درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12802صفحه نخست » خبر یکشنبه، 1 شهریور 1393 - 16:39
گزارش تصویری2/گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
گردهمایی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز چهارشنبه 29 مرداد 1393 با حضور مهندس کاظمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، مهندس سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش، مهندس خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روسای روابط عمومی های ستاد، شرکت های تابعه و پالایشی این شرکت برگزار شد.
  

گزارش تصویری2/گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس سجادی در خصوص نقش و جایگاه شرکت ملی پخش و حساسیت های کاری این شرکت در امر سوخت رسانی مطلوب به هموطنان در شرایط سخت جوی سخن گفت.
در ادامه مهندس کاظمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به نقش روابط عمومی ها دراطلاع رسانی سریع و به موقع اظهارکرد: با توجه به توسعه خبرگزاری ها در فضای مجازی، روابط عمومی ها بایستی از تمام ظرفیت خود در اطلاع رسانی و انعکاس خبر استفاده کنند.
وی همچنین به توضیح در مورد نقش مهم شرکت ملی پالایش و پخش به خصوص شرکت ملی پخش در امر تولید و توزیع فرآورده های نفتی در ایام جنگ تحمیلی و تحریم ها از سوی غرب پرداخت و به تاثیر تولید بنزین و نفت گاز یورو 4 و یورو 5 در بهبود کیفیت هوای کلان شهرها اشاره کرد.
در ادامه این گردهمایی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارکرد دستگاه های روابط عمومی نیازمند تحول است، گفت: امروزه ارتباط معنا و مفهوم جدیدی دارد و نیازمند عنصری چون مخاطب شناسی است.
مهندس خدادی با اشاره به اینکه ارتباط رسانه ای فقط وظیفه روابط عمومی ها نیست، بلکه وظیفه تمام مدیران است، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید شرایط و آموزش های لازم برای برقراری ارتباط مدیران با رسانه ها را فراهم کنند.
برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص درج آگهی در مطبوعات توسط نوشین نجار از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، بررسی مهندسی ساختار و تحول اساسی در روابط عمومی ها با توضیحات سیروس دهقان مدیرکل تشکیلات و روش های وزارت نفت و مجتبی احمدی رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی هوش هیجانی و روانشناسی روابط عمومی توسط اساتید از برنامه های این گردهمایی بود
تقدیر از 16 پیشکسوت روابط عمومی شرکت از دیگر برنامه های این مراسم بود.
گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با سخنان سید علیرضا سادات میر رئیس روابط عمومی این شرکت و جمع بندی مطالب توسط ایشان پایان یافت.


منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد