درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:48   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13306صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 12:43
سرگروه شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت منطقه 5 معرفی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت منطقه 5, به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در تبریز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت منطقه 5, به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در تبریز برگزار شد.

به گزارش شارا، یداله بایبوردی، مدیر منطقه 8 ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این منطقه، وجود روابط عمومی ها را در سازمان بزرگترین سرمایه آن سازمان دانست و افزود: فرصت بسیار مغتنمی است تا در این نشست از تجارب و افکار همکاران روابط عمومی بهره برده و برای تصمیم گیری و رفع چالشهای روابط عمومی ها گامهای اساسی برداشته شود..

بایبوردی افزود: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها به‌عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی می‌شوند و روابط عمومی موفق آن است که به درستی تشخیص دهد که اطلاعات را چگونه، از چه طریقی و برای چه گروه از مخاطبان ارایه کند، اما اگر روابط عمومی‌ها بخواهند تأثیرگذار باشند، باید در «جایگاه» بایسته و شایسته خود قرار گیرند.

در ادامه سید مجتبی موسوی شاد، رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت، طی سخنان کوتاهی، اجرای بهتر مصوبات و دستورالعمل های شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت وهمکاری اعضاء را برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده ضروری تلقی کرد.

موسوی شاد افزود: رسالت تشکیل این کمیته ها، ارتقاء و توسعه جایگاه روابط عمومی ها بخصوص درصنعت نفت بوده که همه باید با بهره گیری بیشتر از خلاقیت ها و نوآوری ها وتجمیع تجارب سایر اعضاء در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی همت گماریم.

وی با بیان این که کمیته های استانی به منظور اجرای هر چه بهتر مصوبات شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت تشکیل شده است، افزود: این کمیته ها از میان روسا و کارشناسان روابط عمومی چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت درپنج منطقه و 30 استان کشور تشکیل شده است و زیر نظر شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت فعالیت می کند.

رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت تصریح نمود: پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت شتاب بخشی به بررسی و اعلام نظر مباحث مطرح شده در شورا، اظهار نظر و بررسی کارشناسی مباحث مربوط به استان ها وارایه پیشنهاد مناسب در حوزه فعالیت هر استان، و پیاده نمودن تفکر سیستمی از جمله اهداف کمیته های استانی است.

موسوی شاد اظهار امیدواری کرد: انتظار می رود حضور روسای روابط عمومی مناطق یاد شده درکمیته های روابط عمومی، منشاءتاثیر پذیری و تحقق هرچه بیشتر اهداف خرد و کلان شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت باشد.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی روابط عمومی صنعت نفت فعالیت خود را به ابتکار مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با هدف ایجاد انسجام وحدت رویه ، نهادینه کردن فرآیندهای کاری، حرفه ای و دانش محور،همچنین افزایش کارآمدی روابط عمومی های صنعت نفت ، تحکیم ارتباطات میان مردم و صنعت و تبیین جایگاه حقیقی روابط عمومی ها در سال 88 آغازکرده است.

در پایان نشست, شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت منطقه 5 با انتخاب و معرفی محمدرضا بخشعلیزاده, رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز به عنوان سرگروه شورا, به کار خود خاتمه داد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد