درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 03:10   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/  چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟

  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر و تجلیل از کارکنان مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون
  فضای مجازی
  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟
  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها دنبال جریان های سیاسی نباشند
  مشاور استاندار کرمان خواستار سیاست گذاری ارتباطی از سوی مدیران و روابط عمومی ها شد
  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟
  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند
  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد
  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  این هفته اجرا می‌شود؛ تحویل ٨٠ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط خیرین بانک صادرات ایران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1238صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 09:22
اختصاصی/ مهمانی های افطار نباید تبدیل به مهمانی های روابط عمومی شوند
ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.

 

 در این ماه ایثاروفداکاری؛ ما به نیازمندان و مردم فقیر کمک می کنیم تا بدین ترتیب رحمت خداوند متعال را کسب کنیم. سازمان ها، شرکت ها،بانک ها و صاحبان مشاغل گوناگون و مردمان متمول مهمانی های مفصل افطار را برای مردم ثروتمند برگزار می کنند و در همان حال درذهن شان می دانند که با این کاراز رحمت خدا دور می شوند زیرا که خداوند در این ماه مبارک به همه کمک می کند حتی اگر کار بسیار کوچکی انجام بدهند. ولی بسیار تاسف آور است که آنها به جای آن که به یکی از فرائض دینی شان عمل کنند؛ مقادیر هنگفتی پول را صرف برگزار کردن مراسم افطارهای پرتجملی می کنند تا روابط عمومی شان را توسعه دهند

 

هزاران نفر مردم فقیر در حومه شهر و مناطق محروم کشور زندگی می کنند که برای بدست آوردن لقمه ای نان برای فرزندان شان زندگی شان را ریسک می کنند ولی  در سوی دیگر ما می بینیم که کسانی که مهمانی های افطار می دهند تمام پول شان را به اسم کمک به این مردمان فقیر صرف می کنند درحالی که این مهمانی ها تنها به بهبود روابط عمومی خودشان کمک می کند.

 

اسراف غذا در این مهمانی ها به رویه ای معمول دربهترین هتل های کشورمان تبدیل شده است. دست کم پنجاه درصد غذاهایی که در هر روز سرو می شود از بین می رود و در نهایت آنها را به دور می ریزند و حرام می شود. اگر غذاهای مازاد این مهمانی های افطار را نگه دارند و بعد در میان کسانی که به دنبال لقمه ای نان در تلی از زباله می گردند تقسیم کنند؛ این کار نه تنها نیاز غذایی آن دسته از مردم فقیر را برطرف می کند بلکه به اجرای صحیح مهمانی های افطار و روحی که رمضان باید داشته باشد نیز کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد


  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد


  گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها


  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟


  فضای مجازی


  آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها


  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران


  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری