درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:03   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12854صفحه نخست » روابط عمومی ورزشسه شنبه، 4 شهریور 1393 - 10:03
اصرار رسانه ملی بر مواضعش
حق پخش تلویزیونی لیگ همان 22 میلیارد تومان
سازمان صدا وسیما حاضر نیست مبلغی بیش از 22 میلیارد تومان به عنوان حق پخش به فدراسیون فوتبال پرداخت کند.
  


حق پخش تلویزیونی لیگ همان 22 میلیارد تومان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به رغم پادرمیانی شورای امنیت سازمان صدا و سیما راضی به افزایش حق پخش نیست و تاکید کرده همان 22 میلیارد تومان را به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد.

در حالی که فدراسیون فوتبال نمی خواست در هفته پنجم دوربین های تلویزیونی را به استادیوم ها راه دهد به توصیه شورای امنیت این کار را انجام داد و البته توصیه این شورا به سازمان صدا و سیما این بود که در مذاکره با فدارسیون فوتبال به طور جدی شرکت نماید و فدراسیون فوتبال را راضی کند.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال در مبلغ پیشنهادی دو برابر تبلیغات محیطی یعنی 160 میلیارد تومان را به سازمان صدا و سیما پیشنهاد داده اما سازمان صدا و سیما می گوید حاضر نیست پولی بیش از 22 میلیارد تومان را به فدراسیون فوتبال پرداخت کند و از اذعان داشته افزایش در آمدهای فدراسیون فوتبال از تبلیغات محیطی به خاطر پخش مستقیم بازی ها از سوی سازمان صدا و سیما بوده است.

به نظر می رسد در نهایت با افزایش ناچیز حق پخش قرارداد بین طرفین به امضاء خواهد رسید چون به دلیل نبود شبکه های خصوصی در ایران فدراسیون فوتبال چاره دیگری ندارد.


منبع: ورزش3

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد