درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 07:17   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13179صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 18 شهریور 1393 - 23:36
فراخوان یک جایزه جهانی 10 هزار دلاری روزنامه‌نگاری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان جایزه جهانی موسوم به WMS در حوزه روزنامه‌نگاری که ارزش ریالی آن 10 هزار دلار است، منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان جایزه جهانی موسوم به WMS در حوزه روزنامه‌نگاری که ارزش ریالی آن 10 هزار دلار است، منتشر شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق فراخوان اعلام شده، شرکت کنندگان می‌بایست از طریق سایت رسمی مسابقات WMS به آدرس www.worldmediasummit.org ثبت نام و مشخصات فردی لازم را وارد کنند. مشخصات فردی تنها برای ارجاع در دبیرخانه مسابقات استفاده می‌شود و بدون تایید شرکت کننده در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت. شرکت کنندگان می‌توانند در هر زمان وارد سایت شده و طی مهلت اعلام شده اخبار خود را وارد سایت کنند. علاوه بر این امکان تغییر مشخصات و بررسی وضعیت اخبار (مانند ارسال یا پذیرفته شده) در سایت وجود دارد.

 

همچنین طبق این فراخوان، اخبار باید از طریق سایت www.worldmediasummit.org ارسال شوند و در این زمینه، شرکت کنندگان باید از راهنمای آنلاین فرایند ارسال مطلب کمک بگیرند. در این راهنما، آنها می‌توانند با کلیک بر روی کلید save مطلب ناتمام خود را ذخیره کنند. مطالب تا زمانی که متقاضی روی دکمه ارسال (submit) کلیک نکرده باشد، ارسال نهایی نخواهد شد. پس از ارسال، مطالب قابل ویرایش یا تغییر نیست.

 

شرکت کنندگان واجد شرایط، فعالان حرفه‌ای رسانه‌ها هستند که با خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، تلویزیون و سایت‌های اینترنتی رسمی در هر کشور یا منطقه‌ای همکاری دارند. شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های کاربرمحور مانند یوتیوب، فیس بوک، توئیتر، وی‌چت، وبلاگ‌ها و ویکی‌ها امکان شرکت در مسابقه را ندارند.

 

شرکت در مسابقه رایگان است. همچنین مطالب به صورت آنلاین ارسال می‌شوند و تمامی شرکت کنندگان می‌بایست از طریق سایت رسمی مسابقه ثبت نام کرده و سپس مطالب خود را ارسال کنند. تمام مطالب ارسالی توسط شرکت کنندگان، می‌بایست تولیدی باشند.

 

تمام آثار ارسالی می‌بایست در نهادها و رسانه‌های مرتبط منتشر شده باشند. آثار ارسالی نباید تا زمان اعلام برندگان جایزه جهانی WMS در ماه نوامبر 2014 (10 آبان تا 9 آذر) در مسابقات خبری بین‌المللی دیگری شرکت داده شوند.

 

شرکت کنندگان باید نویسنده اصلی و یا یکی از نویسندگان آثار ارسالی باشند. برای جوایز تیمی، یک شرکت کننده باید به عنوان نماینده گروه برای ثبت نام و ارسال مطالب انتخاب شود. مسابقات تنها به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. آثاری که به زبان‌های دیگر تولید شده‌اند باید به همراه ترجمه انگلیسی ارسال شوند. بررسی و داوری آثار بر اساس ترجمه انگلیسی صورت می‌گیرد. مسئولیت صحت ترجمه بر عهده شرکت‌کننده است.

 

طبق این فراخوان، آثاری که ارسال می‌شود، نباید به مسایل حساس از قبیل منازعات استقلال کشورها یا ادیان بپردازد، نباید شامل نقل قول یا عکس کذب باشد، نباید شامل صحنه‌های خشونت، پورنوگرافی، خونریزی و یا هر گونه محتوای ناسالم باشد.

 

آثاری که قواعد مسابقه را لحاظ نکرده و پیش‌نیازها و نیازهای فنی را رعایت نکرده باشند، رد صلاحیت خواهد شد. در صورتی که مشخص شود یک اثر که برنده جایزه شده، یکی از موارد فوق را رعایت نکرده است، دبیرخانه WMS ارزیابی خود را فسخ کرده و اثر را از سایت رسمی مسابقات حذف خواهد کرد.

 

طبق این فراخوان، شرکت کنندگان باید صاحب حقوق معنوی اثر بوده یا از جانب دارندگان این حق، مجوز ورود به مسابقه را دارا باشند. از وظایف شرکت کنندگان، اطمینان از عدم وجود اختلاف از جانب شخص ثالث در رابطه با انتشار، بازنشر یا انتقال آثار اسال شده است. کلیه مسئولیت‌های قانونی ناشی از هر گونه ادعایی از جانب شخص ثالث در رابطه با ارسال آثار بر عهده شرکت کننده است.

در صورتی که از قبل در رابطه با صحت و اعتبار آثار پرسشی وجود داشته باشد، شرکت کنندگان باید زیر قسمت‌های مورد سوال خط کشیده و پاسخی برای آنها پیدا کنند.

 

حق استفاده از آثار شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای برای این اجلاس محفوظ است. همچنین حق استفاده از آثار برندگان به صورت خودکار در فعالیت‌های مختلف که توسط این اجلاس حمایت یا سازماندهی می‌شود، نیز وجود دارد. حق درخواست دریافت اطلاعات الکترونیک بیشتر از شرکت کنندگان برای پاسخگویی به نیازهای برگزاری نمایشگاه‌ها در آینده و ارتقاء رخدادها برای اجلاس وجود دارد. علاوه بر آن، اجلاس جهانی رسانه‌ها باید به حقوق مربوط به امضای شرکت کنندگان و دارندگان حق نشر احترام بگذارند.

 

ورود به سیستم مسابقه برای شرکت کنندگان منوط به ایجاد توافقی در راستای قوانین ورودی است. آثار تحت هر شرایطی، پس از ورود به مرحله داوری، قابل ارجاع نخواهد بود. آثار ارسال شده مرجوع نخواهد شد. دبیرخانه اجلاس این آثار را پس از اینکه طبق قوانین مورد استفاده قرار گرفتند، مرتب و نگهداری می‌کند.

 

«اجلاس جهانی رسانه‌ها»  جوایز خود را تحت عنوان جوایز جهانی برای تعالی در سال 2014 به سه گروه زیر اعطا خواهد کرد:
1- جایزه برای گزارش رسانه‌های جدید (12 برنده)، 
2- جایزه برای نوآوری رسانه‌ای (2 برنده)
3- جایزه برای رفاه عمومی شامل 2 زیر مجموعه: 
• تیم خبری نمونه در کشورهای در حال توسعه (2 برنده)
• حرفه‌ای‌های خبری در کشورهای در حال توسعه (2 برنده)

 

در صورتی که کیفیت آثار ارائه شده به مسابقه بالا نباشد، رتبه‌ها خالی خواهند ماند و جایزه تعلق نخواهد گرفت. میزان جایزه هر یک از برندگان 10,000 دلار است و اسامی برندگان هم در نوامبر 2014 اعلام خواهد شد البته دبیرخانه «اجلاس جهانی رسانه‌ها» به برندگان از طریق تلفن، فکس یا ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی