درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13189صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 19 شهریور 1393 - 09:48
نگاه ویژه
چرا پراید گران است؟
در روزهایی که قیمت 20 میلیون تومانی پراید برای مشتریان ایرانی قابل هضم نیست، مدیرعامل سایپا می‌گوید چهار میلیون تومان از قیمت تمام شده فعلی این خودرو، تحمیلی است و اصلا به جیب این شرکت نمی‌رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روزهایی که قیمت 20 میلیون تومانی پراید برای مشتریان ایرانی قابل هضم نیست، مدیرعامل سایپا می‌گوید چهار میلیون تومان از قیمت تمام شده فعلی این خودرو، تحمیلی است و اصلا به جیب این شرکت نمی‌رود.


آن طور که سعید مدنی در گفت‌وگو با «صدای صنعت» عنوان کرده، قیمت تمام شده پراید حدود 17 میلیون تومان است و از این مبلغ حدود یک میلیون و 800 هزار تومان بابت هزینه تولید زیر 400 هزار دستگاه به سایپا تحمیل می‌شود و حدود یک میلیون و 200 هزار تومان نیز به مالیات بر ارزش افزوده تعلق می‌گیرد.


به گفته وی، با این حساب سایپا در تولید پراید، مبلغ 3میلیون تومان هزینه مازاد دارد که اگر به آن، هزینه‌هایی چون شماره‌گذاری، بیمه و عوارض نیز اضافه شود، در مجموع حدود 4میلیون تومان هزینه‌ تحمیلی نصیب هر دستگاه پراید می‌شود. مدنی همچنین تاکید کرده که از هزینه‌های تولید هر خودرو حدود 13درصد شامل انواع مالیات و عوارض‌ و پرداختی‌های دیگر می‌شود و 17 درصد نیز بابت بار مالی بر دوش سایپا قرار می‌گیرد و با این حساب، 30درصد قیمت خودرو اصلا به جیب خودروساز نمی‌رود.


گفته‌های مدیرعامل سایپا در شرایطی است که پراید در حال حاضر قیمتی حول و حوش 20 میلیون تومان در بازار دارد و این موضوع برای بسیاری از مشتریان قابل هضم نیست، چه آنکه پراید ارزان‌ترین خودرو تولید داخل به شمار می‌رود؛ اما قیمت فعلی آن، دست خیلی‌ها را برای خریدش بسته است. پراید روزگاری قیمتی زیر هفت میلیون تومان داشت و با تیراژ بسیار بالایش در ایران، دسترسی به این خودرو برای خیلی‌ها مقدور بود، اما با سه برابر شدن قیمت و کاهش تولید آن طی دو سال گذشته، حالا بسیاری از مشتریان توان خرید آن را ندارند.


البته برخی مشتریان نیز با توجه به کیفیت نه‌چندان مناسب و امکانات اندکی که پراید دارد، راضی نمی‌شوند 20 میلیون تومان برای خرید آن هزینه کنند و از همین رو، خرید خودرویی دست دوم و با کیفیت‌تر را ترجیح می‌دهند.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۹۳
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد