درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13000صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 10 شهریور 1393 - 10:44
شیرین کاری راهبردی روابط عمومی ناتو
رسانه ها در حال انتشار «شواهد جعلی» در هفته ی منتهی به اجلاس سران ناتو ولز هستند. هدف نشان دادن روسیه به عنوان تجاوزگر است. آنچه که در خطر است، شیرین کاری استراتژیک روابط عمومی است. شصت کشور جهان در اجلاس سران ناتو در ولز در 4و 5 سپتامبر حضور خواهند داشت که از این تعداد 28 کشور عضو ناتو هستند. در حال حاضر دروغ های رسانه ای «مناسب دستور کار نظامی» توسط پنتاگون در مشورت با ناتو و دولت با عظمت وی تنظیم شده اند.
  

«حمله روسیه به اوکراین»، شیرین کاری راهبردی روابط عمومی ناتو
تانک های روسیه کجا هستند؟


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شایعات لندن: روسیه «حمله تمام عیاری» را راه اندازی کرد. تبلیغات گسترده ای راه اندازی شده است. شواهد کجا هستند؟
 


رسانه ها در حال انتشار «شواهد جعلی» در هفته ی منتهی به اجلاس سران ناتو ولز هستند.


هدف نشان دادن روسیه به عنوان تجاوزگر است.


آنچه که در خطر است، شیرین کاری استراتژیک روابط عمومی است.


شصت کشور جهان در اجلاس سران ناتو در ولز در 4و 5 سپتامبر حضور خواهند داشت که از این تعداد 28 کشور عضو ناتو هستند.


در حال حاضر دروغ های رسانه ای «مناسب دستور کار نظامی» توسط پنتاگون در مشورت با ناتو و دولت با عظمت وی تنظیم شده اند.


ایالات متحده- ناتو برای ایجاد یک توافق سیاسی در اجلاس سران ناتو در ولز در 4و 5 سپتامبر به میزبانی دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا نیاز به «شواهدی» دارد. بنا به گفته ی نخست وزیر دیوید کامرون در نامه ای خطاب به سران کشورها و سران دولت های عضو ناتو پیش از اجلاس:
«رهبران [کشورهای عضو ناتو] باید رابطه دراز مدت ناتو با روسیه در اجلاس را در پاسخ به اقدامات غیر قانونی روسیه در اوکراین بررسی کنند».


« و نخست وزیر می خواهد از این نشست استفاده کند تا توافق در مورد چگونگی حضور قوی ناتو در شرق اروپا در ماه های آینده را به دست آورد تا اطمینانی برای متحدان خود ایجاد کند، در حال حاضر کار این مجموعه زیر نظر ناتو است». (به پیش نویس نخست وزیر خطاب به رهبران ناتو در اجلاس ناتو 2014 در ولز مراجعه کنید.)


آیا این بهانه ای برای جنگ همه جانبه در روسیه در ردای بشر دوستانه است؟ غرب به نجات افراد غیر نظامی در شرق اوکراین آمده است؟


در اواخر ماه جولای در مذاکره با پنتاگون، «فیلیپ برید لاو» فرمانده کل اروپا در ناتو (پیش از جلسه ناتو ولز) « پایگاهی را در لهستان با سلاح های کافی، مهمات و دیگر تجهیزات برای حمایت از استقرار سریع هزاران سرباز در برابر روسیه مستقر کرده است») 24 جولای 2014). با توجه به گفته های فرمانده برید لاو، ناتو نیاز به تجهیزات و قابلیت های از پیش مستقر شده و پایگاه آماده ای دارد تا نیروها به سرعت شرایط را بپذیرند»


« وی قصد دارد منابع – سلاح ها، مهمات و تجهیزات بسته بندی شده ای- را در مقر برای فعال کردن هجوم ناگهانی هزاران نفر از سربازان ناتو پیشنهاد دهد.» (تایمز 22 مرداد 2014، تاکید کرد)


«سناریو حمله رعد آسا» برید لاو است که می تواند به یک سناریوی جنگ جهانی سوم تبدیل شود که بخشی از دستور کار نشست سران ناتو در ولز در هفته آینده است. در اصل این یک «کپی برداری» از پیش نویس قانون پیشگیری از تجاوز روسیه(RAPA) (در مجلس سنای امریکا) است، بیانیه ای که توسط رئیس جمهور اوباما برای آغاز جنگ نظامی در شرق اروپا به منظور مقابله با روسیه هدایت شده است.


کاروان تانک های روسیه کجا هستند؟
در حمایت از استقرار نیروهای برنامه ریزی شده ناتو برای شرق اروپا، رسانه های غربی بدون هیچگونه شواهد و مدارکی ادعا کرده اند که یک کاروان بزرگ از تانک های روسیه از مرز اوکراین عبور کرده است و تحت فرمان روسیه در داخل اوکراین مستقر شده اند.
تصاویر ماهواره ای منتشر شده توسط ناتو نشان می دهد که مخازن و وسایل نقلیه در داخل اوکراین، در منطقه توسط نیروهای((Donbassکنترل می شود. آنها از کجا آمده اند؟
این در حالی است که رسانه ها (با شواهد گسترده عکاسی) گزارش می دهند. ورود کاروان «وانت سفید» روسیه به اوکراین که بخشی از ابتکار عمل بشر دوستانه روسیه بود تأیید نشده است، در واقع هیچ کس شاهد ورود تانک ها به اوکراین نبوده است.
با توجه به تصاویر ماهواره ای ناتو، هیچ نشانه ای از ورود این تانک ها و خودروهای زرهی در جایی و اینکه آیا آنها توسط ارتش روسیه اداره می شوند، وجود ندارد.
دیلی میل آنلاین فیلم 20 دقیقه ای از حضور تانک های روسیه در داخل اوکراین را به تصویر کشانده است.

چرخش تهاجم روسیه
این اولین بار نیست که رسانه ها به سوی «تهاجم روسیه» می چرخند. گزارشات اخیر در ماه ژوئن به منابع وزارت امور خارجه اشاره کرده است.
همچنین تایمز نیز اشاره کرد: «سه تانک T-64روسیه به اوکراین فرستاده شده بود» و دولت اوکراین ادعا کرد که 10 تانک بیشتر وجود دارد.
با افزایش نگرانی های غرب، یک مقام ارشد دولت اوباما گفت، توپخانه به یک سایت مستقر در داخل جنوب غربی روسیه نقل مکان کرد و ممکن است به زودی از مرز بگذرد.
نه تنها این ادعا از منبع اطلاعاتی یک مقام ارشد ناشناس می باشد، بلکه آنها اطلاعات فراهم شده را نیز تجزیه و تحلیل می کنند و یک نظریه ی کامل در مورد اینکه روسیه تجهیزات قدیمی خود را تحویل داده است تا اینگونه به نظر برسد که آنها در واقع قصد انجام این کار را ندارند (پیتر هارت، اوکراین، نکته ی بی نام بودن مقامات ایالات متحده: به اندازه کافی برای نیویورک تایمز خوب بود، تحقیقات جهانی، 27 ژوئن، 2014)


http://www.globalresearch.ca/ukraine-tips-from-nameless-us-officials-good-enough-for-the-new-york-times/5388916
 

لازم به ذکر است که این موضوع نیز مانند موضوع قبلی «تهاجم روسیه» هدف دستاوردهای قابل توجه سوداگرانه در بازارهای مالی بوده است.


تانک های اتهام روسیه کجا هستند؟
در حالی که توضیحات مختلف در مورد اتهام تانک ها و خودروهای زرهی روسیه مطرح شده است، اما آنچه که در گزارش های رسانه های غربی هرگز ذکر نشده، این است که این گروه شبه نظامی (دان بیس) به تانک های روسیه نیازی ندارد.
در طول دو ماه گذشته، شبه نظامیان( Donbass )یک زرادخانه قابل توجه از تانک و خودروهای زرهی گرفته شده از نیروهای اوکراین را به دست آورده است.
شورشیان یک تانک را در شرق اوکراین راه اندازی کرده اند.


http://www.vox.com/2014/8/15/6006281/russia-ukraine-war-what-we-know

از دست دادن بخش بزرگی از تجهیزات نظامی توسط وزارت امور داخلی اوکراین تأیید شده است که توسط نیروهای Donbass یا نابود و یا گرفته شده بود.
منابع رسمی اوکراین اذعان به از دست دادن بخش قابل توجهی از تانک ها و خودروهای زرهی خود کرده اند. بر اساس اظهارات «آرسن آواکوو» وزیر امور داخلی و «وی.گریت سیک» مدیر ATO( عملیات ضد تروریسم)، در طول یک دوره دو هفته در ماه جولای، 35 تانک ارتش اوکراین و 96 وسایل نقلیه زره پوش یا توسط نیروهای دونتسک و لاگانسک ضبط و یا تخریب شده است.


1. تانک ها: 35عدد
2. ماشین های زره : 96
3. توپخانه: 38
4. هواپیما: 7
5. هلیکوپتر: 2
6. ماشین: 104
 

این در حالی که ارقام فوق را بین تجهیزات نظامی مصادره و نابود شده شناسایی نشده اند، سایبر برکوت داده های زیر بر اساس اطلاعات رسمی را فراهم کرده است:
براساس سایبر برکوت حدود 65 تانک و 69 خودرو زرهی در نبرد با شبه نظامیان دان بیس در طی یک دوره کمتر از 2 ماه (از 20 ژوئن - 15 اوت) دستگیر شده اند.
تانک T-64 تعداد 65 عدد.
وسایل نقلیه رزمی پیاده نظام (BMP) تعداد 69 عدد.
زره پوش (BTR) تعداد 39 عدد.
وسایل نقلیه گشت زنی شناسایی مبارزه (BRDM) تعداد 2 عدد.
وسایل نقلیه جنگی موجود در هوا (BMD) تعداد 9 عدد.
سیستم های مختلف موشک جنگ افزار توپخانه ای (RSZO) BM27 Uragan تعداد 2 واحد.
اسلحه  های متحرک (SAU) 2S4 Tyulpan 2 واحد.
اسلحه  های متحرک (SAU) 2S9 نونا - 6 واحد.
اسلحه  ی متحرک (SAU) 2S1 Gvozdika 25 واحد.
howitzers D-30 10واحد. 82 میلی متر است. خمپاره کالیبر - 32 واحد. ضد هوایی ZU-23-2 مانت - 18 واحد. وسایل نقلیه چرخ دار - 124 واحد.
 
 

در حالی که ما در موقعیتی نیستیم که به طور کامل گزارش سایبر برکوت تأیید کنیم، اما این ارقام جمع آوری شده از20 جولای تا 15 آگوست به طور گسترده و رسمی منتشر شده اند.


آنچه که این دو مجموعه از آمار و ارقام تأیید می کنند این است که نیروهای شورشی در دانسک و لاگانسک زرادخانه های نظامی مهمی دارند و این زرادخانه ها از روسیه سرچشمه نگرفته اند. همانطور که توسط منابع رسمی اوکراین تأیید شده است، این تسلیحات از نیروهای اوکراینی گرفته شده است.


این اطلاعات بسیار با اهمیت هستند زیرا آنها اتهامات واشنگتن و ناتو را مبنی براینکه که تانک ها و خودروهای زرهی شناسایی شده در دان بیس از روسیه آمده است را رد می کند.


علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که کل گردان های اوکراین توسط شبه نظامیان دونتسک و لاگانسک محاصره شده اند و تعداد زیادی از سربازان اوکراینی که در میدان جنگ رها شده اند به روسیه فرار کرد و یا به شبه نظامیان دان بیس پیوسته اند:


« تیپ 72 با تمامی مفاهیم و اهداف خود [در اوایل ماه اوت] به دلیل تمام شدن مهمات و مواد غذایی خود متوقف شده است. آنها زمانی دوباره این گروه را راه اندازی خواهند کرد که منابعی داشته باشند و سپس شروع به خروج از قلمرو اتحادیه روسیه می کنند - در ابتدا در گروه های جداگانه، به دنبال بقایای باقیمانده از تیپ برای کامل کردن آن هستند.


سخت ترین مرحله ترک مواضع آنها توسط نیروهای نظامی حکومت بود که هنوز تسلیم نشده بودند. هنگامی که تانک های شبه نظامیان به نزدیکی 400 متری از موقعیت نیروهای نظامی حکومت بودند، هیچ پاسخی به آتش ها داده نمی شد – ساده است زیرا چیزی برای پاسخ دادن به آتش ها وجود نداشت. برخی از سربازان هنگ 72 هیچ فشنگی در طول محاصره نداشتند و دیگران نیز 1یا2 مخزن فشنگ در هر تفنگ اتوماتیک داشتند. (تیپ نظامی کل اوکراین میدان جنگ را ترک کردند و به چریک های دان بیس تسلیم شدند. تحقیقات جهانی،4 آگوست ، 2014)


به طور کلی، رسانه های غربی برای پوشش تئاتر جنگ در دان بیس شکست خورده اند. بیش از 2000 غیر نظامی توسط گلوله باران و بمباران نیروهای کیف(Kiev) کشته شده اند و نزدیک به یک میلیون اوکراینی در روسیه پناهنده شده اند.


بحران انسانی مطلقاً توسط رسانه ها ذکر نشده است و زمانی که مطرح می شود، سرزنش ها به سوی روسیه برگردانده می شود.
کل گردان نیروهای اوکراین تسلیم شده اند.


http://www.globalresearch.ca/ukraine-handed-military-equipment-to-militia-forces-once-again/5396869
http://www.globalresearch.ca/media-blackout-major-military-operation-in-east-ukraine-1600-soldiers-reported-killed/5392193
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 


 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد