درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12869صفحه نخست » سه شنبه، 4 شهریور 1393 - 13:16
اولین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران
اولین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران، تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳ در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران، تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳ در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.


این کنفرانس محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه‌ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور خواهد بود.


تم اصلی کنفرانس بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه‌ای می‌باشد. اگرچه مباحث و مسائل دیگری نیز در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهند گرفت. هدف اصلی کنفرانس گرد هم آوردن محققان و مدرسان سواد رسانه‌ای در کشور، و ایجاد فرصتی برای محققان سواد رسانه‌ای در کشور برای انتقال تجارب و ارائه یافته‌های پژوهشی آن‌ها خواهد بود.


این فرصت منحصر به فرد می‌تواند سبب پُررنگ شدن نقش نهادهای مسئول در همگانی سازی آموزش سواد رسانه‌ای شود. از دیگر اهداف کنفرانس می‌توان به بازآموزی مدرسان سواد رسانه‌ای و کمک به آن‌ها در جهت ایجاد خلاقیت در تدریس اشاره کرد.


سخنرانان
• سعیدرضا عاملی: دانشگاه تهران
• سیندی شیب: کالج ابناکا نیویورک
• سید محسن فاطمی: دانشگاه هاروارد
• کریس سپری: کالج ابناکا نیویورک


محورهای کنفرانس
1. آموزش سواد رسانه‌ای: بیم‌ها و امید‌ها
• سواد رسانه‌ای و فن‌آوری‌های نو ظهور
• سواد رسانه‌ای و پیشگیری از وقوع جرم
• سواد رسانه‌ای و پدافند غیر عامل
• سواد رسانه‌ای و توسعه آموزش‌های عمومی
• سواد رسانه‌ای، اقتصاد رسانه‌ای و محتوای تاثیر پذیرفته از بازار
2. سواد رسانه‌ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی
• سواد رسانه‌ای و بنیان خانواده
• سواد رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی
3. سواد رسانه‌ای، رشد فردی و مسئولیت اجتماعی
• سواد رسانه‌ای و تغییر الگوهای مالکیت رسانه
• سواد رسانه‌ای و رسانه‌های ایران
• سواد رسانه‌ای و تعلیم و تربیت
• سواد رسانه‌ای و حفظ حریم خصوصی
• سواد رسانه‌ای و منشور حقوق مصرف‌کننده رسانه


- مسئول اجرایی: حامد امامی
- ساماندهی: گروه سواد رسانه‌ای
- تاریخ برگزاری کنفرانس: 30 مهر 1393
 


منبع: همشهری آنلاین
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد