درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1257صفحه نخست » دوشنبه، 9 مرداد 1391 - 19:45
بایدهای روابط عمومی
مهدی عزیزی ها مدیر روابط عمومی بیمه دانا - ارتباط مدیران روابط عمومی با خارج سازمان همواره از اصلی ترین وظایف آنان به شمار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- توسعه رابطه هر سازمان یا نهادی با جامعه بدون شک در گرو پاسخگو بودن روابط عمومی ها و انتقال صحیح اطلاعات آنان به بیرون است.
 روابط عمومی ها به عنوان واسطه و پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان بیرون می کوشند به بهترین وجه ممکن عملکرد سازمان خود را به طور شفاف به بیرون منعکس کرده و به نوعی پاسخگوی عملکرد خود و سازمان متبوع خویش باشند.
 با توجه به وظایف روابط عمومی ها و نقش موثر آنان در انتقال درست و صحیح اطلاعات به جامعه، مهم ترین ویژگی یک روابط عمومی موفق در درجه اول پاسخگو بودن در قبال کارهای انجام شده و در وهله دوم اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اقدامات صورت گرفته به بیرون از سازمان است. بنابراین در این جهت مدیران روابط عمومی نیز باید با ایجاد رابطه مناسب با مخاطبان سازمان بکوشند در هر لحظه و مکانی با انتشار دقیق اطلاعات و آمار مجموعه خود، دورنمای شفاف و روشنی از یک سازمان را به جامعه نشان دهند.
 ارتباط مدیران روابط عمومی با خارج سازمان همواره از اصلی ترین وظایف آنان به شمار می رود. از این رو برای این که یک روابط عمومی موفق باشد، باید همیشه در دسترس مخاطبان باشد و در هر زمان و مکانی از اقدامات انجام شده سازمان متبوع دفاع کند. اگر این خصلت به درستی و به موقع اجرا شود، بی شک چهره و پرستیژ سازمان در بیرون و در سطح جامعه بیش از پیش مستحکم شده و ارتقا خواهد یافت.
 روابط عمومی ها باید با برقراری رابطه دوسویه، تعاملی و هدفمند و مستمر در حوزه فعالیت خویش اقدام به انجام تازه ترین پژوهش ها در خصوص مخاطب شناسی و نیازسنجی کرده و با برنامه ریزی های سنجیده در جهت نفوذ و اقناع افکار عمومی و نهادینه کردن مشتری مداری در آن سازمان حرکت کنند.
 تمامی کارکنان روابط عمومی باید با رعایت ضوابط اخلاقی که شامل عمل شرافتمندانه، صداقت، احترام به مخاطبان، ایجاد هماهنگی بین منافع سازمان، گروه های اجتماعی، وفاداری به اهداف سازمان، تاکید بر مفاهیم درست، راستی در ارتباط در مقابل مخاطب صرفا در راستای تامین اهداف مورد قبول جامعه و سازمان خود تلاش کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد