درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13348صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 31 شهریور 1393 - 18:06
دولت امریکا ارتباطات آنلاین را شنود و هک می کند
نویسنده: الن ناکاشیما - سازمان های اجرای قانون و جاسوسی می خواهند قادر به استراق سمع رسانه های اجتماعی –پیام های فوری و خدمات چت باشند. کارشناسان فنی از جمله مقامات سازمان امنیت ملی سابق اظهار می کنند ساختن راه هایی برای استراق سمع این نوع از ارتباطات منجر به سیستم هایی با امنیت کمتر می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سازمان های اجرای قانون و جاسوسی می خواهند قادر به استراق سمع رسانه های اجتماعی –پیام های فوری و خدمات چت باشند. کارشناسان فنی از جمله مقامات سازمان امنیت ملی سابق اظهار می کنند ساختن راه هایی برای استراق سمع این نوع از ارتباطات منجر به سیستم هایی با امنیت کمتر می شود.


برخی از کارشناسان امنیت هک کردن را به عنوان یک جایگزین می دانند در حالی که دیگر کارشناسان از جمله مقامات اف بی آی می گویند آن روش در معرض خطرات جدی است.


در حال حاضر فقط شرکت های تلفن –ارائه دهندگان پهنای باند و برخی خدمات اینترنتی تلفن توسط قانون برای قابلیت های استراق سمع مورد نیاز واقع شده اند اما دولت خواهان گسترش نیازمندی به ارائه دهندگان ارتباطات آنلاین بپردازد.


استون ام بلووین - استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه کلمبیا – می گوید:" از منظر کاملا فنی وقتی شما این نوع دسترسی اجرای قانون به سیستمی را اضافه بکنید آنرا تضعیف می کنید. اول آن یک نقطه دسترسی که قبلا وجود نداشت را ایجاد می کند. دوم شما پیچیدگی را به سیستم اضافه کرده اید... و بیشتر مشکلات امنیتی بخاطر کدهای مشکل دار است.


در سال 1994 دولت همکار ارتباطات را برای عمل اجرای قانون که به شرکت های تلفن دستور داده بود سیستم های استراق سمع خود را آماده کنند به تصویب رساند.


ریچارد"دیکی"جورج- مدیر فنی آژانس امنیت میل تا زمانی که در سپتامبر 2011 بازنشسته شد یادآوری کرد که چگونه در اواسط دهه 1990 "در روزهای اولیه کمیسیون اعتباربخشی برای آژانس های مجری قانون"آژانس امنیت میل چند تبلیغات سیستم های تلفن با قابلیت استراق سمع را آزمایش کرد و "در هر یک مشکلاتی را یافتیم". او گفت اگر سیستمی را ضد هک کنیم "واقعا واقعا دشوار است."


با این حال او گفت که در طول سال ها "ما راه درازی را طی کرده ایم."


سوزان لاندو- عضو هیئت علمی سازمان پلی تکنیک ورچستر گروه علوم اجتماعی و مطالعات سیاست در ماساچوست- گفت که در حال حاضر خدمات تلفن پیچیده تر شده اند و راه ها و گزینه ها نیز به همین ترتیب پیچیده تر شده اند. او گفت : "آن بسیار مشکوک است" و "راه های جدید امن ترند."


او گفت که ایالات متحده " با ساختن راه ها در داخل شبکه های ارتباطات چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد تا بدست آوردن زیرا آن راه ها برای مدت طولانی باقی می مانند و ما دیگران را که نمی توانند از عهده هزینه های ساختن (درپشتی) در خودشان برآیند با راه هایی برای ورود به سیستم های ارتباطات خود قادر می سازیم."


بلووین و لاندو گفتند یک گزینه برای استراق سمع هک کردن گوشی یا کامپیوتر مورد نظر است.ل اندو گفت با انجام این کار اف بی آی معایب نرم افزار را که تاکنون بوجود آمده بجای ایجاد معایب جدید استخراج می کند. بلووین گفت اف بی آی اطلاعات را قبل از اینکه رمز گذاری شوند یا بعد از اینکه رمزگشایی شده اند اخذ خواهد کرد.


لاندو گفت "آنها باید بسیار مراقب باشند تا خطر تکثیر بهره برداری در جای دیگر اتفاق نیفتد." "به همین دلیل است که ما برای افزایش تامین بودجه برای پژوهش مشاجره می کنیم."


مارکوس توماس یکی از مقامات سابق اف بی آی که بخش فناوری عملیاتی اداره را راه اندازی کرد گفت هک کردن "غیر قابل اعتماد و خطرناک است چرا که هک ها می توانند منتشر شوند."


برخی از مدافعان حریم خصوصی تکنولوژی هوشمند می گویند که دولت استفاده از نرم افزارهای مخرب را به عنوان یکی از گزینه ها همراه با تضعیف امنیت نرم افزار تبلیغاتی می بیند و شرکت ها را مجبور به اجازه نصب دستگاه های تحویل نرم افزار مخرب در شبکه های خود می کند. کریستوفر سوقویان – مدیر تکنولوژیست اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا – گفت "دولت مجموعه ای از ابزارها را می خواهد نه فقط یکی".


سوقویان گفت وادار کردن شرکت ها برای قرار دادن نرم افزارهای مخرب بر روی تلفن همراه مظنون با استفاده از ویژگی های به روز رسانی امنیتی برای کاربران تلفن همراه ممکن است منجر به " آگاهی حریم خصوصی" مصرف کنندگان شود تا به روز رسانی امنیتی خودکار را خاموش کند."هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف کنندگان ما نرم افزارهای خود را به روز نکنند."


وی برای استفاده از نرم افزارهای مخرب افزود: "لاندو و همکاران با سپاسگزاری از رویکرد نرم افزارهای مخرب به بخش دادگستری پوشش سیاسی می بخشند."


در واقع اف بی آی مجوز های جست و جو را درخواست کرده است تا از این روش در چند پرونده جنایی اخیر استفاده کند.


اما مقامات اف بی آی در مصاحبه ای گفتند که هک کردن معمولا در قسمت جنایی وزارت دادگستری استفاده نشده است. آمی اس هس – معاون مدیر اجرایی شعبه تکنولوژی و علوم اف بی آی – گفت "این در بررسی های اجرای قانون نادر است." او درباره اینکه آن ممکن است چند بار در بررسی های جاسوسی مورد استفاده قرار بگیرد اظهار نظر نکرد.


او گفت که " آن قابلیتی ضعیف است و دقیقه به دقیقه – ساعت به ساعت-روز به روز تغییر می کند درباره اینکه آیا قادر خواهید بود برای آن دستگاه خاص فقط بخاطر تغییر ماهیت تکنولوژی بیدار بمانید یا نه."علاوه بر آن او گفت " بسیاری از بچه های بد دستگاه ها را سبک و سنگین می کنند. بنابراین چقدر با ارزش خواهد بود اگر شما به انجام آن نوع از روش دوباره و دوباره ادامه دهید؟"


او اشاره کرد که اگر در یک پرونده جنایی افشا شود از نظر ردیابی خطر بسیار بالاتری آن را تهدید می کند.


در روز پنجشنبه اسکات چارنی – معاون مدیرعامل مایکروسافت از محاسبات قابل اعتماد- گفت که دولت هرگز از شرکت درخواست نکرده است که کد خود یا محصولاتش را برای دسترسی به اسکایپ که متعلق به مایکروسافت است را تغییر دهد. او در جلسه پانل در انجمن امنیت آسپن گفت"اگر آنها گفتند... در در پشتی قرار دهید ما باید با تمام راه های ممکن برای دادگاه عالی با آن مبارزه کنیم" "اگر دولت آنرا انجام داد و واقعا فکر نمی کنم که این کار را انجام دهد در هزینه ی کامل از رقابت آمریکایی واقع خواهد شد بخاطر اینکه اگر ما آن را در یک درپشتی برای دولت آمریکا قرار دهیم در هیچ جایی از جهان نمی توانیم بفروشیم حتی در آمریکا."

 

منبع: http://www.washingtonpost.com
.منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد