درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 07:48   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12352صفحه نخست » گفتگوشنبه، 11 مرداد 1393 - 20:52
نقش روابط عمومی در طرح تکریم ارباب رجوع در گفتگوی اختصاصی شارا با نماینده مردم کرمانشاه
به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: "روابط عمومی ها می توانند با دادن اطلاعات لازم به مراجعین مشکلات آنها را حل کنند. در نتیجه با مراجعه کمتری از سوی ارباب رجوع ها به ادارات و سازمان ها روبرو خواهیم شد."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران-(شارا) «سید سعید حیدری طیب» عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر مراجعات مردم بر سر مسائل جزئی است، گفت: "قسمت عمده ای از مراجعات مردم به نماینده ها به مسائل جزئی و ساده ای مربوط می شود که وظیفه مدیر و کارمندان است تا پاسخگوی آنها باشند."


وی افزود:" این عدم پاسخگویی از طرف مدیران و کارمندان به دلیل نبود اطلاع یا تخصص لازم از طرف مدیران و یا به علت کم حوصلگی و بی توجهی به خواسته های ارباب رجوع است."


«حیدری طیب» یکی از راه های حل مشکل تکریم ارباب رجوع را ایجاد دفاتر پاسخگویی در ادارات دانست و عنوان کرد:" به نظر من در بحث تکریم ارباب رجوع باید دفاتری در هر اداره یا سازمانی برای افراد مراجعه کننده ایجاد شود تا اطلاعات لازم به آنها داده شود. در نتیجه می بینید که خیلی از مسائل اداری آنها حل می شود و ما شاهد تعداد مراجعه کننده کمتری به ادارات خواهیم بود."


عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت ارتباط مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس گفت: "به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد