درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12805صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 2 شهریور 1393 - 10:03
کسب رتبه اول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در کشور
براساس ارزیابی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در شش رشته، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.
  

کسب رتبه اول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در کشور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس ارزیابی به عمل آمده در بین مناطق 37 گانه کشور با توجه به شاخص های تعیین شده در رشته های مطالعات اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع - انتشارات - ارتباط با رسانه و پایگاه اینترنتی - فرهنگی - سمعی و بصری رتبه اول به روابط عمومی منطقه ساری اختصاص داده شد .

سخنگوی و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: در ارزیابی سالیانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با توجه به حضور 37 منطقه فعال کشور منطقه ساری توانست به نوعی در جهت انعکاس زحمات و تلاشهای بی شائبه همکاران با استفاده از ابزار های نوین ارتباطی موجود و نگرش علمی در شش رشته رتبه اول را کسب نماید .

رحیم محمدی افزود : این موفقیت تنها از آن روابط عمومی نیست زیرا که ما در این عرصه تنها انعکاس دهنده خدمات همکاران در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف بوده ایم اما تمام سعی بر این بود که بدرستی ایفای نقش نمائیم.

محمدی با اشاره به کسب رتبه برترمقاله روابط عمومی منطقه ساری درهمایش با موضوع مدیریت دانش خاطر نشان کرد : امروز روابط عمومی نمی تواند استاتیک و یا حتی داینامیک باشد بلکه امروز روابط عمومی باید هوشمندانه و با اگاهی کامل علمی و اجتماعی و حتی سیاسی در میدان حضور داشته باشد تا بتواند درجهت اهداف کلان شرکت گام بردارد .
وی در ادامه موفقیت روابط عمومی منطقه ساری را در همکاری صادقانه اصحاب رسانه در اتشار و انعکاس اخبار دانست و اظهار داشت : اصحاب رسانه بازوان پرتلاش و پرکار روابط عمومی ها تلقی می شوند که بر خود لازم میدانم از یکایک این عزیزان که ما در اطلاع رسانی خدمات شرکت ملی پخش به مردم شریف یاری نمودند و همیشه همراه مان در این عرصه بوده اند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در پایان از حضور همکاران مستعد و پرتلاش در روابط عمومی منطقه ساری ابراز خرسندی کرد و از زحمات رئیس سابق روابط عمومی جناب آقای مدانلو جویباری و جناب آقای سید احمد صادقی (مسئول فرهنگی - پاسخ به شکایات مردمی و سمعی و بصری ) و سرکار خانم سحر صفر پور (مسئول انتشارات و ارتباط با رسانه و پایگاه اینترنتی ) و سرکار خانم آمنه فردی (مسئول طرح تکریم ارباب رجوع و مطالعات اجتماعی ) صمیمانه تقدیر نمود .


منبع: شمال آنلاین
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد