درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13245صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 23 شهریور 1393 - 09:35
والیبال قهرمانی جهان 2014- لهستان
ایران در جهنم لهستان رویایی بازی کرد
تیم ملی والیبال ایران با جبران دو ست باخته ، بازگشتی تاریخی در مسابقه مقابل لهستان میزبان مسابقات قهرمانی جهان داشت اما با وجود برتری در ابتدای ست پنجم در نهایت 16-14 مغلوب حریف شد .
  

ایران در جهنم لهستان رویایی بازی کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ملی پوشهای والیبال ایران که دو ست اول را مغلوب جو وحشتناک سالن و درخشش والیبالیستهای لهستان شده بودند ، با مصدومیت ناگهانی ستاره تیم حریف به ناگاه بازی را برگرداندند و با پیروزی 24-26 به بازی برگشتند . پس از این برد روحیه بخش ایران ست چهارم را هم با نتیجه 19-25 برد تا کار به ست پنجم برسد . اما در این ست پرهیجان لهستان ،با نتیجه 14-16 این بازی عجیب را به سود خود تمام کرد و بازی را برد .
لهستان با پیراهن سفید و با ترکیب نواکوشی، وینارسکی، پاوول، کارول، لازلی، کوبیاک و لیبرو زاتورسکی بازی را آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران هم با پیراهن قرمز و ترکیب امیر غفور، محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف به میدان رفت.

ست نخست: 25 -17 لهستان

دو تیم نمایش پایاپایی را شروع کردند. بازی تماشایی میرزاجانپور و جای خالی های او خط دفاعی مستحکم حریف را فریب می داد. در مقابل اما سرویس های بی امان و قدرتی لهستان کاملا دریافت های ایران را آسیب پذیر کرده بود. وینارسکی آبشارهای کوبنده ای می زد. اما امیر غفور سعی داشت تا با پرواز های خیره کننده خود جواب او را بدهد. ایران وقت استراحت 8 بر 7 برد. ولازی پشت خط سرویس رفت. او توانایی خارق العاده ای در زده سرویس داشت. سرعت بالای سرویس های او مهار نشدنی بود. دریافت تیم ایران تعطیل شده بود. سعید معروف نمی توانست کاری کند. سرعتی های ایران از مدار بازی خارج شدند. ایران در یک چشم به هم زدن 5 امتیاز عقب افتاد. توپ های بلند میرزاجانپور تنها امید ایران برای امتیاز گرفتن بود. حتی تعیض های کواچ هم جواب نمی داد. بازی خوب لهستانی ها هر لحظه بیشتر امتیاز می گرفت. دفاع روی تور ایران بر خلاف بازی قبل نمایش قابل قبولی نداشت. اختلاف امتیاز ها به عدد 8 رسید. در این لحظات حتی کاپیتان سعید معروف هم دچار اشتباه های ساده ای می شد. بازیکنان ایران تمرکز خود را از دست داده بودند. تیم ملی والیبال ایران با امتیاز 25 – 17 ست نخست بازی را واگذار کرد.

ست دوم: 25- 16 لهستان

بازی طوفانی لهستان در ست دوم هم ادامه داشت. سرویس های تماشایی و بی نقص این تیم همچنان ادامه داشت. دریافت کننده های ایران زیر رگبار وینارسکی و لازلی کاملا نابود شده بودند. بازیکنان ایران کاملا لجام گسیخته بازی می کردند. تمرکز آن ها از دست رفته بود. کواچ سعی داشت تا تیم را به بازی برگرداند. او عبادی پور را به میدان فرستاد تا دریافت ایران تقوت شود. سعید معروف همچنان تلاش می کرد تا با خلاقیت خود تیم را به بازی برگرداند. کارول مطمئن آبشار می زد و لهستان را پیش می انداخت. لهستان با اختلاف چهار امتیاز جلو افتاده بود و با همین حاشیه امنیت پیش می رفت. شهرام محمودی هم به میدان رفت. کواچ در کنار زمین آرام و قرار نداشت. در مقابل آنتیگا با آرامش کار شاگردانش را زیر نظر داشت. بازی کاملا از دست تیم ایران خارج شده بود. تقریبا همه بازیکنان ایران بد بازی می کردند. بازی خوب و بی نقص حریف اجازه کار را به آن ها نمی داد. ضعف در توپ گیری و دریافت و همچنین عدم استفاده درست از توپ های برگشتی در تیم ایران مشهود بود. در نهایت لهستان ست سوم بازی را هم 25 – 16 برد.

ست سوم: 26 بر 24 ایران

در ست سوم بازیکنان ایران هر چه در توان داشتند گذاشتند اما حریف قدرتمندتر از آن بود که تسلیم شود. تیم لهستان با حمایت خوب هوادارانش بعد از دو ست برده با روحیه ای دو چندان کار می کرد. سید محمد موسوی غیرتی بازی می کرد. امیر غفور پرواز های خیره کننده ای داشت اما همه این ها نمی توانست برتری سه چهار امتیازی حریف را جبران کند. صدای شور و هیجان طرفداران لهستان گوش تا گوش سالن را پر کرده بود. میرزاجانپور همچنان مهاجم اول تیم ایران بود. دریافت های تماشایی لهستان اجازه نمی داد هیچ توپی به راحتی به زمین این تیم برسد. ایران در این مسابقه نتوانسته بود امتیازی از سرویس بگیرد.

ایران توانست به سختی امتیازها را به لهستان نزدیک کند اما میزبان وقت استراحت فنی دوم را نیز 16 بر 13 از آن خود کرد. ایران در این ست هرچند بهتر نشان داد اما باز هم نتوانست از توپ‌های برگشت به خوبی استفاده کند. نکته مثبت این ست سرویس‌های بهتر بود. لهستان که اندکی به هراس افتاده بود بازیکنان اصلی را به زمین برگرداند. ایران در امتیاز 21 از حریف دو امتیاز جلو بود، اما وقت استراحت کواچ و وقفه‌ای که بی‌جهت به بازی داد شرایط را به سود حریف برگرداند. با این حال در شرایطی که بازی 24 بر 23 به سود لهستان بود این تیم فرصت حمله را از دست داد و سرویس‌های عالی تشکری و ضربه عادل غلامی امتیاز ست را 26 بر 24 به نفع ایران تغییر داد تا کار به ست چهارم برود.

نکته مهم در ست چهارم افت فشار ناگهانی وینارسکی ستاره لهستان بود که شرایط را به سود ایران تغییر داد .

ست چهارم: 25 -19 ایران

تیم ملی ایران در ست چهارم کاملا به بازی برگشته بود. دریافت های ایران هم نسبت به دو ست نخست بازی بهتر شده بود. بازیکنان ایران هم قسم شده بودند تا هرچه دارند در این زمین بگذارند. دو تیم پایاپای هم پیش می رفتند. آمار خطای بازیکنان لهستان زیاد شده بود. پاس های بریده معروف همچنان برای ایران راهگشا بود. میرزاجانپور و غفور از چپ و راست زمین لهستان را آماج حملات خود کرده بودند. ایران سه امتیاز از حریف جلو افتاده بود. ایران 22 بر 18 جلو افتاده بود. مهدوی که به جای معروف به میدان رفته بود در دفاع موثر بود. سرویس های آرمین تشکری باز هم برگ بده کواچ بود. او با سرویس های تماشایی خود این ست را برد. ایران در ست چهارم با امتیاز 25 -19 پیروز شد و به بازی برگشت.

ست پنجم: 16 بر 14 لهستان
بازیکنان دو تیم در ست پنجم چیزی برای از دست دادن نداشتند. فشارزیادی روی آن ها بود. لهستان سرویس اول را خراب کرد. توپ گیری های خوب ظریف، اسپک های طلایی غفور و پاس های دقیق معروف ایران را یک امتیاز جلو انداخت. تیم ایران به کمک دفاع موسوی یک امتیاز دیگر گرفت. ایران در دفاع روی تور عالی کار می کرد. ایران با یک امتیاز اختلاف وقت استراحت نخست را برد. دفاع عالی از غفور اختلاف را به عدد دو رساند. اما سه امتیاز پیاپی توسط میزبان به دست آمد تا شاگردان آنتیگا یک امتیاز پیش بیفتند. ناجی ایران در دو ست قبل به میدان آمد و باز هم سرویس خوبی زد و ایران از حریف پیش افتاد. بازی تا امتیاز 13 مساوی پیش می‌رفت تا همه چیز برابر باشد. حملات موفق دو تیم بازی را به امتیاز 16 کشاند و این لهستان بود که با دفاع روی تور امتیاز آخر را گرفت و رویای ما را نقش برآب کرد.


منبع: ورزش3
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد