درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13344صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 شهریور 1393 - 20:11
نشست مسوولان اجرایی و مدیران روابط عمومی شهرستان هریس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک مدیران روابط عمومی و مسوولان اجرایی شهرستان هریس با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک مدیران روابط عمومی و مسوولان اجرایی شهرستان هریس با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی برگزارشد.


فرماندار هریس در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های روابط عمومی، گفت: مردم حق دارند از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف اطلاع یابند و این کار وظیفه روابط عمومی‌هاست که باید برای تحقق آن از روش‌ها و برنامه‌های جدید، متنوع و مخاطب‌پسند استفاده کنند.

حسن یحیوی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار و آگاهی‌بخشی به مردم، بر لزوم هم‌اندیشی و هم‌فکری روابط عمومی‌ها و رسانه‌های شهرستان تاکید کرد و ضمن اظهار نارضایتی از عدم پوشش خبری برنامه‌های شهرستان، گفت: مدیران این شهرستان خدمات عمرانی و رفاهی و فرهنگی متعددی برای شهرستان انجام می‌دهند که متاسفانه هیچ خبری در این حوزه از شهرستان هریس از رسانه‌ها منعکس نمی‌شود.

وی با تاکید بر نگاه منطقی به کارکرد روابط عمومی، اظهار داشت: در حال حاضر مدیریت در روابط عمومی‌ها باید به شکلی باشد که بتواند تحولات روز را پوشش داده و سازمان را با آن همراه سازد.

یحیوی همچنین از کاهش تلفات جاده‌ای در محور تبریز- هریس خبر داد و افزود: پس از تشکیل کارگروه حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و با اعمال تغییرات کارشناسی در این محور شاهد کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در دو ماه اخیر هستیم.

امام جمعه شهرستان هریس نیز در این نشست با بیان این که روابط عمومی‌ها دروازه‌های ورودی هر سازمان هستند، خواستار استفاده از نیروهای متخصص در این حوزه شد و خاطرنشان کرد: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی‌هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

حجت‌الاسلام قهرمان احمدی با تاکید بر این که روابط عمومی‌ها باید به فکر چاره‌جویی و حل مشکلات مردم باشند نه به فکر رفع تکلیف، گفت: روابط عمومی فعالیتی است مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، باورها و اندیشه‌ها و نقش مدیریت در مجموعه‌هایی مثل روابط عمومی که خلاقیت و نوآوری از ضروریات آن به شمار می‌رود، بسیار مهم و حساس است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه روابط عمومی‌ها، افزود: امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می‌توان یافت که فاقد روابط عمومی باشد و  این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان‌هاست.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی نیز این نشست را اولین برنامه از نوع خود در سطح استان و حتی کشور اعلام کرد و گفت: پیشگامی فرماندار هریس به عنوان مدیر اجرایی و امام جمعه فاضل این شهرستان، در برگزاری این نشست، نشان از توجه و درک موضوع اهمیت روابط عمومی‌هاست.

جواد آهنگری ارتقای جایگاه روابط عمومی را عامل بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید با رویکرد اثربخشی در سازمان‌ها، مسوولیت خود را جدی بگیرند.

وی با توجه به کارکردها و ظرفیت‌های ارتباطی، خبری، تبلیغاتی روابط عمومی‌ها در دوران جدید، نقش بسزای روابط عمومی در پویایی و دست‌یابی به اهداف سازمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارتباط با افکار عمومی، یکی از وظایف نوین روابط عمومی‌هاست که مبنای امنیت پایدار به شمارمی‌رود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی در ادامه با بیان تعاریف مختلف روابط عمومی، اظهار داشت: از روابط عمومی، صدها تعریف و توصیف در مقالات و کتا‌ب‌ها ارایه شده است که این امر نشانگر آن است که روابط عمومی بنا به ضرورت‌ها و تازگی‌های هر عصر و زمانی می‌تواند کارکرد داشته باشد.

آهنگری در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد کرد به منظور استفاده از هم‌اندیشی، به اشتراک‌گذاری اهداف و ایده‌ها، تبادل نظر، تمرکز آموزش‌ها و تسهیل و تسریع در امور ارتباطی و اطلاع‌‌رسانی، شوراهای منطقه‌ای روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در استان تشکیل شود.

وی همچنین خواستار معرفی مدیران پاسخگو و روابط عمومی‌های برترادارات شهرستان‌ها توسط فرمانداری‌ها بر اساس ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد آنها شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: براساس ظرفیت‌های هر شهرستان لازم است هماهنگی‌های لازم با مدیران مطبوعات محلی برای پوشش اخبار و انعکاس عملکرد شهرستان‌ها صورت پذیرد که تحقق این امرکمک شایانی به آگاه‌سازی و ارایه تصویر واقعی از خدمات ارزنده دولتمردان فراهم می‌آورد.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد