درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 20:07   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12362صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 12 مرداد 1393 - 06:33
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرکتهای بیمه
در دنیای رقابتی امروز، مشتری نقش کلیدی و مهمی در حفظ جایگاه و نهایتا بقای سازمان ها دارد. مدیریت ارتباط با مشتری یاری رسان سازمان ها در ایجاد ارتباط اثربخش با مشتریان است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در دنیای رقابتی امروز، مشتری نقش کلیدی و مهمی در حفظ جایگاه و نهایتا بقای سازمان ها دارد. مدیریت ارتباط با مشتری یاری رسان سازمان ها در ایجاد ارتباط اثربخش با مشتریان است.
در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است. بدین ترتیب لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند. در دنیایی که فناوری اطلاعات روز به روز در شرکتها نفوذ بیشتری پیدا می کند و کارکردها و مزایای خود را به رخ شرکتها می کشد جا دارد که شرکتهای پویا و بزرگی همچون شرکتهای بیمه از مزایای این فناوری جدید استفاده کنند. در این مقاله به شرکتهای بیمه به منظور ایجاد رابطه نزدیک و مستمر با مشتری روش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیشنهاد می گردد.
با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در جذب و حفظ مشتریان و همچنین با عنایت به شرایط رقابتی صنعت بیمه در ایران، این مقاله در صدد است تا عوامل موثر بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه را شناسایی نماید تا بدین وسیله بستری برای افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان ایجاد شود.



واژگان کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، تمرکز بر مشتریان کلیدی، تکنولوژی، بیمه

 

نویسندگان :

دکتر داریوش زارعی
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب
ساره جعفری
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگان

دانلود کامل مقاله


منبع: TMBA
 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"