درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 14:46   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12516صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1393 - 06:12
متخصصان روابط عمومی: چه چیزی واقعا مردم را تحرک وا می دارد؟
برایان گرین - ارزش متخصصان روابط عمومی اغلب به وسیله توانایی آنها برای گرفتن گروه های مورد نظر از میان مردم و وادار کردن آنها به عملی خاص بر اساس پیامی از پیش تعیین شده است. ایجاد دانایی و هیجان توسط متخصصان ارتباطات خوب است اما فعالیت بسیار بهتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- ارزش متخصصان روابط عمومی اغلب به وسیله توانایی آنها برای گرفتن گروه های مورد نظر از میان مردم و وادار کردن آنها به عملی خاص بر اساس پیامی از پیش تعیین شده است. ایجاد دانایی و هیجان توسط متخصصان ارتباطات خوب است اما فعالیت بسیار بهتر است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


ارزیابی اثربخشی کمپین در گرفتن مخاطب هدف برای انجام یک عمل مورد نظر مملو از مشکلات است، چراکه شناسایی دلایل منحصر به فردی که به خروجی های ویژه می شود، مشکل است. اما این بدان معنا نیست که مردم برای آن سعی نمی کنند.


به گزارش نیویورک تایمز، رسانه همراه، شرکت سرگرمی فعال کننده ای است که بر روی ابزاری کار می کند که به نظر می رسد جنبش های مردم را برای عمل بر اساس برخی از چیزهایی که نگاه کرده اند ارزیابی می کند.


در کار با شرکایی همچون بیل و ملیندا گیتس و دانشگاه آننبرگ کالیفرنیای جنوبی برای ارتباطات و روزنامه نگاری، شرکت کننده مهارت هایی را به کار می برد که مرتبط با اینباکس شرکت کننده باشد و اعداد خام بینندگان را نیز بررسی می کند تا ببیند مخاطبان چگونه پاسخ رفتاری خود را به رسانه های تصویری می دهند.


از آنجا که اینباکس شرکت کننده در حال حاضر بر ارزیابی اثربخشی فعالیت فیلم های مستند متمرکز است، پیامدهای یک ارزیابی موفق از آنچه واقعا مردم را به عمل وا می دارد برای روابط عمومی و بازاریابی واضح است. اگر چنین مقیاسی می توانست دریافت شود، متخصصان روابط عمومی بانگ بر می آوردند که از ارزیابی اثربخشی ابزارهای ارتباطی نظیر کمپین های ویدئوی آنلاین، اینفوگرافیک ها، گزارش های خبری و حضور در رسانه ها استفاده کنند.


در حال حاضر، شرکت کنندگان می گویند که این کار مجوزی برای ارزیابی سازمان های غیر انتفاعی هزینه بر می باشد. شرکت ها یا سایرین هزینه آن را برای استفاده از روش شناسی در آینده پرداخت می کنند.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/07/what-really-gets-people-to-take-action-a-new-metric-to-help-find-the-answer
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی