درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 08:12   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12972صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 شهریور 1393 - 10:39
تشکیل روابط عمومی "نگارخانه‌های تهران"
"نگارخانه‌های تهران" نیازمند ایجاد روابط عمومی واحدی برای اطلاع رسانی است.
  

تشکیل روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی افراشته هنرمند نقاش، درباره ایجاد روابط عمومی واحد برای همه نگارخانه‌های تهران گفت: برخی از گالری و نگارخانه‌های تهران دارای یک روابط عمومی هستند.
وی گفت: در حقیقت اطلاع رسانی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه از طریق این روابط عمومی به شکلی صورت می‌گیرد که چندان هم در این امری اطلاع رسانی فعال نیستند.

این هنرمند نقاش گفت: بسیاری از هنرمندان علاقه زیادی به دیدن کارهای جدید هنرمندان در نمایشگاه‌ها دارند، بنابراین به جهت گالری گردی باید برنامه‌ریزی کنند و این برنامه‌ریزی مستلزم مطلع شدن از برنامه‌های نمایشگاهی نگارخانه‌ها است.

وی گفت: این در حالی است که برنامه گالری و نگارخانه‌ها به خوبی اطلاع رسانی ندارند و بسیاری از نمایشگاه‌ها که ارزش دیدن آثار را دارند از دست می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: برای کمتر شدن این مشکل باید روابط عمومی مناسب و هنری تشکیل شود تا بتواند از زمان مناسب اطلاع رسانی نمایشگاهی انجام شود.

این نقاش گفت: باتوجه به تعداد زیاد گالری‌های تهران ایجاد این روابط عمومی ضروی است چرا که از طریق آن روابط عمومی با اطلاع‌رسانی بهتر، بازدید از نمایشگاه‌ها نیز افزایش خواهد یافت.


منبع: باشگاه خبرنگاران
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود