درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12335صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 10 مرداد 1393 - 13:18
مفاد نامه روابط عمومی وزارتخانه کار و تعاون مصداق همنوایی با رسانه‌های معاند است
در پی انتشار رسانه‌ای نامه اداری از سوی معاونت بین‌الملل وزارت کار و تعاون به شهرداری طی روزهای گذشته و متعاقب آن توضیحات روابط عمومی آن وزارتخانه مصداق همنوایی با رسانه‌های معاند بیگانه چون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و وادادگی و مرعوب شدن در جنگ رسانه‌ای دشمن و تکرار مواضع آنها بود که مفاد این نامه آن هم از یک دستگاه رسمی در نظام جمهوری اسلامی ایران حقیقتا مایه تاسف است.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-

 در پی انتشار رسانه‌ای نامه اداری از سوی معاونت بین‌الملل وزارت کار و تعاون به شهرداری طی روزهای گذشته و متعاقب آن توضیحات روابط عمومی آن وزارتخانه مصداق همنوایی با رسانه‌های معاند بیگانه چون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و وادادگی و مرعوب شدن در جنگ رسانه‌ای دشمن و تکرار مواضع آنها بود که مفاد این نامه آن هم از یک دستگاه رسمی در نظام جمهوری اسلامی ایران حقیقتا مایه تاسف است.

 

متن جوابیه شهرداری پایتخت بدین شرح است:

 انتشار رسانه‌ای نامه اداری از سوی معاونت بین‌الملل وزارت کار و تعاون به شهرداری طی روزهای گذشته و متعاقب آن توضیحات روابط عمومی آن وزارتخانه مصداق همنوایی با رسانه‌های معاند بیگانه چون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و وادادگی و مرعوب شدن در جنگ رسانه‌ای دشمن و تکرار مواضع آنها بود که مفاد این نامه آن هم از یک دستگاه رسمی در نظام جمهوری اسلامی ایران حقیقتا مایه تاسف است.
 
به ادعای وزارت کار و تحلیل مکتوبه این وزارتخانه تکریم مقام زن و تحکیم بنیان خانواده در ایران اسلامی باید با کنوانسیون‌های جهانی هماهنگ باشد که این خود جز بی‌غیرتی دینی، چیز دیگری نیست .
 
جای این پرسش باقی است که چگونه یک مسوول ارشد در وزارت کار با نامه نگاری درخواست ارسال بخشنامه‌ای که وجود خارجی هم ندارد را می کند و اینگونه به عامل رسانه‌های بیگانه تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود مسوولان وزارت کار به جای ملعبه رسانه‌های بیگانه شدن به مشکلات کارگران و کارکنان عزیز توجه کنند و در رفع آن کوشش کنند.
 
شهرداری تهران سرمایه عظیم جامعه را نه ابزار و لوازم سازمانی بلکه منابع عظیم انسانی می‌داند که با دستان توانا و اندیشه والای خود در خدمت به مردم و آبادانی جامعه گام برمی‌دارند. مدیریت شهری نیز در مقابل منابع انسانی مسئول و دغدغه‌ای جدی درخصوص مطالبات رفاهی، معیشتی و حوزه خانواده آنها دارد.

 بی تردید نقش بانوان در عرصه خانواده و جامعه ممتاز و برجسته است. بانوان فرهیخته، مسئولیت پذیر و منضبط در بخش‌های گوناگون معاونت ها،مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری نقش‌آفرینی می‌کنند.

 شهرداری تهران هیچگونه دستورا‌لعمل و یا بخشنامه‌ای مبنی بر تفکیک جنسیتی و امثال آن در خصوص نیروی انسانی نداشته و ندارد.اشتغال هزاران بانوی فرهیخته و کارآمد در سطوح مختلف مدیریت و کارشناسی شهرداری تهران گواه روشنی بر عزم جدی مدیریت شهری برای میدان دادن به بانوان در عرصه توسعه و تعالی کشور است و شهرداری تهران می‌تواند الگو و اسوه‌ای برای سایر دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

 مدیریت شهری با اهمیت دادن به بنیان خانواده و تکریم منزلت آنها براساس ارزش‌های دینی، انقلابی، مصوبات ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت کشور و همچنین در پاسخ به مطالبات بحق بانوان و براساس وظیفه‌ای که نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده آن گذاشته نسبت به تکریم منزلت و رفاه آنان کوشیده است و بر خلاف ادعاهای واهی برخی از رسانه‌های مغرض داخلی و رسانه‌های بیگانه هیچکدام از بانوان شاغل در شهرداری نه تنها اخراج نشده‌اند بلکه ارتقای شغلی نیز یافته‌اند.
 
بی‌تردید امنیت شغلی و اخلاقی بانوان در جامعه در کنار نقش همسری و مادری آنها در حوزه خانواده برای مدیریت شهری حائز اهمیت است و این اقدامات تکریم مقام زن و خانواده بوده و استقبال بانوان شاغل در شهرداری خود گواهی روشن است.

 بانوان تشکیل‌دهنده نیمی از جامعه شایسته خدمت و منزلت و مستحق دستیابی به مشاغل مهم و مناصب بالا هستند و بکارگیری مردان در برخی محدود مشاغل سخت و زمان بر نه تنها محروم کردن بانوان نیست، بلکه تکریم منزلت و مقام آنهاست . چرا که در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما زنان به عنوان محور خانواده و خانواده محور جامعه قابل تعریف و تبیین است.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد