درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12527صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 15 دی 1400 - 23:01
فنون روابط عمومی را بخوانید
کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای ، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند .
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند.


 کتاب ˈ فنون روابط عمومیˈ تصاویری از فنون ارتباطات میان فردی، سازمانی، رسانه ای، اینترنتی و تبلیغی را معرفی می کند.
 
 درپیشگفتار این اثر به قلم مهدی باقریان نویسنده کتاب می خوانیم ، بدون شک مساله ای که اکثر استادان، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت های روابط عمومی با آن مواجهه هستند فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک های روابط‌عمومی است.
 
 جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط عمومی از هدف های انتشار این کتاب 265 صفحه ای است، این اثر ابزاری است که به وسیله آن می توان به درک واحدی از روش های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید. در واقعه این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط عمومی خاتمه می دهد.
 
 تبلیغات پستی، مقالات، سایت ها اینترنتی، تبلیغات هوایی و زمینی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات بنری، ماهواره، تبلیغات ناخواسته، تلویزیون در ایران، نقش اطلاع رسانی بسته بندی، آداب نامه الکترونیکی، روابط رسانه ای دیجیتال، روابط عمومی و رسانه های اجتماعی، وب سایت های موبایل، توصیه های نگارشی و کاربردی، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و... از جمله مطالب این کتاب را تشکیل می دهد.
 

مرکز پخش:

66570194(021)

66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد