درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12666صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 مرداد 1393 - 13:42
کتاب روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن خسروی مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور اعلام کرد که به لطف و مرحمت خداوند متعال ، کتاب جدیدم با عنوان روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن خسروی مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور اعلام کرد که به لطف و مرحمت خداوند متعال ، کتاب جدیدم با عنوان روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.


وی افزود: این کتاب در واقع تلاشی است در راستای پاسخ گویی به خواسته ها و نیازهای پژوهشی و مطالعاتی دانشجویان رشته های مختلف مدیریت و بویژه علاقه مندان عرصه روابط عمومی ، بازاریابی و مشتری مداری.

 

وی گفت: علاوه براین بخش قابل ملاحظه ای از کتاب به صورت حرفه ای برای مجریان و گویندگان و سخنرانان و آنانکه علاقه مند به مباحث مجری گری، گویندگی و فن بیان و فنون سخنوری هستند تالیف و تنظیم شده که قطعا برای اهل فن جالب خواهد بود چرا که مطالب هم به صورت آکادمیک به رشته تحریر درآمده و خود یک منبع درسی برای این حوزه بوده و هم با توجه به اینکه نگارنده خود از مجریان با سابقه همایش ها و مراسم مختلف ملی و بین المللی با بیش از 1000 اجرا مجری گری در داخل و خارج از کشورمیباشد به صورت کاربردی قابل استناد و استفاده خواهد بود.

 

حسن خسروی مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات گفت: قرار است که به امید خدا با همکاری ناشر محترم اثر ، کتاب برای ترم تحصیلی آینده دانشگاه ها چاپ و روانه بازار شود. از این رو اساتید رشته های مختلف کسب و کار، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و... می توانند از مباحث این کتاب برای تدریس دروس خود استفاده نمایند.

 

خسروی در ادامه گفت: کتاب جدید من در حقیقت یک درسنامه مفید برای تمامی اساتید ، معلمان ، مدیران ، سرپرستان و دست اندرکاران عرصه مدیریت و روابط عمومی کشور و تمام آنانی که مثل آموزش و پرورش – دانشگاه ها – مراکز نظامی و انتظامی – شهرداریها - استانداری ها - فرمانداریها و... به نحوی دستی در تعامل و ارتباطات با دیگران دارند می باشد.

 

وی توصیه کرد که مدیران سازمانها و مخصوصا بانکها و بیمه ها و سازمان هایی که دارای شعب مختلف هستند از این کتاب استفاده کرده و همیشه آنرا در کنار خود داشته باشند.

 

حسن خسروی افزود : علاوه بر اینها کتاب دارای بخشهای متنوع برای استفاده عموم اعضای خانواده ها ست برای آنکه بدانیم چگونه با یکدیگر تعامل سازنده و مفید داشته باشیم. کتاب روابط عمومی و ارتباطات در بیش از 400 صفحه در قطع وزیری تهیه و تنظیم شده و امید است بتواند در میان دل و جان همه دوستان و عزیزان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور جای مناسبی برای خود باز کند.

 

این کتاب در چهار فصل به رشته تحریر درآمده است: فصل اول: شامل مطالب مدیریتی است . فصل دوم اختصاص به مباحث روابط عمومی داشته و در فصل سوم نیز به بازاریابی ، مشتری مداری وکسب و کار پرداخته شده و نهایتا در فصل چهارم به صورت جسته و گریخته و تحت عنوان مطالب پیوست کتاب، نکته های خواندنی در باب روابط عمومی و مدیریت و ارتباطات در آن گنجانده شده است. سواد رسانه ای، هوش هیجانی، اصول و فنون مجری گری و گویندگی و سخنوری، تصمیم گیری، تفویض اختیار، خبر نویسی، زبان تخصصی، فروش، ارتباطات انسانی، زبان بدن، مدیریت زمان از جمله مباحث این کتاب هستند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد