درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 12:27   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12341صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 اسفند 1397 - 11:52
درباره روش پژوهش و نویسندگی میشل دو مونتاین
دوم آگوست سال 1580 «میشل دو مونتاین» نویسنده و پژوهشگر بنام فرانسوی تالیف دو جلدی خود «رساله ها» را منتشر ساخت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   دوم آگوست سال 1580 «میشل دو مونتاین» نویسنده و پژوهشگر بنام فرانسوی تالیف دو جلدی خود «رساله ها» را منتشر ساخت که روزنامه های اروپایی به این مناسبت مدعی شده اند که وی مبتکر رساله نگاری («اسیEssay» نویسی) بوده است که اینک قلمرو بیشتری یافته و فیلم و عکس را هم در برگرفته است.

 

مورخان، ابتکار رساله نویسی را به صورتی که در دانشگاههای امروز مرسوم است از «پلوتارک» دانسته اند.


    تعریف مونتاین از رساله چنین بوده است: جمع آوری هر مطلب و سند و شاهد درباره یک «تاپیک» با مقدمه و نتیجه گیری. وی نوشته است: تاکید بر «یک تاپیک» یعنی نپریدن از این شاخه به آن شاخه و پرداختن و تمرکز کردن تنها روی یک موضوع و مسئله. رساله نقطه مقابل تخیل است.

 

نتیجه گیری نویسنده از رساله اش نمی تواند خیالبافی باشد. چشم انداز و پیش بینی به استناد حقایق و تجربه ها، خیالبافی نیست. «اسی» نه باید زیاد طولانی باشد و نه خیلی کوتاه. جمع آوری رساله های مربوط به یک موضوع از نویسندگان و پژوهشگران مختلف در یک کتاب، خدمت بزرگی به امر تحقیق و پیشرفت است.

 

مون تاین که یک انساندوست بود و سفرها و مطالعات بسیار کرده بود در عین حال روشی جامع برای بررسی و مطالعه انسان، از شناخت طبیعت بشر تا شناخت عادتها، عقاید و استعداد های او به دست داده و گفته است که برای پژوهش بشر، یک پژوهشگر باید نخست خودش را تحت مطالعه قرار دهد زیرا که انسانها احساس و عواطف و خواست و ناخواست مشترک فراوان دارند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  جادوی روابط‌عمومی


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد