درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:02   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12908صفحه نخست » سه شنبه، 5 شهریور 1398 - 10:28
تقویم روز ارتباطات/ وقتی که روزنامه نگار ضد خودسانسوری و ملاخظات داستان نگار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «تئودور دری سر Theodore Dreiser» روزنامه نگار و سردبیر معروف آمریکایی که از نیمه عمر به بعد داستان نگاری پیشه ساخت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «تئودور دری سر Theodore Dreiser» روزنامه نگار و سردبیر معروف آمریکایی که از نیمه عمر به بعد داستان نگاری پیشه ساخت و دهها داستان خوب نوشت 27 آگوست سال1871 به دنیا آمد. نخستین داستان او تحت عنوان «خواهر کوری» در آمریکا جنجال بزرگی بپا کرد به گونه ای که ناشر مجبور شد نسخه های توزیع شده را جمع آوری کند. علت این بود که تئودور حقایق را به همان گونه که روی داده بودند بدون هرگونه ملاحظه (خودسانسوری) به رشته تحریر کشیده بود.


     وی سپس جامعه آمریکا را قانع کرد که او راه را درست رفته بود و مولفان دیگر با رعایت ملاحظات و خودسانسوری، وقایع را به رنگی دیگر در می آورند و عرضه می دارند که با این عمل، گاهی حقایق و واقعیت ها تحریف می شوند و در نتیجه، شرح مجازی به مخاطبان داده می شود و آن طور که باید، روشن و متنبه نمی شوند. تالیف کتاب ـ داستانی و غیر داستانی ـ جدا از روزنامه نگاری است. برخی از روزنامه نگاران با توجه به وضعیت روز، و با هدف خودداری از وخیم سازی وضعیت ملاحظه کاری می کنند اما داستان نگار که واقعیت هارا در قالب ناول بازتاب می دهد و اشاره مستقیم به فرد ندارد لازم نیست که ملاحظه کاری کند، فلسفه گفتن حقایق در قالب دادستان هم همین است.


     تئودور سپس با همان سبک و روش (بدون و ملاحظه و خودسانسوری) دهها داستان از جمله تراژدی آمریکا، سپیده دم، زنجیرها، رنگ شهر بزرگتر، نزولخور و ... را نوشت و حقایق جامعه را تماما و کاملا (به گونه ای عریان) برملاء ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد