درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13309صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 12:52
نقش روابط عمومی باشگاه های ورزشی در ایجاد نشاط در جامعه
فعالیت های ورزشی در هر جامعه ای به عنوان یکی از ابزار توسعه اقتصادی – اجتماعی به شمار می روند.ویلیام سامز معتقد است که ورزش یکی از راه های اجتماعی شدن ،همانند سازی و خو گرفتن با ارزشها و فرهنگ جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت های ورزشی در هر جامعه ای به عنوان یکی از ابزار توسعه اقتصادی – اجتماعی به شمار می روند.ویلیام سامز معتقد است که ورزش یکی از راه های اجتماعی شدن ،همانند سازی و خو گرفتن با ارزشها و فرهنگ جامعه است.

ورزش پدیده ای اجتماعی و فرهنگی است که با نهاد ها و ساختارهای اجتماعی ارتباط دارد .از یک سو می توان از طریق ورزش در باره سطح پیشرت فرهنگی – اجتماعی یک جامعه داوری کرد و از سوی دیگر پیشرفت و ترقی ورزشی هم به داده ها و عوامل اجتماعی حاکم بر جامعه وابسته است. برای اثبات این موضوع می توان به نظم و انسجا م رفتاری طرفداران یک تیم ورزشی در استادیوم های ورزشی اشاره کرد که تا چه اندازه می توانند لایه های زیرین رفتارهای اجتماعی را در حین تماشای مسابقات ورزشی از خود نشان دهند.حتی شعارهایی که در حین تماشای مسابقات ورزشی برای تهییج بازیکنان استفاده می شود نیز نمود فرهنگی دارد.

در واقع می توان چنین گفت که چون ورزش نمود آیینی و نمایشی دارد لذا یکی از ابزار مهم الگوسازی فرهنگی به شمار می رود در مسابقات ورزشی اعمال حرکتی – روانی ایجادگر احساسات گوناگونی است که باعث تحریک قوه تخیل ، انگیزش و مشارکت عاطفی می شود و دقیقا به همین علت است که مدیریت فرهنگی در ورزش و نحوه انعکاس آن در رسانه های جمعی بسیار مهم است چرا که اگر مدیریت فرهنگی در میادین ورزشی به خوبی انجام شود و رسانه های جمعی بتوانند آنگونه که باید به رسالت خویش در این عرصه عمل کنند و بیشتر بازتاب دهنده روح تفریح و سرگرمی آن باشند تا گزارشگر مسابقات ورزشی در این صورت قدم اصلی در به وجود آوردن جامعه شاد، برداشته خواهد شد.

ما امروز در عصری زندگی می کنیم که عصر ارتباطات و اطلاعات نامیده می شود و برخلاف چهره عمومی و اجتماعی که از واژه ارتباطات متساعد می شود متاسفانه ابزارهای نوین ارتباطات بشر را بیشتر در انزوای فردی خویش به اسارت کشیده است و از افراد پرشور و پر تحرک تماشاچیان بی تحرک ساخته است در چنین عصری از روابط عمومی ها که بعنوان پرچمداران پیشرفت جامعه و پیش تازان عرصه های مختلف در کشور شمرده می شوند انتظار می رود تا در ایجاد یک جامعه سالم و پرنشاط مشارکت حرفه ای تر و مسئولانه تری داشته باشند .

اگر و تنها اگر روابط عمومی تیمهای مختلف ورزشی بازی کردن نقش کپسولهای آتش نشانی در باشگاهها را کنار بگذارند و با مجهز شدن به سواد فنی ، عمومی ،اطلاعاتی و رسانه ای با رسانه های جمعی و مردم تعامل بهتری داشته باشند در این صورت ورزش برای مردم محصولی ایده آل به بار خواهد آورد که این محصول ایده آل "اجتماعی شدن " است و یکی از نمودهای رشد اجتماعی در هر جامعه ای محسوب می شود.اجتماعی شدن از طریق ورزش بحث بسیار مهمی است که حتی در سال 1971 در کانادا سمیناری با این عنوان برگزار شده است.

در اهمیت ورزش همین بس که بدانیم ورزش بخش مهمی از تعلیم و تربیت است و فعالیت بدنی جریان رشد را در تمام ابعاد وجود انسان تسهیل کرده باعث شکوفایی استعدادهای انسان می شود.

از طرف دیگر ورزش با تفریح پیوند تنگاتنگی دارد چرا که اصولا ورزش در پناه تفریح زاده شده است و این هردو دست پرورده اوقات فراغت هستند و انسان همواره از ورزش به عنوان لذت و سرگرمی و فعالیتی تفریحی در اوقات فراغت خویش استفاده کرده است و امروزه نقش رسانه های جمعی بیشتر به خاطر انتقال ورزش به مردم و همگانی شدن توجه به ورزش حساسیت بیشتری یافته است .

برای اینکه در عصر حاضر ورزش در سبد هزینه خانواده ها قرار بگیرد و بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد را از خانواده ها دور نماید لازم است که روابط عمومی رسانه های جمعی علی الخصوص رسانه های ورزشی و روابط عمومی باشگاههای ورزشی دست در دست هم دهند و با تشویق مردم به شرکت در ورزشهای همگانی روحیه نشاط در جامعه را ایجاد کرده و حواشی زیان بار و مسموم میادین ورزشی را حذف کنند تا ورزش در جوی سالم به رشد رفتارهای سالم اجتماعی کمک کند و نوید بخش توسعه اجتماعی برای کشور باشد.
 

نصرنیوز

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد