درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13209صفحه نخست » جمعه، 21 شهریور 1393 - 12:49
خبرنگاران عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه‌های دولتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه هزینه اطلاع‌رسانی در کشور بالاست گفت: دستگاه‌های دولتی به رغم شعارهایی که درباره اهمیت خبرنگار می‌دهند‌، اما آنها را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه خود می‌دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه هزینه اطلاع‌رسانی در کشور بالاست گفت: دستگاه‌های دولتی به رغم شعارهایی که درباره اهمیت خبرنگار می‌دهند‌، اما آنها را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه خود می‌دانند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا جمالی اظهار داشت: در تمام دنیا نظام آزاد اطلا‌ع‌رسانی وجود دارد و رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی مطرح می‌شود.

استاد و کارشناس علوم ارتباطات ادامه داد: بر همین اساس در تمام کشورهای جهان یک شان و اهمیت ویژه‌ای برای سازمان رسانه‌ای و دستگاه‌های رسانه‌ای قائل هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات مهمترین رکن، خبرنگار است ابراز داشت: رسانه زمانی می‌تواند وجاهت یک مجموعه خبرساز و دارای استقلال جهانی داشته باشد که از خبرنگاران حرفه‌ای برخوردار باشد.

به گفته جمالی زمانی شاهد فعالیت خبرنگاران حرفه‌ای خواهیم بود که شغل خبرنگاری از جذابیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

این استاد علوم ارتباطات ادامه داد: امروز بسیاری از افراد علاقمند از سر شوق و علاقه حرفه خبرنگاری را انتخاب کرده‌اند اما از طرفی بستر حاکمیتی ودولتی نتوانسته آن طور که باید و شاید و مانند سایر نظام‌های پویا تسهیلات مناسب را برای خبرنگاران فراهم کند.

وی متذکر شد: اگر خبرنگار وارد این حوزه می‌شود فقط بر اساس علاقه شخصی است و این یک موضوع یک طرفه است.

جمالی با اعلام این که هزینه فعالیت اطلاع‌رسانی در کشور ما بالا است ابراز داشت: متاسفانه اطلاعات محدود بوده و به راحتی در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

استاد علوم ارتباطات خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولت به رغم شعارهایی که در باب اهمیت خبرنگار می‌دهند اما خبرنگار را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه‌های خود می‌دانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد