درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:55   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13241صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 22 شهریور 1393 - 20:52
قلعه نویی به فردوسی‌پور حمله کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی استقلال تهران گفت: «آقایان بازی جدید راه انداخته اند. می گویند زمان را از دست دادیم تا برای کی روش مصونیت ایجاد کنند!»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی استقلال تهران گفت: «آقایان بازی جدید راه انداخته اند. می گویند زمان را از دست دادیم تا برای کی روش مصونیت ایجاد کنند!»

به گزارش شارا به نقل از افکارنیوز، در روزهایی که شیوه برکناری دایی از پرسپولیس انتقاد برخی کارشناسان را به دنبال داشته امیر قلعه نویی ترجیح می دهد که به این ماجرا ورود نکند اما به این موضوع نیز اشاره داشته باشد که باید احترام دایی به عنوان یکی از سرمایه های فوتبال حفظ شود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش موارد تازه ای را در خصوص تیم ملی، کی روش و برخی منتقدان امروز مطرح کرد. صحبت های تازه سرمربی استقلال در ادامه می آید:

* اینکه علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد موضوعی است که به باشگاه پرسپولیس مربوط می شود و من به عنوان سرمربی تیم استقلال این حق را به خودم نمی دهم که در این قبیل مسائل دخالت یا درباره اش اظهارنظر کنم. سیاست هر باشگاه به اداره کنندگان آن مربوط می شود و قطعا من که خارج از این مجموعه هستم نمی توانم درباره ریز اتفاقات رخ داده در آن مجموعه صحبت کنم.

* دایی از سرمایه های ملی فوتبال ایران محسوب می شود. به اعتقاد من نباید چنین سرمایه هایی را خیلی راحت از دست بدهیم البته باز هم تاکید می کنم که من کلیت قضیه را عنوان می کنم و اشاره به اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس ندارم. دایی زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و همیشه برای او احترام قائل هستم.

* اینکه کمیته مربیان هیچ دخالتی یا اظهارنظری درباره نحوه برکناری علی دایی نکرده را باید از خود اعضای این کمیته پرسید چرا که من هیچ مسئولیتی در این کمیته ندارم البته در گذشته و آن زمان که به صورت هیات امنایی اداره می شد من هم با دوستان همکاری می کردم.

* موضوع تعجب آور درباره بازیکنان ملی پوش تیمم که به لحاظ بدنی دچار افت محسوسی شده اند را هرگز سربسته و مختصر عنوان نکرده ام و این را با صراحت گفته ام و امروز هم تکرار می کنم که برایم تعجب آور است که چرا بازیکنان ملی پوش پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به چنین روزی افتاده اند؟!

* قصد داریم برای مشخص کردن دلیل این افت بدنی ملی پوشانمان از آنها تست های پزشکی مخصوصی بگیریم. من در این باره از چند تن از اساتید بدنسازی و پزشکی خواسته ام تا آزمایش هایی را از این نفرات به عمل بیاورند تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داده که ملی پوشان ما حتی نیمی از آنچه که از آنها انتظار می رود را به نمایش نمی گذارند.

* ملی پوشان استقلال با قراردادهای آنچنانی در استقلال ماندنی شدند و مجموعه ما این انتظار را از این نفرات دارد که در حد و اندازه های خودشان ظاهر شوند. اگر چنین رویه ای ادامه داشته باشد باید باز هم دنبال راهکارهای دیگری باشیم تا بتوانیم از نفرات ملی پوشمان به نحو احسن و آنطور که انتظار می رود بازی بگیریم.

* از قبل گفته بودم که موافق تمدید قرارداد کارلوس کی روش هستم، اما از سوی دیگر به خوبی می دانم چرا این روزها بحث "از دست دادن زمان" به راه افتاده است. عده ای میکروفون و قلم به دست این روزها در گوش مردم می خوانند که ما زمان را برای حضور در جام ملت ها از دست داده ایم. لطفا به من بگویید که کدام زمان را از دست داده ایم؟ غیر از یک فیفادی کدام تیم در آسیا اردوی تدارکاتی داشته که ایران نداشته؟ آقایان لطفا این بازی جدید را به راه نیندازید زیرا انتهای این ماجرا برای همه مشخص است. احساس می کنم با این کارها می خواهند برای سرمربی تیم ملی مصونیت ایجاد کنند!

* موضوعی که تعجب می کنم چرا همکاران من در تیم های لیگ برتری عنوان نمی کنند، این است که چرا لیگ فوتبال باید یک ۱۹ روز، یک ۱۵ روز و یک ۵۰ روز تعطیل باشد. آن آقایانی که ادعای دانستن زبان انگلیسی می کنند و استاد دانشگاه هم هستند جواب بدهند که در کجای دنیا لیگ شان به این شکل تعطیل می شود؟! چرا در برنامه هایشان به این قبیل اشکالات اشاره نمی کنند. آن وقت دائم ذهن مردم را به سمتی می برند که ما در حال از دست دادن زمان هستیم.

* این روزها بحث "جام ملت ها مهم نیست" را به راه انداخته اند در حالی که شانس قهرمانی در جام ملت ها ۴ به یک است، ولی راهیابی به جام جهانی شرایط آسانتر را پیش روی تیم ملی ما می گذارد چون در آن مسابقات (مقدماتی جام جهانی) چهار + یک تیم می توانند راهی جام جهانی شوند. حالا شما بگویید کدام یک مهم تر و ارزشمندتر است؟!

* همین آقایان روزی که من را در تلویزیون به اسم مناظره محاکمه می کردند وقتی گفتم تیم ملی در جام ملت ها هم خوب می دوید و هم ایجاد موقعیت می کرد در جواب به من گفتند: «خوب به جای فوتبالیست دونده به مسابقات می بردید!» آن وقت زمانی که تیم ملی از جام جهانی بازگشت و کارلوس کی روش عنوان کرد که تیم ملی در جام جهانی دوندگی بالایی داشت همین آقایان به به و چه چه کردند که این فوتبال خیلی عالی است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد