درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1332صفحه نخست » خبر یکشنبه، 21 مرداد 1391 - 08:54
استاندار اصفهان/ روابط عمومی‌ها ضعیف‌تر از اصحاب رسانه در حوزه خبر فعالیت می‌کنند
استاندار اصفهان عملکرد مجموعه فعالان حوزه رسانه در استان را ضعیف دانست و گفت: روابط عمومی‌ها نیز به مراتب ضعیف‌تر از اصحاب رسانه در حوزه خبر فعالیت می‌کنند. خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه از نخبگی خاصی نسبت به سایر افراد برخوردار هستند و فعالیت آنها در حوزه اطلاع‌رسانی قابل ستایش و قدر‌دانی است.
  

استاندار اصفهان عملکرد مجموعه فعالان حوزه رسانه در استان را ضعیف دانست و گفت: روابط عمومی‌ها نیز به مراتب ضعیف‌تر از اصحاب رسانه در حوزه خبر فعالیت می‌کنند.

به گزارش شارا به نقل از قدس، علیرضا ذاکر اصفهانی فعالیت رسانه‌ها را یک فعالیت تخصصی دانست و افزود: یک فرد رسانه‌ای باید از عمق سیاسی و اجتماعی برخوردار باشد و یک شناخت جامع و کامل از فضای سیاسی حاکم بر جامعه داشته باشد و این شناخت باید در سطح کلان و نه در سطح ملی و منطقه‌ای باشد.
وی یادآور شد : آنالیزه کردن مجموعه اطلاع‌رسانی سبب افت مجموعه خبری اصفهان شده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر عمق سیاسی و اجتماعی خبرنگاران در اصفهان در بسیاری از موارد مشاهده نمی‌شود، ادامه داد: البته عمق سیاسی و اجتماعی حاکم بر حوزه اطلاع‌رسانی در شهرستان اصفهان نسبت سایر شهرستان‌های استان بیشتر بوده و سپس این عمق در شهرستان‌های کاشان و نجف‌آباد به مراتب بیشتر از سایر شهرستان‌های استان است.
ذاکر اصفهانی تاکید کرد: احساس می‌کنم که یک مرجع فضایی را برای حوزه رسانه در اصفهان ترسیم کرده است و سایر فعالان حوزه رسانه را به صورت ناخودآگاه در این فضا کشانده و این موضوع اجازه نداده که این افراد از استقلال متصور شده برای آنها برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه این مرجع به صورتی عمل کرده و با تأثیر‌گذاری بیشتر خود در حوزه رسانه سبب شده که فضای خود را بر فضای سایر رسانه‌های فعال در استان تحمیل کند، ادامه داد: شاید رسانه‌ها از این نوع تعبیر بنده خوششان نیاید اما خود رسانه‌های استان می‌دانند که فرد مصلحت طلبی نیستم.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در هیچ زمانی محافظه‌کاری نداشتم و یک فرد رسانه‌ای هستم، افزود: خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه از نخبگی خاصی نسبت به سایر افراد برخوردار هستند و فعالیت آنها در حوزه اطلاع‌رسانی قابل ستایش و قدر‌دانی است.
وی با اشاره به اینکه همیشه نمی‌توانیم تنها خوبی‌ها و نقاط قوت اصحاب رسانه را بیان کنیم، گفت: این موضوع نه تنها ارزشی ندارد بلکه خیانتی به رسانه است و باید واقعیت‌ها را مطرح کنیم.
ذاکر اصفهانی اختصاص فضا‌های بیشتری را به رسانه استان ضروری دانست و اظهار کرد: اصفهان یک استان بزرگ است و ظرفیت‌های متعدد و موضوعات بسیاری در استان وجود دارد که باید این موضوعات در سطح استان مطرح شود.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از رسانه‌های استان گرفتار موضوعات مشخصی هستند که از سوی یک مجموعه کانالیزه می‌شود، ادامه داد: کانالیزه کردن مجموعه اطلاع‌رسانی سبب افت مجموعه خبری استان شده است و اجازه تحرک، قدرت بیشتر و انعکاس مطالب جدیدتر، مهم و کلان استان را به آنها نمی‌دهد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه گرفتاری‌های اقتصادی و تنگنا‌های مالی رسانه‌های استان یک ضعف است، تصریح کرد: رسانه‌های استان با مشکلات عدیده مادی دست و پنجه نرم می‌کنند و به سختی امور آنها می‌گذرد و این موضوع سبب شده که آنها در مسیر کانالیزه شدن پرشتاب و به سرعت عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه اجرای یک همایش علمی به مدت‌ها زمان نیاز دارد و برای اجرای مناسب چنین همایش‌هایی یک تیم متخصص باید به صورت مستمر در این زمینه عمل کنند، اضافه کرد: تئوریزه کردن مسائل اجتماع و مباحث کلان جامعه و بستر‌سازی فرهنگی برای حرکت پر‌شتاب توسعه و پیشرفت برای بنده از اهمیت بسیاری برخوردار است.
ذاکر اصفهانی هرگونه طرح عمرانی و پروژه توسعه‌ای را منوط به فراهم‌سازی بستر‌های مادی و فرهنگی دانست و تاکید کرد: همیشه تلاش کردم که در جلسات مختلف زمان مردم را به بطالت نگذرانم و در هر سخنرانی خود مطالبی را برای استماع حاضران ارائه کردم.
وی با بیان اینکه راه را برای ورود دانشگاهیان و نخبگان به استانداری اصفهان باز کرده‌ام، افزود: در گذشته حضور دانشگاهیان در استانداری اصفهان به این صورت چشمگیر نبوده و حضور 80 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی و سایر دانشگاه‌های استان برای بررسی موضوع آب و خشکسالی در استانداری بی‌سابقه بوده و در تاریخ اصفهان این موضوع وجود نداشته است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تاکنون 12 جلسه همایش در استان تنها برای موضوع خشکسالی برگزار شده است، گفت: در این جلسات از آخرین دستاورد‌های علمی قشر دانشگاهی استان استفاده شده و آخرین نتایج مطالعات علمی دانشگاهیان در قالب یک گزارش نیم ساعته در این همایش‌ها ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها سبب ارتقای سطح علمی استان شده است، اظهار کرد: مردم نیز به این نتیجه می‌رسند که هرگونه تصمیم‌گیری کلان به ویژه در جایگاه استانداری نمی‌تواند بدون حضور نخبگان علمی محقق شود.
ذاکر اصفهانی ادامه داد: تصورم بر این است که از این پس ارتباط استانداری اصفهان با دانشگاهیان و نخبگان قطع نمی‌شود و در این راستا دانشگاه‌ها خود را موظف می‌دانند که با استانداری ارتباط داشته باشند و استانداری نیز خود را از ارتباط با قشر دانشگاهی استان بی‌نیاز نمی‌بیند.
وی با بیان اینکه پس از برگزاری دوازدهمین همایش خشکسالی در استان یکی از مطبوعات اصفهان عنوان کرده است که همایش خشکسالی اصفهان باز هم ناکام ماند، تاکید کرد: ناکامی به چه معنا است و نویسنده این خبر با این تیتر بزرگ‌ترین هجوم را به دانشگاه و مقام علم وارد می‌کند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید با استفاده از قلم خود مشوقی برای فعالیت استانداری در راستای برگزاری برنامه‌های علمی باشند، افزود: مطرح کردن عنوان ناکامی برای انجام فعالیت‌های علمی نوعی کج‌دهنی به دانشگاه و مقام علم است و در صورتی که 20 سال گذشته این فعالیت‌ها در راستای مباحث آب و خشکسالی در استان صورت گرفته بود بدون شک در حال حاضر استان در وضعیت مناسب‌تری قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه انگیزه بسیاری در میان اصحاب رسانه استان وجود دارد، گفت: خبرنگاران استان از افرادی هستند که با دغدغه استان و کشور در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند و دلسوزی این افراد برای مسائل کلان استان و کشور قابل ستایش است.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه ظرفیت بزرگی در حوزه رسانه استان وجود دارد که روز به روز نیز تعداد فعالان حوزه رسانه افزایش می‌یابد، اظهار کرد: ترازی برای نمره‌گذاری برای خبرنگاران استان در دست ندارم اما در مجموع با توجه به ظرفیت زمان، مکانی و شرایط امروزی برخی از رسانه‌ها مانند خبرگزاری فارس از نمره الف برخوردار هستند.
وی در پاسخ به این سئوال که در سال گذشته اعلام شد که سفر کربلا هدیه به خبرنگاران استان است اما تنها یک گروه از این افراد به کربلا اعزام شدند و با توجه به گذشت یک‌سال از این موضوع هنوز تکلیف یک گروه دیگر از این افراد مشخص نیست و وضعیت این افراد به چه صورت است، افزود: تاکنون یک گروه 23 نفره از این افراد را به کربلا فرستادیم و شرایط خاصی برای اعزام این افراد به کربلا وجود دارد.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه همچنین اعزام خبرنگاران به کربلا به اعتبارات خاصی نیاز دارد، تاکید کرد: استانداری اصفهان نیز اعتباری برای این برنامه‌ها ندارد و سفر کربلا تنها به خبرنگاران اختصاص ندارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز شرایط اعزام یک گروه دیگر از افراد نیز در حال فراهم شدن است و اعزام 15 نفر از خبرنگاران استان به کربلا قطعی است و در آینده‌ای نزدیک این افراد به سفر کربلا مشرف می‌شوند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد