درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13204صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 21 شهریور 1393 - 10:11
جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و ادارات
عارف جامی ، مدیر روابط عمومی توزیع برق مرند - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان یا اداره، می تواند دیدگاه های خود را به شیوه ای کاملتر از طریق روابط عمومی بیان کند و روابط عمومی، امکان و فرصت بیشتری برای انتقال نظرات مشتریان به رأس سازمان را به دست می آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان یا اداره، می تواند دیدگاه های خود را به شیوه ای کاملتر از طریق روابط عمومی بیان کند و روابط عمومی، امکان و فرصت بیشتری برای انتقال نظرات مشتریان به رأس سازمان را به دست می آورد.

روابط عمومی در سازمان ها، به واسطه وظایف استراتژیکی که دارد و نیز ارتباطی که با تمامی واحدهای سازمان دارد، بایستی مستقیم زیر نظر رئیس سازمان یا اداره فعالیت کنند.

این مهم برای سازمان، رئیس سازمان، و روابط عمومی، مفید واقع می شود. زیرا روابط عمومی با دانش وسیع درباره فعالیت های سازمان می تواند به طور شایسته تری با کارکنان و مشتریان ارتباط برقرار کند.

رئیس سازمان یا اداره ، می تواند دیدگاه های خود را به شیوه ای کاملتر از طریق روابط عمومی بیان کند و روابط عمومی، امکان و فرصت بیشتری برای انتقال نظرات مشتریان به رأس سازمان را به دست می آورد.

اضافه کردن پیشوند و پسوند به روابط عمومی، نشانه عدم شناخت کافی از وظایف و مسئولیت های این نهاد است، زیرا عموماً این پیشوندها و پسوندها مسیر فعالیت های روابط عمومی و چگونگی انجام این فعالیت ها را تغییر می دهد. از این رو، بایستی یکی از مسئولیت های رئیس سازمان، توجه و تأکید بر حفظ استقلال روابط عمومی و پشتیبانی از فعالیت های تخصصی و علمی آن باشد.

بر این اساس که ساختار، رفتار را شکل می دهد طبیعی است که ساختار ناقص) آنچه در برخی روابط عمومی ها موجود است (روابط عمومی را از انجام وظایف اصلی باز می دارد و به سمت و سوی گسترش فعالیت های فرعی، فقط مراسم و … متمایل می سازد بنابراین ساختار روابط عمومی می باید بر اساس وظایف اصلی آن طراحی شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد