درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12935صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 7 شهریور 1393 - 22:15
کمپین روابط عمومی اسرائیل در هشدار به غرب: « شما نفر بعدی هستید»
حربه کثیف رژیم صهیونیستی در : - اسرائیل زمانی که در مورد خود صحبت می کند، نیاز به برجسته کردن این واقعیت دارد که دولت یهود مانند هر فرد دیگری در شرق میانه با چالش های مشابه مواجه شده است و جامعه ای پر رونق و آباد ساخته است. اسرائیل می بایست هنگامی که بر دشمنان خود تمرکز می کند، به این مطلب اشاره کند که تهدید بسیار فراتر از مرزهای کوچک ما به نظر می رسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مدیر اجرایی شرکت خصوصی بازاریابی اسرائیل معتقد است که دولت یهود اگر در طول زمان جنگ به روابط عمومی ها رو بیاورد، می تواند کارهای بسیاری را بهتر انجام دهد و یک هدف را به منظور اثرگذاری در قالب یک کمپین بنر گرافیکی ایجاد کند تا به سرعت در سراسر فیس بوک منتشر شود.


احتمالا بیشتر کاربران فیس بوک در حال حاضر با بنر مجسمه آزادی، مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی «دیوید» و یا گارد سلطنتی بریتانیا آشنا هستند.


متن هشدارها به غربی ها تنها به این دلیل است که اگر آنها به دولت های اسلامی مانند (این اواخر داعش) حماس و دیگر گروه های تروریستی شرق میانه اجازه داده شود تا به حکمفرمایی خود در منطقه ادامه دهند، آنها نفر «بعدی» خواهند بود.


این بنرها توسط GNS دیجیتال ساخته شده اند. «گیل سام سانوا» یکی از شرکای این گروه در ماه گذشته گفت که اسرائیل باید در کمپین های بازاریابی ملی خود حالت دفاعی خود را متوقف کند.


سام سانوا مطرح کرد: «اسرائیل زمانی که در مورد خود صحبت می کند، نیاز به برجسته کردن این واقعیت دارد که دولت یهود مانند هر فرد دیگری در شرق میانه با چالش های مشابه مواجه شده است و جامعه ای پر رونق و آباد ساخته است. اسرائیل می بایست هنگامی که بر دشمنان خود تمرکز می کند، به این مطلب اشاره کند که تهدید بسیار فراتر از مرزهای کوچک ما به نظر می رسد.»


«سام سانوا» به رسانه های اسرائیل گفت: «موجی از ترس سراسر جهان غرب را فرا گرفته است و ما می خواهیم با فهماندن این مطلب ارتباط بین ما بدلیل تهدیدات مشرک است، به آنها کمک کنیم. غرب برای بریده شدن سر یک خبرنگار با نام (جیمز فولی) احساس تاسف می کند و از سوی دیگر از حماس حمایت می کند، مانند اینکه آنها در مقایسه با تروریست های شرور داعش مانند یک کودک فقیر کوچک هستند.»


«سام سانوا» گفت که این برنامه بنر در فیس بوک «به این منظور است که گفته شود حماس و داعش یکی هستند و اسرائیل تنها چیزی است که در برابر این موج مجنون از تروریسم اسلامی که در نهایت به اروپا نیز خواهد رسید، ایستادگی می کند.»

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


این آگهی عبارتند از:
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/24881/Default.aspx
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد