درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12771صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 شهریور 1393 - 01:05
4 نکته برای یکپارچه سازی خبرنگاری در تیم روابط عمومی
برای اینکه بازاریابی محتوا بتواند کالایی را معرفی کند یا دانش عموم را در مورد آن بالا ببرد زمان زیادی نیاز است بویژه که در حال حاضر برندهای واجد شرایط لازم برای فعالیت زیاد هستند. تنها راهی که برای آن وجود دارد رسانه های اجتماعی است که خبرخوان آن همیشه برای اطلاعات جدید گرسنه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)؛ برایان گرین، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- برای اینکه بازاریابی محتوا بتواند کالایی را معرفی کند یا دانش عموم را در مورد آن بالا ببرد زمان زیادی نیاز است بویژه که در حال حاضر برندهای واجد شرایط لازم برای فعالیت زیاد هستند. تنها راهی که برای آن وجود دارد رسانه های اجتماعی است که خبرخوان آن همیشه برای اطلاعات جدید گرسنه است. یک خبرنگار داخلی ثابت می تواند نرخ و کیفیت تولیدات محتوایی را افزایش دهد و به استراتژیست های روابط عمومی کمک کند که بتوانند داستان های درستی را در جای مناسب قرار دهند. این یک مزیت بسیار بزرگ برای سازمان های مختلف است.


یکپارچه سازی خبرنگاری در آژانس های روابط عمومی و تیم های ارتباطات شرکت ها می تواند پیچیدگی هایی را ایجاد کند. خبرنگاران اغلب در ارتباط با فهرستی از آژانس ها و مشتریان آنها و با تمرکز شدید یک شرکت در پیام برندش دچار مشکل می شوند. در مقابل، کارگزاران روابط عمومی کهنه کار اغلب در تجربه خبرنگاران بی طرفی که بر این بی طرفی پای می فشارند و از همکاری دریغ می کنند شگفت زده می شوند. زمانی که روزنامه نگاران چنین برخوردی را انجام می دهند برندها و آژانس ها به دقت بر روی انجمن و آموزش های خود برنامه ریزی می کنند. در این یادداشت به بینش هایی می پردازیم که بر یکپارچه سازی خبرنگاران در تیم روابط عمومی تاکید می کند و توسط باربارا بیتس، مدیرعامل و موسس ایستویک ارائه شده است:


1. واقع گرا باشید. حرکت از خبرنگاری به شرکت های داخلی کار بزرگی است. خبرنگاران در تحقیق، عینیت گرایی و تفکر انتقادی آموزش دیده اند. آنها تمایل به کار در فعالیت های انفرادی و تعامل با یک سردبیر دارند.


2. کسب و کارتان را مدیریت کنید. تنها دلیل آوردن خبرنگار به انجن این است که ارزش معنی داری برای مشتریان و برند خود قائل هستید. برای افزودن ارزش، شما باید هزینه خبرنگار خود را بپردازید، اگر شما با یک آژانس کار می کنید. این بدین معناست که شما نیاز دارید که ایده های خود را پیش از ارائه برنامه تان بررسی کنید. آیا برای پروژه هزینه ای دریافت می کنید؟ این هزینه به صورت ماهانه پرداخت می شود؟ این هزینه بر مبنای ساعت پرداخت می شود؟ برنامه مالی خودتان را پیش نویس کنید و آن را برای تیم خود شرح دهید. یک خطای سود را در آغاز پروژه در نظر بگیرید، اما از آنها یاد بگیرید و مدل درستی را ترسیم نمایید.


3. «اسب هایی برای دوره.» خبرنگاران را با عنوان متخصص معرفی کنید. سعی نکنید که آنها را در کنار سایر افراد بیاورید. آنها را همچون اهداف ویژه ببینید و به آنها قدرت بدهید تا بتوانند آنچه را که می خواهند انجام دهند.


4. به فرآیند اعتماد کهنید. خبرنگارانی را به یک تیم روابط عمومی بیافزایید که می توانند همکاری های استراتژیک را با مشتریان گسترش دهند و به یک تیم در رسیدن به بینش هایی در خصوص گستره رسانه ای، خبرنگاری و چشم انداز نشر کمک کنند. اما این مانند تغییر جریان نیست. بلکه در مسیر خود به طور منظم حرکت کنید، مکالمه های خود را باز کنید، از چند نفر در سازمان درخواست کنید که چطور می توانید کاری کنید که همه چیز بهتر کار کنید و با تک تک مشتریان خود صحبت می کنید. این گشودگی به اعتماد و همکاری ها عمق می بخشد و به شما کمک می کند که به مجموعه جامعه کسب و کارتان، تیم خود، مشتریان و خود رسانه دست یابید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/01/transitioning-journalists-into-the-pr-business/?hq_e=el&hq_m=2909805&hq_l=8&hq_v=472ca672b
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد