درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 19:36   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13023صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیسه شنبه، 11 شهریور 1393 - 09:51
تغییرات در روابط عمومی نفت و گاز پارس
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بر ضرورت تجهیز روابط عمومی ها به علم روز و ارتقا جایگاه آنان در سطح بین المللی تاکید کرد.
  

تغییرات در روابط عمومی نفت و گاز پارس

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی اکبر شعبان پور در آیین تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس که روز دوشنبه ( 10 شهریور ماه) با حضور روسای روابط عمومی شرکت های ملی نفت و گاز ایران برگزار شد با بیان این مطلب گفت: کارکردن در حیطه روابط عمومی نیازمند تخصص و دانش ویژه ای است از این رو همواره باید در به روز رسانی این دانش کوشا عمل کرد.
شعبان پور با بیان اینکه شرکت نفت و گاز پارس به عنوان متولی توسعه و تولید از بزرگترین میدان گازی جهان (پارس جنوبی) شناخته می شود، گفت: این شرکت سهم قابل توجه ای را در تولید و تامین گاز کشور دارد و حدود 40 درصد گاز کشور از این منبع بزرگ گازی تامین می شود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به توسعه همزمان 17 فاز و 8 طرح پالایشگاهی توسط این شرکت اشاره و تصریح کرد: اهمیت و تاثیر ارزش تولیدات این میدان در اقتصاد کشور بر مردم، مجلس شورای اسلامی ایران، مقامات کشوری، رئیس جمهوری و مقام معظم رهبری پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه وجود حجم عظیمی از پروژه های ملی در پارس جنوبی، مسئولیت روابط عمومی این شرکت را سنگین تر می کند، گفت: از این رو روابط عمومی این شرکت باید خود را به علم روز با استفاده از خلاقیت و نوآوری مجهز کند.
شعبان پور با بیان این نکته که هم اکنون بیشتر کشورها و شرکت های بزرگ جهان، شرکت نفت و گاز پارس را به دلیل نوع ماهیت کاری که دارد، می شناسند، گفت: با توجه به اینکه این شرکت در سطح بین المللی مطرح است، بایستی روابط عمومی آن نیز متناسب با اهداف و کارکردها از حالت سنتی به مدرن تغییر شکل دهد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بر استفاده از متخصصان در حوزه روابط عمومی تاکید و تصریح کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان به شمار می آید و اهداف آن نیز با کمک این سرمایه ها محقق می شود.
وی توجه به امور فرهنگی را از دیگر کارکردهای روابط عمومی به منظور ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در کارکنان دانست و افزود: ایجاد آرامش در شرکت ها نیز از اهم وظایف روابط عمومی ها است.
شعبان پور از سرپرست جدید روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس خواستار ایجاد ارتباطات موثر با ستاد شرکت ملی نفت ایران به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای ارتباط با رسانه ها شد.
وی بر ضرورت آموزش مستمر کارکنان روابط عمومی به منظور بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و یادگیری سازمانی در سطح جهان به منظور پیشبرد اهداف تاکید کرد.
شعبان پور فکر را ابزار توسعه دانست و افزود: فکر جدید، سخن و خلاقیت جدید به ارمغان می آورد از این رو لازمه عبور از روابط عمومی سنتی و پایه ریزی روابط عمومی با کارایی بالا، تفکر است.


تجمیع هنر، خلاقیت و دانش در روابط عمومی
محمد ناصری؛ رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز دراین مراسم گفت: آشنایی مدیریت هر سازمان با نوع وظایف و کارکرد روابط عمومی از ضروریات است که خوشبختانه این مهم در شرکت ملی نفت ایران محقق شده است.
وی بر آموزش و تربیت نیروی متخصص در حوزه روابط عمومی تاکید و تصریح کرد: به روز رسانی دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت های بزرگ می تواند به تحقق اهداف روابط عمومی ها و سازمان ها کمک کند.
ناصری با بیان اینکه یکی از بنیادی ‌ترین دانش ‌ها و مهم‌ترین عوامل پیشرفت انسان امروزی ارتباطات و روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی فراتر از یک هنر، دانش، علم و تخصص مطرح شده است و باید در چنین شرایطی با دقت از کمترین فرصت ها، بیشترین بهره را برد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: خلاقیت، تصمیم گیری بهینه در کمترین زمان ممکن و شجاعت از خصوصیات بارز یک روابط عمومی مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه در جامعه باید روحیه نشاط و امید به آینده وجود داشته باشد، گفت: فرهنگ سازی برای اطلاع رسانی درست و شفاف از تلاش و کوشش های مسئولان برای بهبود، درخانواده ها و آحاد مردم امید به آینده و نشاط ایجاد می کند.
ناصری در پایان سخنان خود از زحمات رئیس پیشین روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس تقدیر و برای سرپرست جدید این سمت، آرزوی توفیق روز افزون کرد.


تنش زدایی و کاستن حاشیه ها در درون و برون سازمان از وظایف روابط عمومی هاست
مجید بوجارزاده؛ رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران نیز که در این مراسم حضورداشت، وظیفه اصلی روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس را با توجه به جایگاه این شرکت، تنش زدایی و کاستن حاشیه ها در درون و برون سازمان اعلام و تصریح کرد: انعکاس اطلاعات از فعالیت های شرکت بزرگی مانند نفت و گاز پارس از ضروریات است.
امیر محمد منطقی در آیین معارفه خود به وظیفه خطیر روابط عمومی شرکت بین الملی نفت و گاز پارس، اشاره و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تجربیات نیروهای توانمند و متخصص اهداف مورد نظر در این شرکت محقق شود.


تعهد کارکنان نسبت به شرکت از مولفه های اصلی پیشبرد اهداف است
وی با بیان اینکه در دنیای امروز روابط عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی می‌شوند، گفت: روابط عمومی نقش‌های گوناگونی را در جایگاه‌های متفاوت و شرایط متمایز از یکدیگر ایفا می‌کند، اما دو نقش قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از میان سایر نقش‌ها نمایان‌تر و مهم‌تر است.
منطقی اعلام کرد: در آینده ای نزدیک برنامه جامعی از فعالیت های که در سمت جدید برای ارتقا روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس در نظر دارد را به مدیریت این شرکت ارایه خواهد کرد.
وی افزود: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در هر سازمانی بی تردید حمایت مدیریت آن سازمان از ضروریات است.
سرپرست روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس تعلق و تعهد کارکنان نسبت به شرکت را از مولفه های اصلی پیشبرد اهداف دانست و افزود: امیدواریم با ایجاد روحیه نشاط، تعلق و تعهد در کارکنان بتوانیم نقش موثری را برای تحقق رسالت سازمان فراهم کنیم.
منطقی یکی از اولویت های حوزه کاری خود را در سمت جدید ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی صحیح و به موقع بیان کرد.

 

تغییرات در روابط عمومی نفت و گاز پارس


منبع: نفت نیوز
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد