درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:33   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12787صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 شهریور 1393 - 11:15
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:
روابط عمومی ها وظیفه گفتمان سازی مطالبات مقام معظم رهبری را بر عهده دارند
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر علمی و تخصصی شدن روابط عمومی ها بیان داشت: روابط عمومی در خط مقدم جنگ نرم باید فعالیت کند.
  

روابط عمومی ها وظیفه گفتمان سازی مطالبات مقام معظم رهبری را بر عهده دارند

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اسماعیل احمدی با تاکید بر اهمیت روابط عمومی در نهادها و سازمان های مختلف به علمی و تخصصی شدن این بخش ادارات گفت: برای علمی کردن کار خود در روابط عمومی به برگزاری دوره های آموزشی و تشکیل اتاق فکر روی آوردیم.


احمدی در خصوص وظیفه روابط عمومی ها در تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: امروز روابط عمومی ها با بهره بردن از فضای رسانه ای و مجازی، وظیفه جریان سازی و گفتمان سازی مطالبات مقام معظم رهبری به رده های اجرایی را بر عهده دارد.


مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روابط عمومی در خط مقدم جنگ نرم باید فعالیت کند افزود: جنگ نرم تحول در افکار عمومی است و کار روابط عمومی نیز باید در این حوزه متمرکز شود.


وی تاکید داشت: در حوزه رسانه باید ابزار، برنامه ها و تکنیک های دشمن را شناخت و در این زمینه رصد، تجزیه و تحلیل و اقدام به موقع و درستی باید داشته باشیم.
احمدی در پایان عمده ترین مشکل روابط عمومی ها را بکارگیری افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند دانست.


منبع: بسیج

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد