نام آور کشور نیز در آن می توان یافت: دکتر رضا منصوری، صادق آیینه وند، پرویز کلانتری، مصطفی رحماندوست، محمود شیخ زین الدین، فریدون مجلسی و چندین و چند نام دیگر که همگی در موضوعات مختلف مرتبط با دغدغه ها و دلمشغولی های حوزه علم و فناوری، نخبگان و برتراندیشان کشور، نکته های قابل ذکر، ادا کرده اند.


در این شماره، رضا منصوری از اساتید بنام دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف با تیتر «مریم، رامین و حسین» به سراغ نوع رفتار با نخبگان جوان رفته و آسیب شناسی این موضوع را در قالب یک یادداشت برعهده گرفته است.


شاه بیت مطالب سرآمد چهارم، گفت وگو با دکتر صادق آیینه وند برگزیده جایزه علامه طباطبایی است با عنوان «علم سلطان است.» این استاد برجسته حوزه تاریخ اسلام در جایی از گفت وگویش بیان کرده است: «علوم ذاتا نه اسلامی هستند نه غیراسلامی. علم نه کافر است نه لاییک. علم، علم است. این ما هستیم که در برابرش جهت می گیریم و ازش استفاده می کنیم. دانشمندان اسلامی و کشورهای اسلامی به علم جهت اسلامی می دهند و کشورهای غیراسلامی جهت غیراسلامی.»


گفت و گو با دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی نیز با موضوع اقتصادو شرکت های دانش بنیان از زبان این مدیر خوش زبان اصفهانی نیز خواندنی است. او در این گفت وگو از دغدغه های خود و مدیران معاونت علمی درباره مشکلات اقتصاد نفتی سخن گفته است. به عنوان مثال در جایی می گوید: «تا وقتی ما آن منبع راحت درآمد را داریم، سخت است برویم سراغ چیز دیگر. مثل اینکه شما گرسنه باشید، یک آشپزخانه پر از غذا هم باشد، بعد بگویند از این نخور. خیلی کار سختی است. شما هفت دلار خرج می کنید، 100 دلار نفت می فروشید. کدام فعالیت اقتصادی این قدر سود دارد؟»
درآمد چهارم، گزارش ها و یادداشت های متنوع دیگری در باره موضوعات مختلف مرتبط با مسائل اقتصادی، محیط زیست، فرهنگی، هنری و اجتماعی حوزه نخبگان و استعدادهای برتر دارد که اغلب موضوعات تازه غیرتکراری هستند. از جمله این موارد، گفت وگو با استاد پرویز کلانتری از هنرمندان عرصه تجسمی است که نقاشی هایش خاطره انگلیزش همچنان در ذهن و رویای نسل اول انقلاب جاخوش کرده است. این گفت وگو در همان موضوع پرونده «سرزمین مادری» انجام شده و کلانتری در آن گفته است: «هرگز دوست ندارم ایران را به قصد ماندن در کشوری دیگر برای همیشه ترک کنم. شاید در ایران کم نباشند مسائل و مشکلاتی که گاه عرصه را بر من و امثال من تنگ می کنند، اما با این همه، ارتباط عاطفی من با ایران آنقدر عمیق است که دلم نمی خواهد وطنم را برای همیشه ترک کنم.»


مصطفی رحماندوست از شاعران و نویسندگان شناخته شده عرصه کودک و نوجوان نیز در گفت وگویی، نقدهایی بر عملکرد تاریخی آموزش و پرورش روانه می کند و از کشتن لذت کتاب و کتابخوانی در دل و جان بچه ها گلایه هایی بر زبان می راند.


سیدعلی میرفتاح نیز از روزنامه نگاران خوش قلم کشورمان هم به قرار یکی دو شماره قبل سرآمد، از جهان شیخ شیراز و آموخته ها و آموزه های این نخبه تاریخ ادبیات نکته هایی را در سپهر امروزه روزگار بیرون کشیده است با عنوان: «بنیاد ظلم در جهان اول اندکی بود».


پرویز کرمی سردبیر «سرآمد» نیز در سخن نخست این شماره از ضرورت نقد منصفانه حکایت کرده است و از «دوری از افراط و تفریط» حمایت. او در جایی از یادداشت اش آورده است: «مهم ترین حسن نقد همین است که ما را نسبت به آنچه هستیم آگاه می کند و در رسیدن به آنچه باید باشیم یاری مان می دهد. بی جهت نبوده است که مهم ترین وظیفه رسانه ها را نقادی برشمرده اند.»


دکتر مهدی زارع از جمله یاران موافق «سرآمد» از شماره نخست تا امروز دوره دوم به شمار می رود که مطالبی خواندنی و نکاتی اندیشیدنی را به زبان قلم درآورده است. او این سوال را در یادداشت اش مطرح می کند که «چرا وطن محبوب شهروندان یک کشور است یا نیست؟» و به مهاجرت مغزها و دغدغه حب وطن شان اشاره می کند.


مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز یادداشتی درباره استارتاپ ویکند (startup weekend) و افق های پیش روی آن صحبت کرده است تحت عنوان «این گوی و این میدان».


گفت وگو با سیدحسین گلدانساز دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت انار معاونت علمی هم با موضوع «چگونه در تولید انار سرآمد بمانیم» طعم خوش پاییز را در این ماهنامه جاری کرده است. پرونده ویژه نخبگان و سرزمین مادری نیز شامل یادداشت های متنوعی است که لطف خواندنش کمتر از لذت ورق زدن صفحات متعددش نخواهد بود.


چهارمین شماره ماهنامه خبری، علمی، آموزشی، تحلیلی «سرآمد» به صاحب امتیازی بنیاد ملی نخبگان، مدیرمسوولی دکتر سورنا ستاری و در 130 صفحه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد