درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:55   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13325صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 شهریور 1393 - 17:51
همایش تخصصی مدیران روابط عمومی فرمانداری های مازندران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : روابط عمومی باید گفتمان دولت را تبیین کند و در فعالیت های خود اخلاق مدار و فضیلت محور باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : روابط عمومی باید گفتمان دولت را تبیین کند و در فعالیت های خود اخلاق مدار و فضیلت محور باشد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری، ' علیرضا یونسی رستمی' روز شنبه در همایش تخصصی مدیران روابط عمومی فرمانداری های مازندران، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نقش بی بدیلی در انعکاس واقعیات دفاع مقدس داشتند، بیان کرد: مردم هر لحظه در جریان واقعیات جنگ بودند و به راستی، زیباترین جلوه تعامل مردم و دولت در دفاع مقدس متجلی شد.

یونسی، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در برگزاری برنامه های شاخص در حوزه دفاع مقدس و تقویت فرهنگ ایثار و ولایت مداری در جامعه اهتمام کنند.

وی، روابط عمومی ها را تقویت کننده و ضامن رابطه مستمر و مطلوب مردم و دولت دانست و خاطر نشان ساخت: باید به نقش روابط عمومی ها به عنوان یک دستگاه تخصصی که در شکل دادن و هدایت افکار عمومی، جایگاه ویژه ای دارند، نگریسته شود.

یونسی با بیان اینکه دوران فعالیت های سنتی در روابط عمومی ها به سر آمده است، یاد آور شد: روابط عمومی ها باید به دانش روز مجهز شوند و در جهت بهبود شرایط ارتباطی بین مردم و مدیران از طریق فناوری های روز و کارآمد تلاش نمایند.

وی با انتقاد از روابط عمومی های مدیر محور، تصریح نمود: روابط عمومی باید تابع مجموعه مدیریت سازمان باشد و این مهم، از مطالبات اساسی روابط عمومی هاست.

رییس شورای اطلاع رسانی استان، روابط عمومی را آیینه تمام نمای سازمان دانست که باید شفاف عمل نماید و گفت: روابط عمومی ها باید در راستای یک منشور اخلاقی فضیلت محور حرکت نمایند و واقعیت را آن گونه که هست انعکاس دهند.

معاون استاندار با بیان این که روابط عمومی ها، پنجره اعتماد مردم هستند و در ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه نقش محوری دارند، عنوان کرد: روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی درست و بهنگام، مدیریت اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات سازمان خود را به عهده گیرند.

یونسی، با بیان اینکه روابط عمومی دارای نقش دو سویه درون و برون سازمانی است، اظهار داشت: روابط عمومی عملی مداوم و طرح ریزی شده و بخشی از وظایف مدیریت سازمان است.

وی، از ضرورت حرکت شتابناک روابط عمومی ها به سوی روابط عمومی مدرن، سایبری و مجازی سخن گفت و یاد آور شد: باید به روابط عمومی ها فرصت ابداع، خلاقیت و نوآوری در جهت جلب مخاطب و انعکاس صحیح کارکرد سازمان داده شود.

یونسی با بیان اینکه باید از یک رویکرد اخلاقی در انعکاس اخبار سازمان ها، تبعیت شود، تصریح کرد: روابط عمومی ها، آمار و اطلاعات را بدرستی تبیین و اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دانستن حق مردم است و باید در جهت تحقق این مهم تلاش شود، افزود: روابط عمومی ها باید به دنبال تحکیم روابط با مخاطبان و ارباب رجوع باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در طول هفته و سراسر شبانه روز باید پاسخگوی مردم باشند، ابراز کرد: مدیریت زمان برای تقویت کارکرد روابط عمومی می تواند در موفقیت های این حوزه اثرگذار باشد.

وی، بر تعامل کامل روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی از دیگر وظایف روابط عمومی فرمانداری هاست.

یونسی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه سال گذشته، 198 و امسال 89 نفر در سواحل مازندران غرق شدند، عنوان کرد: آمار غریق در سواحل استان، طی امسال، نسبت به ده سال گذشته، کاهش 100 درصدی نشان می دهد.

وی با اعلام اینکه آمار ضریب های امنیتی در مقایسه با 10 سال گذشته رو به رشد بوده است، گفت: سرقت های کلان و خرد، زورگیری، تجاوز به عنف و درگیری های دسته جمعی در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش را نشان می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، خاطر نشان ساخت: اکنون دیگر منطقه نا امنی تحت عنوان عباس آباد نکا وجود ندارد و این محله به مکان امن و آرام برای ساکنان تبدیل شده است.در برخی محلات آلوده ساری و آمل نیز این اقدامات صورت گرفته است و ان شاء الله تداوم خواهد یافت.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد