درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13296صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 شهریور 1393 - 14:55
چهاردهمین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای هم‌افزایی و ارتباط مؤثر بین روابط‌عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه، چهاردهمین نشست با موضوع مدیریت رسانه‌های جمعی در راستای معرفی و حفظ منافع مؤسسه و شرکت‌های تابعه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای هم‌افزایی و ارتباط مؤثر بین روابط‌عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه، چهاردهمین نشست با موضوع مدیریت رسانه‌های جمعی در راستای معرفی و حفظ منافع مؤسسه و شرکت‌های تابعه برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این نشست که ١٩ شهریور ١٣٩٣ در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان با حضور مدیر عامل و مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، مدیر و کارشناسان روابط عمومی مؤسسه و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه برگزار گردید، بر هم‌افزایی روابط‌عمومی‌ها در جهت حفظ منافع فرهنگیان عضو مؤسسه تأکید شد.


دکتر یاسر ضیایی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان با اشاره به عملکرد موفق روابط عمومی مؤسسه در زمینه حفاظت از منافع شرکت‌های تابعه در بازار بورس، گفت: مدیریت رسانه‌ها در زمینه بازار بورس بسیار مهم است زیرا یک لحظه غفلت در این حوزه، ضررهای بسیار زیادی متوجه مجموعه صندوق خواهد کرد. در عین حال نظارت دقیق بر مطالب رسانه‌ها و اقدام به موقع در انتشار اخبار و اطلاعات مناسب، تأثیر بسزایی بر افزایش اعتبار و ارزش شرکت‌های بورسی مؤسسه می‌شود که روابط عمومی و امور بین الملل صندوق در این زمینه کاملاً موفق عمل کرده است.


شریف خسروی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه که به تازگی به عنوان فرماندارکنگاور معرفی شده،  نیز ضمن تأیید سخنان دکتر ضیایی، بر لزوم توجه روابط عمومی‌ها بر تعامل مؤثر با رسانه‌ها تأکید کرد.


وی همچنین گفت: نشست‌های روابط عمومی مؤسسه و شرکت‌های تابعه باید به‌طور مرتب و با موضوعات مشخص برگزار شود تا هم‌افزایی و رابطه تنگاتنگ شرکت‌های مجموعه صندوق دچار خدشه نشود.
در این نشست همچنین تمامی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه گزارشی از اخبار و فعالیت‌های شرکت متبوع خود ارائه و همچنین پیشنهادهایی درباره برگزاری نشست‌های روابط عمومی مطرح کردند.
در پایان نیز از زحمات شریف خسروی به عنوان مدیر موفق روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تقدیر شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد