درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12762صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 فروردین 1401 - 10:01
گام های اساسی برای بهبود روابط عمومی شخصی شما
یکی از روش های اصلی حفظ یک تصویر موفق برای کسب و کار و یا حرفه شخصی شما، این است که درک مناسبی از چگونگی کار روابط عمومی داشته باشید. مدیریت روابط عمومی یکی از جنبه های مهم زمینه های شغلی مختلف است، چرا که بسیاری از مردم موفق در یک زمان یا زمان دیگر، خود را در چشم های عمومی پیدا خواهند نمود.
  

روابط عمومی برای همه است
 یکی از روش های اصلی حفظ یک تصویر موفق برای کسب و کار و یا حرفه شخصی شما، این است که درک مناسبی از چگونگی کار روابط عمومی داشته باشید. مدیریت روابط عمومی یکی از جنبه های مهم زمینه های شغلی مختلف است، چرا که بسیاری از مردم موفق در یک زمان یا زمان دیگر، خود را در چشم های عمومی پیدا خواهند نمود. این دقت نظر می تواند تا حدی سبب بروز تعجب شود، بنابراین این یک ایده خوب برای هر کسی است که به دنبال تحرک رو به بالا می باشد که حداقل، برخی از اصول اولیه روابط عمومی را بداند و یاد بگیرد. با دنبال نمودن چند قدم ساده گفته شده در زیر، حتی کسانی که به نظر می رسد از سندرم دائمی پا در دهانرنج می برند نیز می توانند تبدیل به یک سخنگوی روابط عمومی شوند.


از وضعیت روابط عمومی خود یک نسخه (کاغذی) ذخیره نمائید
اولین قدم برای بهبود وجهه عمومی از یک کسب و کار و یا فرد، انجام حسابرسی روابط عمومی (Public Relations Audit) آن می باشد. این کار ممکن است خیلی پیچیده و یا حتی ترسناک به نظر برسد، اما این بازرسی در اصل یک لیست از جوانب مثبت و منفی است. برای تکمیل حسابرسی روابط عمومی (PR)، تدوین 2 فهرست ضروری است: چیزهایی که پتانسیل کمک به وجهه عمومی شما را دارند، و چیزهایی که پتانسیل آسیب رساندن به آن را دارا می باشند. پس از آن که اطلاعات مورد نظر سازماندهی شد، می توانید آن را به منظور ارزیابی فاکتور خطر روابط عمومی خود به کار برید. هیچ مقیاس خاصی در خصوص این که چگونه این فاکتور می تواند بالا باشد، وجود ندارد. راه حل کلیدی آن است که به انجام کارهای ساده ای بپردازیم که می توانند سبب کاهش موارد دارای تاثیر منفی شوند.


اعتدال کلیدی است
پس از شناسایی خطرات بالقوه روابط عمومی توسط شما، گام بعدی این است که به کار بر روی افزایش گیرایی عمومی خود بپردازید. این موضوع برای سیاستمداران، صاحبان تجارت، و سخنرانان عمومی به یک اندازه می تواند مفید باشد. به طور کلی، شما می خواهید حداقل در روابط خود بسیار میانه رو (Middle of the Road) به نظر برسید. هر نظرسنجی سیاسی از 50 سال گذشته از انتخابات، نشان خواهد داد که نامزدهای میانه رو عملکرد بهتری در انتخابات داشته اند. البته نامزدهایی که رویکرد دو آتشه ای دارند، برای سلایق خاص توجه زیادی را به خود جلب می نمایند، اما آنها به ندرت انتخاب می شوند، چرا؟
پاسخ ساده تر از آن است که شما فکر می کنید طبیعت بشر تمایل دارد به هدایت مردمی که رهبرانی را ترجیح می دهند که بتوان رفتار آن ها را به آسانی پیش بینی کرد. در ظاهر میانه رو باشید تا از دید آن هایی که شما را می بینند با ملاحظه تر، هوشمندتر و قابل اعتمادتر باشید.


چه کسی را می خواهید تحت تاثیر قرار دهید؟
گام اساسی سوم در جهت حفظ روابط عمومی خوب آن است که برای شناسایی جمعیت هدف اصلی خود اقدام نمائید. گروهی از مردم وجود دارند که شما می خواهید توجه آن ها را به خود و یا تجارت خود جلب نمائید. جمعیت های خاص توسط برخی رفتارهای خاص جذب و توسط برخی رفتارهای دیگر دفع خواهند شد. یادگیری این موضوع مفید است که مسائل و ویژگی های مهم جامعه هدف خود را بشناسید و از آن ها برای منافع خود استفاده نمائید. بررسی جمعیت شهری 18-30 ساله کنونی: این گروه، بیشتر از هر گروه دیگری به ارائه ها و نمایندگی ها جلب می شوند. آنها می خواهند بدانند که شما نه تنها می خواهید به آن ها یک محصول یا ایده را بفروشید، بلکه شما نظرات، ایده ها و علائق آن ها را نیز به عنوان یک همکاری معتبر، مورد بررسی قرار داده و به سادگی از کنار آن ها نمی گذرید. برای نسل فعلی، این کار به طور معمول با ادغام فن آوری و مدل کسب و کار شما حاصل می شود. با این حال، نیاز به نمایش، یک وجه جدید از ویژگی های این جمعیت (18 تا 30 سال) نیست.


در فیلم اسپایک لی (Spike Lee) در سال 1989 به نام "کار درست را انجام بده"، یک تاجر ایتالیایی-آمریکایی فعال در محله آفریقایی-آمریکایی رستوران خود را به واسطه خرابکاری از دست می دهد، که این موضوع نتیجه مستقیم امتناع او از اذعان به این مطلب بود که موفقیت کسب و کارش تقریبا به طور کامل به علت حضور مشتریان سیاه در آن منطقه می باشد. قالب اصلی در تمام صحنه های این فیلم حوادث رو به افزایش می باشد که در برخی از صحنه ها نیز که تقریبا به خشونت تبدیل می شود (و در یکی این اتفاق رخ می دهد)، می توانست به سادگی با اذعان به ارزش هر گروه در مقابل سایر گروه ها از آن جلوگیری شود.


روابط عمومی مدیریت شده = افزایش انتظارات.
مدیریت روابط عمومی می تواند از مهارت های فوق العاده با ارزش برای هر کسی باشد. اگرچه به طور سنتی این مهارات ها فقط برای محیط های سیاسی و تجارت های بزرگ در نظر گرفته می شود، اما حتی مردم عادی نیز هر روز به طور فزاینده ای می توانند از مزایای داشتن چند ترفند روابط عمومی در آستین خود، بهره مند شوند. با یادگیری انجام کسب و کار به شکل کاملا آگاهانه و سازمان یافته تر، هر کسی می تواند سودآوری شخصی خود را افزایش داده و وجهه عمومی خود را بهبود بخشد.

منبع:
http://ronntorossian.com/personal-public-relations/
مترجم: مرتضی بهره مند
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد