درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13193صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 19 شهریور 1393 - 17:11
کنفرانس بین المللی ارتباطات لیدز
ارتباطات به عنوان فرآیندی برای انتقال اطلاعات از طریق بیان شفاهی، نگارش نوشتاری یا انتقال اطلاعات از طریق تکنولوژی های مدرن ارتباطی انجام می شود. با این حال به منظور داشتن یک ارتباطات موفق فرآیند باید دور طرفه باشد و ارتباطات باید معناساز شود و درک متقابل ایجاد کند و ارتباطات باید میان افراد ایجاد شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس بین المللی ارتباطات در شهر لیدز بریتانیای کبیر در 1 و 2 نوامبر 2014 برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس که توسط مرکز پژوهش های علوم اجتماعی و انسانی سازماندهی شده است در کوئینز هتل غزب یورکشایر تشکیل می شود.

 

ارتباطات به عنوان فرآیندی برای انتقال اطلاعات از طریق بیان شفاهی، نگارش نوشتاری یا انتقال اطلاعات از طریق تکنولوژی های مدرن ارتباطی انجام می شود.


با این حال به منظور داشتن یک ارتباطات موفق فرآیند باید دور طرفه باشد و ارتباطات باید معناساز شود و درک متقابل ایجاد کند و ارتباطات باید میان افراد ایجاد شود.


در نهایت، ما ممکن است از خودمان بپرسیم که چگونه ارتباطات را درک می کنیم؟ معنای ارتباطات در دنیای معاصر چیست؟ در اروپا به عنوان مثال بروکراسی در بروکسل سعی در ارسال پیام اتحادیه اروپا بر مبنای حقوق بنیادین و ارزش های تصریح شده در اروپا می کند. در عین حال اکثریت اروپا (یورو و غیر اتحادیه اروپا به طور یکسان) شاهد اشکال مختلف رادیکالیسم و رشد پوپولیسم است.


رسانه های بین المللی سعی در انتقال اطلاعات در مورد رویدادهای جاری دارند اما پوشش اغلب در قالب ایده های نویسندگان و اغلب بسیار متعصبانه و بر مبنای دشمنی های رو به افزایش و مشارکت در راستای نقص ارتباطات موثر است که می تواند یا باید درک متقابل ایجاد کند. از دیگر سوی، ارتباطات فرهنگی به طور جداگانه اتفاق می افتد و هنرمندان به نظر می رسد که تنها کسانی هستند که در تلاش برای ارتباط به گونه ای هستند که سوء تفاهم ایجاد نکنند.


مقالاتی که در این کنفرانس دعوت می شوند برای پانل های زیر می باشند:
ارتباطات رسانه ای
شیوه های روزنامه نگاری
ارتباطات در اینترنت
ارتباطات سیاسی
ارتباطات و ارزش ها
ارتباطات بین فرهنگی
رویدادهای فرهنگی به عنوان شکلی از ارتباط
رقص و ارتباطات
فیلم و ارتباطات
سیاسیت های ارتباطات در اتحادیه اروپا
ارتباط و هویت
ارتباطات و هویت جنسی
ارتباطات دینی و گفتگوی بین مذاهب
ارتباطات و جهانی شدن
آخرین مهلت ارسال آثار اول اکتبر 2014 اعلام شده است.


منبع: http://socialsciencesandhumanities.com/upcoming-conferences-call-for-papers/international-conference-on-communication-studies.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد