درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12473صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 08:08
اگر می خواهید روابط عمومی کنید، تلفن خود را کنار بگذارید
لن استین - پس از روزهای قدرت و رونق و روزهای متقاعد کردن تلفنی به پایان رسید، من می توانم گواهی دهم که تراژدی ابزار موثر ارتباطاتی به روزهای پایانی خودش نزدیک شده است. این روزها به سرآمده است که ما مواد مطبوعاتی را به صورت نامه یا پیامک ارسال می کردیم و اغلب آنها به طور ناخواسته برای افراد ارسال می شد و آنگاه به آنها زنگ می زدیم تا ببینیم که آن را برای چه کسی ارسال کرده ایم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لن استین- اگر شما در یک شرکت روابط عمومی یا بخش ارتباطات یک شرکت کار می کنید، آیا در توضیح شغل شما آمده است که باید با گزارشگران و سردبیران تلفنی صحبت کنید و آنها را برای انتشار داستان هایتان متقاعد نمایید؟ اگر شما هنوز از تاکتیک های مدرسه قدیمی روابط عمومی استفاده می کنید، شغل شما به بن بست رسیده است چراکه جدا از عدم اطلاع رسانی، شکایت روزنامه نگاران برجسته تعدادی از تماس های تلفنی ناخواسته را دریافت می کنند. ما در حال حاضر در محیط ارتباطی ای زندگی می کنیم که تماس های تلفنی تنها با تعیین وقت قبلی ممکن می شود.


پس از روزهای قدرت و رونق و روزهای متقاعد کردن تلفنی به پایان رسید، من می توانم گواهی دهم که تراژدی ابزار موثر ارتباطاتی به روزهای پایانی خودش نزدیک شده است. این روزها به سرآمده است که ما مواد مطبوعاتی را به صورت نامه یا پیامک ارسال می کردیم و اغلب آنها به طور ناخواسته برای افراد ارسال می شد و آنگاه به آنها زنگ می زدیم تا ببینیم که آن را برای چه کسی ارسال کرده ایم. آنگاه ایمیل جایگزین سرویس پستی در ایالات متحده شد اما هنوز تماس های تلفنی جایگاه خودشان را دارند.


سال ها پیش، در کهکشان پیش از دیجیتال، شخصی که می توانست زمان خوب برای تماس با خبرنگاران را تشخیص دهد. (به گونه ای که قبل از موعد مقرر مواد اطلاعاتی را برای آنها ارسال کنند.) اما امروز، با کاهش نیروی انسانی در حدود 24/7 درصد در چرخه خبر، خبرنگاران مجبورند که وبلاگ داشته باشند، توییت کنند، یادداشت بنویسند و ویدئوهایی را تولید نمایند و در واقع آنها باید بیشتر از همیشه قلمرو خود را پوشش خبری دهند.


بنابراین چرا متخصصان روابط عمومی باید در رفتار ارتباطی خودشان همانند گذشته باقی بمانند که تنها در خدمت روزنامه نگارانی باشند که بیش از همیشه مشغله دارند و فرصت های خوبشان را برای ایجاد روابط نابود کنند؟ یک دلیل برای این اشتباه قدیمی و کلیدی گزارش تماس است که به عنوان بخشی از فعالیت های بخش روابط عمومی تعریف شده است و برای مدتهاست که روابط عمومی بر این تماس ها تکیه کرده است و پول و زمان خود را صرف آن می کند که اغلب اوقات نیز هر دو را هدر می دهد و نتایج بالقوه اش مخرب است.


بله خبرنگاری شغل سختی است و اغلب دستمزد کمی دارد. آنها باید در مهلت های محدودی که دارند، خلاق باشند. آنها تعاملی با سردبیران و همچنین منابع متنوع مدیریت دارند. شاید تلفن مهمترین ابزار گزارشگر باشد و آنها نیاز دارند که همیشه خط آزادی را در اختیار داشته باشند. بنابراین اگر شما یک متخصص روابط عمومی هستید به آنها تماس نگیرید.


از طرف دیگر گزارشگران می توانند در هر زمانی که نیاز هست با شما تماس بگیرند، و روز شادی وقتی است که آنها این کار را انجام می دهند، چراکه در این زمان ها داستان شما نتایج بسیار خوبی دریافت می کند.


و اگر آنها از شما خواستند که با آنها تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و موثق در اختیارشان قرار دهید، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید و این کار را قبل از اتمام مهلت آنها انجام دهید. غیر از آن، من هرگز به خبرنگاران تماس های ناخواسته نمی گیرم، حتی اگر روابطی با آنها داشته باشم.


متخصصان روابط عمومی که این مساله را درک می کنند، غالبا می توانند خبرنگاران با استفاده از ایمیل های روزانه برای چاپ محتوایشان متقاعد کنند، البته آنها باید فرصتی را در اختیار خبرنگار قرار دهند که محتوایشان را درک کرده و تصمیم بگیرد که آن را در چه زمانی منتشر کند. بعد از همه این ها، کار آنها این است که با استفاده از تحقیق تشخیص دهند کدام روزنامه نگاران پوشش خوبی به داستان ما می دهند.


بنابراین پیش از اینکه شماره تلفن آنها را بگیرید، به ویژه پیش از اینکه به حلقه ای از خبرنگاران تماس بگیرید و داستان را به آنها بدهید، و روی یک داستان قبلی کار کنید، توقف کنید. در عوض، خلاصه ای از آن را با استفاده از ایمیل ارسال کنید و لینک های زمینه ای نیز به آنها بدهید. و اگر این داستان واقعا (برای رئیس یا مشتری) شما مهم است ممکن است نیاز داشد که ایمیل ثانویه ای را در مواردی که گزارشگر پر مشغله است برایش ارسال کنید.


متخصصان روابط عمومی نیاز به پذیرش این واقعیت جدید دارند و آن این است که اگر می خواهند خبرنگاران به راحتی و سرعت پیامشان را درک کنند باید تحقیقات بیشتری در زمینه شغلی خود انجام دهند و جان کلام و محتوای خود را به خوبی نگاشته و بسته بندی و ارسال کنند. ما نیاز داریم که به دقت بر تلاش های رسانه ای تمرکز کنیم و در کنار چشم انداز روزنامه نگاری در حال تغییر امروز بایستیم تا نویسندگان کلیدی را به روز نگاه داریم و با آنها بر اساس روندهای موجود تعامل کنید.


منبع: http://www.brandingmagazine.com/2014/07/11/put-the-phone-down-for-better-pr-results/

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد