درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:43   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12879صفحه نخست » سه شنبه، 4 شهریور 1393 - 16:18
دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب
کاربرانی که در شبکه اجتماعی «رزمنده» می‌شوند/ «مسافر کربلا» راهی گفتمان انقلابی/ دردانه‌ای برای مادران یکی از غرفه‌های با حال و هوای جبهه و جالب توجه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، غرفه «شبکه اجتماعی سنگری‌ها» است؛ صفحات این کاربر «سنگر» نامیده می‌شود که به هر عضو آن «رزمنده» می‌گویند.
  

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، یکی از نمایشگاه‌های پر بار در معرفی رسانه‌ها و عرضه ابزار فرهنگی است که از روز شنبه اول شهریور ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بوستان گفت‌وگو بر پا شده و تا هفتم شهریور ادامه دارد. در این محل سالن‌های متعددی در راستای معرفی و شناساندن رسانه‌های بین‌المللی، دیجیتالی، رسانه‌های به خط و بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن وجود دارد که هر کدام به نوع خود از جذابیت خاصی برخودار هستند.
به سراغ متصدیان غرفه‌ها می‌رویم تا بخشی از فعالیت‌ها و آثار خود را معرفی کنند.


* شناسایی وبلاگ‌نویسان نخبه
حسن عبدالصمد مدیر پایگاه اینترنتی «حرف تو» که این پایگاه از رسانه‌های ارزش‌محور است، می‌گوید: این پایگاه با هدف شناسایی نخبگان وبلاگ‌نویسی در سطح کشور و حمایت انگیزشی از آنان و همچنین تولید، توزیع محتوای مفید در فضای مجازی در سال 90 راه‌‌اندازی شده است.
وی ادامه می‌دهد: برای شبکه‌سازی وبلاگ‌ها در هر استان یک نماینده وبلاگی انتخاب کردیم؛ او در هر استان سایتی را مدیریت می‌کند. در پیوند این سایت بخش‌های مختلف مصاحبه با وبلاگ‌نویسان، موج‌های سایبری، مسابقات وبلاگی، معرفی کتاب، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نظرسنجی، بانک اطلاعاتی نخبگان وبلاگ‌نویس کشور موجود است. 15 هزار وبلاگ‌نویس هم در این شبکه هستند.

* «مسافر کربلا» گفتمان انقلابی بر مبنای جلد 21 صحیفه امام را مطرح می‌کند
سید علی شریفی مدیر سایت «مسافر کربلا» که در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه حضور دارد، می‌گوید: مسافر کربلا سایتی است که در سال 86 با محوریت دفاع مقدس وارد فضای مجازی شد و بعد از فتنه 88 سیاست‌های او نیز با رویکرد دفاع از ارزش‌های انقلاب و رویکرد سیاسی ادامه داد در این راستا نامه‌ای به سران فتنه نیز در این سایت منتشر شد که در خبرگزاری‌ها نیز مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر همان سبک کارم را ادامه می‌دهم و در آینده نزدیک برنامه ریزی ام این است که گفتمان انقلابی بر مبنای صحیفه امام روح‌الله جلد 21 را مطرح کنم.


* عرضه نواهای صوتی تمام صفحات نهج‌البلاغه و مفاتیح الجنان
مهدی ظهیری از اعضای مؤسسه فرهنگی نورالرضا از همدان می‌گوید: در این غرفه نرم افزارهای چند رسانه‌ای با ورژن‌های جدید در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد که می‌توان به نواهای چند رسانه‌ای شامل مفاتیح الجنان، سیره علوی و نهج البلاغه به صورت صوتی، تمنای آسمانی، پیام‌های آسمانی با طرح‌های مذهبی با 40 درصد تخفیف اشاره کرد؛ همچنین نسخه‌های موبایلی مدیریت نماز و روزه قضا و صحیفه رضویه به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

* «سیما فکر» اولین سایت چند رسانه‌ای اندیشه و علوم اسلامی
سیما فکر اولین سایت چند رسانه‌ای اندیشه و علوم اسلامی است که با محوریت‌های سیاست‌گذاری اندیشه‌ای و رسانه‌ای شکل گرفته و تاکنون در جهت نشر و رسانه‌ای کردن مباحث اندیشه و علوم انسانی گام‌های مؤثری برداشته است. این انجمن در تلاش است که از خلال طرح مباحث اندیشه و علوم انسانی راه جدیدی را دنبال کند و به دیدگاه‌هایی بپردازد که به آنها کمتر پرداخته شده است.
تولید مجله تحلیلی خبری دریچه، تولید برنامه روایت، تاریخ شفاهی ورود علوم اسلامی به ایران، تولید برنامه پارگراف، نشر ایده‌های شاذ و خاص نخبگان علوم انسانی‌، باز نشر مستندهای انتقادی اندیشه‌ای از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است. حتی کاربران می‌توانند در سایت سیما فکر از فیلم‌های آموزشی، سینمایی و خبری بهره‌مند شوند.

* کاربرانی که در شبکه اجتماعی رزمنده می‌شوند
یکی از غرفه‌های با حال و هوای جبهه و جالب توجه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، غرفه «شبکه اجتماعی سنگری‌ها» است؛ مهدی حیدری خادم این شبکه اجتماعی می‌گوید: این شبکه اولین شبکه اجتماعی با رویکرد دفاع مقدس است که 13 هزار کاربر دارد و فضای امنی برای نیروهای ارزشی است که این نیروها می‌توانند هم با این شبکه آشنا شده و خودشان را تقویت کنند و همین اینکه برای برنامه‌های آتی از نیروهای این شبکه کمک بگیرند.
وی ادامه می‌دهد: صفحات این کاربر «سنگر» نامیده می‌شود که به هر عضو یک صفحه «سنگر» تعلق می‌گیرد و هر کاربر با عنوان «رزمنده» شناخته می‌شود. در این شبکه به مناسبت‌های مختلف، مذهبی، سیاسی و حتی انتخاباتی مجموعه بحث‌هایی انجام می‌گیرد. یکی دیگر از مأموریت‌های این شبکه این است که در راستای سبک زندگی شهدا مطالب و اطلاعات مربوط به شهدا هر روز به صورت خودجوش در صفحات گذاشته می‌شود. در حال حاضر شبکه اجتماعی سنگری‌ها تبدیل به یک پایگاه از مطالب متنوع شده است.


* حامیان احمدی‌نژاد در «میدان 72»
پایگاه خبری تحلیلی میدان 72 یکی دیگر از غرفه‌های این نمایشگاه است که با عنوان حامیان احمدی‌نژاد در این نمایشگاه حضور دارند؛ در این غرفه شاهد گفت‌وگوی افراد مراجعه‌کننده به غرفه‌داران بودیم که مسائل مختلف در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت.

* پوشش فعالیت‌های بسیج
علی خلیق سرپرست سایت «قسم» که در غرفه «قرارگاه فضای مجازی سپاه» حضور دارد، می‌گوید: در سایت‌های «بسیج پرس» و «قسم» خبرهای رسمی سپاه و فعالیت‌های ستادی، گفت‌وگو با فرماندهان، پوشش خبری از تمام مراسمات سپاه استان تهران و ... انجام می‌گیرد و حتی در پایگاه‌های مختلفی که فعالیت‌هایی انجام می‌شود به صورت خبری به سایر پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اعلام می‌شود و به نوعی ایده‌دهی در زمینه فعالیت‌های بسیج است.
وی ادامه می‌دهد: بحث دیگر فعالیت‌های قرارگاه آموزشی است که آموزش در عرصه‌های خبرنگاری و عکاسی را نیز در دستور کار قرار داده است.

* «انجمن گفت‌وگوی گلستانه» محلی برای گفتمان فرهنگی
یکی دیگر از غرفه‌های حاضر «انجمن گفت‌وگوی گلستانه» است که این انجمن با ورود به عرصه‌های مجازی و حقیقی کارهای فرهنگی را پیگیری می‌کند. این انجمن بیش از 20 هزار عضو دارد. دیدار با جانبازان و افراد تأثیرگذار از دیگر برنامه‌های این انجمن بوده و هدف این بود که ما محلی برای گفتمان ارزشی فرهنگی داشته باشیم. در این انجمن قسمت‌های مختلفی از جمله علمی، ایثار و شهادت، ایران و جهان، ادبیات، جنگ نرم، کامپیوتر، فناوری و موبایل داریم که در بخش‌های فناوری نیز آموزش‌هایی داده می‌شود.

* ثبت‌نام برای استفاده از نرم افزار سایت «khamenei.ir»
در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ثبت‌نام از نرم‌افزارها سایت «khamenei.ir» انجام می‌شود؛ این نرم افزار با قابلیت‌های ویژه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
یکی دیگر از کارهایی که طی چند ماه اخیر توسط مدیران سایت «khamenei.ir» انجام گرفته این است که در بخش استفتائات، مباحثی که کمتر سؤال شده است، به صورت پرسش از سوی کاربران و پاسخ از سوی کارشناسان به صورت پست الکترونیکی انجام می‌گیرد.
در این غرفه نرم افزاهایی پیرامون نهضت عاشورا، حجاب، فلسطین، شرح احادیث اخلاقی، حدیث ولایت، پیام‌های رهبری از سال 88 تا 93 با قابلیت به مخاطبان معرفی می‌شود.

* نهضت مردمی پوستر انقلاب
نهضت مردمی پوستر انقلاب از غرفه‌های نمایشگاه است. متصدی آن می‌گوید: این گروه از سال 88 چند روز قبل از حماسه 9 دی فعالیت‌های خود را پیرامون نشر پوستر شروع کرده است و وقایع را در قالب پوستر به مردم ارائه می‌دهد. جمله‌های پند آموز و فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت‌های مختلف از طریق این نهضت و به همت بچه‌های ایده‌پرداز آماده می‌شود.

* «منهاج» به زودی موبایلی می‌شود
غرفه «داده‌پردازی نستوه» از غرفه‌های پر اثر این نمایشگاه است که نرم‌افزارهای «صهیونیسم مسیحی» با نگرشی انتقادی به جنبش صهیونیزم مسیحی و رابطه آن با مهدویت در شیعه، نرم‌افزار «عرفان‌های وارونه» در خصوص بررسی جنبش‌های نوظهور معنویت‌گرا، نرم‌افزار «جنگ نرم»، نرم‌افزار «ماهانه شیعه»، نرم‌افزار «پژوهش‌نگار» به عنوان کامل‌ترین نرم‌افزار برای تمام نیازهای پژوهشگر و مناسب برای پژوهشگران، اساتید، طلاب و عموم علاقه‌مندان به ثبت مطالعات و نویسندگی، نرم‌افزار «منهاج» به عنوان جامع‌‌ترین نرم‌افزار هوشمند برای حفظ مفاهیم قرآن کریم در این غرفه دیده می‌شود.
نرم‌افزار «لشگریان شیطان» نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. با توجه به اینکه علاقه‌مندان به حفظ مفاهیم قرآن کریم، درخواست نسخه‌ای با قابلیت نصب بر روی گوشی تلفن همراه را داشتند، این نسخه نیز به زودی عرضه می‌شود.

* غرفه‌ای برای تمام گروه‌های سنی
«نورالزهرا» از جمله غرفه‌هایی است که نرم افزارهای چند رسانه‌ای، لوح‌های فشرده در مباحث مختلف اخلاقی، علمی، فرهنگی و دینی را ارائه می‌دهد. جالب است که در این غرفه برای تمام گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.


* مادرانی که می‌خواهند «دردانه» داشته باشند
مؤسسه فرهنگی - هنری یاسین رایانه از سال 1374 در راستای تولید نرم‌افزار علوم اسلامی شروع به کار کرده است که در این راستا نرم‌افزارهای آموزش قرآن، آشنایی با اهل بیت، نماز برای گروه سنی نونهالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، برنامه‌نویسی، طراحی، تولید و توزیع، دانش و فناوری توسط فعالان این مؤسسه انجام می‌شود. دفتر تولید این مؤسسه در قم است و فروش در تهران میدان فردوسی خیابان ایرانشهر انجام می‌گیرد.


کارهای جدید این مؤسسه قلم هوشمند قرآنی «نگار» است این اولین قلم قرآنی است که در ایران تولید شد. برخی از آثار به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، فروش بین‌المللی نیز در دبی، فرانسه، لبنان و قطر در نمایشگاه دیجیتالی حضور داشته‌اند با 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

«دردانه» دانش کودک برای مادر از قبل بارداری تا 6 سالگی یکی از کارهاست که این کار با نظارت کارشناسان مذهبی و روانشناسان آکادمیک تولید شده است. در خصوص محتوا تیم پژوهشی 30 نفره‌ای در این مؤسسه متشکل از روانشناسان، کارشناسان مذهبی و روحانیون است که به بررسی مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخته و در صورت نیاز آثاری را برای آگاهی بیشتر مردم ارائه می‌دهند.
عطر گل نرگس یکی دیگر از نرم‌افزارهای موجود در این غرفه است که با استفاده از تکنولوژی روز کودک را با حضرت حجت‌ابن ‌الحسن (عج) آشنا می‌کند و این نرم‌افزار طوری طراحی شده که با کودک ارتباط برقرار کرده حتی بعد از اینکه نام کودک در این نرم‌افزار ثبت شد، این ارتباط با کودک با مخاطب قرار دادن او انجام می‌گیرد.

* بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن‌های ارزش محور
طبقه دوم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی شاهد حضور مؤسسات فرهنگی است که بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن‌های ارزش محور را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و بخش دیگری از این نمایشگاه به رسانه‌های فعال در برون مرز تعلق دارد که در راستای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

 

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب



این گزارش بخش کوچکی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی را به تحریر کشیده است و امیداوریم علاقمندان با مغتنم شمردن این فرصت به لحاظ معنوی و مادی، از نمایشگاه بازدید داشته باشند.


منبع: فارس
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد