درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13210صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 21 شهریور 1393 - 13:37
یادبودخدمتگزار روابط عمومی: ملازم چگونه وارد قلب ما شد؟
شهریور ماه برای روابط عمومی‌ها یادآور ضایعه از دست رفتن محمد ملازم یکی از دلسوزان و خدمتگزاران روابط عمومی کشور است. اوصاف، اخلاق شایسته و مردمداری او بی‌شک مبنایی جدی برای الگو قرار گرفتن مهندسان نظام مردمداری است. وظیفه کوچک ما بود که یادی از او که همواره در قلب ماست، داشته باشیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهریور ماه برای روابط عمومی‌ها یادآور ضایعه از دست رفتن محمد ملازم یکی از دلسوزان و خدمتگزاران روابط عمومی کشور است. اوصاف، اخلاق شایسته و مردمداری او بی‌شک مبنایی جدی برای الگو قرار گرفتن مهندسان نظام مردمداری است. وظیفه کوچک ما بود که یادی از او که همواره در قلب ماست، داشته باشیم. به همین مناسبت نوشتار زیر که توسط دکتر محسن موسوی بیان شده است و در ماهنامه روابط عمومی به چاپ رسیده را در ذیل می‌آوریم:


به دفتر ثبت‌نام شاگردان جلسه و حضور و غیاب آنان که نگاه کردم، کلمات بی‌روح، اعلام کردند: «محمد ملازم – ایمان ملازم، پس از تست در حد کلاس «الف» پذیرفته شدند – تاریخ 27/3/65. کلاس الف – کلاسی که خود شخصاً در دارالتحفیظ القرآن الکریم اداره آن را بر عهده دارد و مخصوص قاریانی است که دوره تجوید مبتدی را گذرانده باشند و اما…


امروز هرچه می‌اندیشیم، نمی‌توانم بگویم که ملازم چگونه به «دارالتحفیظ» آمد و چگونه وارد قلب ما شد، آنقدر می‌دانم که ناگهان همه ما احساس کردیم یک عنصر خوش برخورد، متین و دوست داشتنی جای خود را به سادگی و راحتی در دل ما باز کرده و دل همه را به تسخیر جاذبه خویش درآورده است. من «ملازم» را بدون «ایمان» نمی‌شناسم. «ایمانش» همیشه «ملازم» او بود. خدایا! چه نامی روی فرزندش نهاده بود! «ایمان» را عاشقانه به جلسه می‌آورد. روی او تعصب داشت. ایمان باید «قاری» می‌شد. این خواسته ملازم بود. هم پدر و هم پسر به قاری معروف مصری «شیخ مصطفی اسماعیل» علاقه زیادی داشتند و سعی می‌کردند به سبک این استاد مرحوم تلاوت کنند.


ملازم قدرت نفوذ عجیبی داشت. در حالی که برخی دوستان پس از سال‌ها شرکت در جلسه چندان «مطرح» نمی‌شدند،‌ اما ملازم خیلی زود به عنصر مشخص و اصلی جلسه تبدیل شد. حضورش احساس می‌شد. بی‌تفاوت نبود. نظر می‌داد. راهنمائی می‌کرد و سیر جلسه را دقیقاً زیرنظر داشت.


با شناخت و «شم» مدیریتی که داشت، به سرعت نیروهای جلسه را و اصلاً خود جلسه را «تحلیل» کرد!


پس از مدت کوتاهی، یکبار در نامه‌ای حدوداً 6-5 صفحه‌ای، تحلیلی از جلسه را به من ارائه داد و در آن قسمت‌های مختلف برنامه کلاس را درصدبندی کرده بود. یعنی اینکه هر قسمت از برنامه‌های کلاس اعم از تلاوت شاگردان، درس پای تخته، صحبت‌ها و مباحث مربوط به مسائل روز، تلاوت میهمانان و استادان و …،‌ هر کدام از نظر زمانی چند درصد از وقت چهار ساعته کلاس را به خود اختصاص داده است و سپس برنامه پیشنهادی خودش را برای پربارتر شدن جلسه مطرح کرده بود.


با دیگر برادران کلاس به سرعت ارتباط برقرار کرد. در عین حالی که در نظام اسلامی مسئولیت نسبتاً بالایی داشت، اما در برخورد با اعضای کلاس، اعم از معلم و شاگردان، مظهر تواضع بود. وقتی «گل سرخ دارالتحفیظ»، قاری شهید حسین محمدی به شهادت رسید، ملازم، بیقرار و آشفته، بیشترین سهم را در برگزاری مراسم بزرگداشت شهید در دارالتحفیظ بر عهده گرفت. می‌گریست و پلاکاردها را به در و دیوار دارالتحفیظ نصب می‌کرد.


همانگونه که گفتم، هرگاه لازم می‌دید، ابراز نظر می‌کرد، پیشنهاد می‌داد، راهنمایی می‌کرد. اما آنچنان هنرمندانه که به هیچ وجه استنباط نمی‌شد که قصد «آقا بالاسر» بودن دارد. هر کس که با او آشنا می‌شد، تصور می‌کرد که محبوبترین دوست ملازم است. او را از بقیه بیشتر دوست دارد! این اخلاق ملازم بود. به زودی دامنه نفوذ و شعاع وجودی او به سراسر کشور و بین اکثر قاریان تراز اول کشور گسترش یافت. تو گویی که همیشه با قاریان بوده است.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد