درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12324صفحه نخست » پنجشنبه، 9 مرداد 1393 - 10:49
دبیر جشنواره وبلاگ نویسی در گرگان: نوآوری و خلاقیت در آثار تولید شده از معیارهای داوری جشنواره است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان، از برگزاری این جشنواره خبر داد و با بیان این که هدف آن گرامیداشت روز گرگان، ترویج فرهنگ گرگاندوستی و استفاده از فضای مجازی برای معرفی گرگان است، گفت: فراخوان این جشنواره از 4 مرداد آغاز شده و مهلت ثبت نام هم تا 9 شهریور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان، از برگزاری این جشنواره خبر داد و با بیان این که هدف آن گرامیداشت روز گرگان، ترویج فرهنگ گرگاندوستی و استفاده از فضای مجازی برای معرفی گرگان است، گفت: فراخوان این جشنواره از 4 مرداد آغاز شده و مهلت ثبت نام هم تا 9 شهریور است.

 

به گزارش شارا، شبیر دائمی، ظهر پنجشنبه در نشست خبری این جشنواره گفت: وبلاگ که در گذشته نه چندان دور دفتر خاطراتی بیش نبود اکنون به یک رسانه قوی و ابزار کارآمد و تاثیر گذار در همه زمینه ها تبدیل شده است، بر اساس همین دیدگاه برگزاری جشنواره های وبلاگ نویسی نیز می تواند اقدامی ضروری در این خصوص به حساب بیاید.

وی با بیان این که به الطاف الهی چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان در چهارمین سال پیاپی، تابستان 93 برگزار می شود به توضیح اهداف این جشنواره پرداخت و گفت: تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی ، تشویق نسل جوان به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت های دیجیتالی برای نیل به الگوی شهروند الکترونیک در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » ، گرامیداشت روز گرگان و ترویج فرهنگ گرگاندوستی و استفاده از فضای مجازی در جهت معرفی گرگان بخشی از اهداف این جشنواره است.

 

وی ادامه داد: تحقق بخشی از اهداف شهر الکترونیک گرگان، سوق دادن وبلاگ نویسان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با گرگان، ارتقاء کیفیت وبلاگ های گرگانی و ایجاد روحیه رقابت سالم میان آنها، تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و ارایه و معرفی وبلاگهای برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی از برنامه های مهم در برگزاری چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی است.

 

دائمی در توضیح موضوعات جشنواره گفت: عنوان کلی جشنواره " گرگان شهر مهربان " است که شرکت کنندگان باید در شش موضوع مرتبط با این عنوان به ارسال مطالب خود بپردازند.

وی درباره موضوعات جشنوراه افزود: موضوعات شامل بخش های مختلف است که بخش فرهنگی و گردشگری آن شامل فرهنگ بومی گرگان ، بافت تاریخی و معماری، اماکن گردشگری، بناهای تاریخی مذهبی، جاذبه های طبیعی، عناصر تاریخی گرگان ، آداب و رسوم، آئین ها، گویش ها ، بازی های محلی، صنایع دستی ، اقتصاد و گردشگری ، خانواده و سبک زندگی ، رسانه های گرگان ، هنر در گرگان ، گرگان از نگاه من می شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم زیرساخت های توسعه گرگان است که شامل کشاورزی و صنعت گرگان ، توسعه شهری همچون توسعه پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهر و ترافیک و مدیریت شهری و ساخت و ساز، سرمایه گذاری، حمل و نقل و ارتباطات همچون توسعه راهها و جاده های برون شهری، توسعه دانشگاه ها و آموزش عالی، صنعت، بهداشت و درمان، محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاد و تجارت ، جاذبه های گردشگری گرگان ، رفاه اجتماعی و توسعه ، توسعه موزون ، نقش نخبگان و فرهیختگان در توسعه گرگان می شود.

 

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان درباره سایر موضوعات گفت: بخش ورزش شامل پتانسیل و وضعیت رشته های مختلف ورزشی در گرگان، معرفی تیم های ورزشی، بخش مشاهیر گرگان شامل مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر گرگان، شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، خیرین و نیکوکاران، افراد تلاشگر، شهروندان فداکار، چهره های تاثیرگذار اجتماعی فرهنگی ورزشی ، بخش نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر شامل طرح مسایل گوناگون اجتماعی مرتبط با حوزه مدیریت شهری از موضوعات دیگر مطرح شده برای این جشنواره است که علاقه مندان می توانند در این بخش های شرکت کنند.

وی بخش ویژه جشنواره چهارم را ارائه راهکارهای تحقق شعار سال 93 « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » معرفی کرد و در توضیح قوانین و مقررات جشنواره گفت: مطالب ارسالی می تواند در قالب گزارش ، تحلیل ، دلنوشته ، خاطره و ... باشد، وبلاگ های شرکت کننده از لحاظ محتوا و فرم  باید تابع قوانین کشور باشند و مطالب نیز باید از سوی نویسنده وبلاگ تولید شده و از این رو مطالب کپی شده در جشنواره شرکت داده نخواهند شد.

دائمی ادامه داد: در صورت استفاده نویسنده از منابع، حتما باید ذکر شود در غیر این صورت مطلب مذکور پیش از مرحله قضاوت حذف خواهد شد، تعداد آثار ارائه شده برای شرکت در جشنواره حداقل یک و حداکثر شش اثر است که البته آثار مذکور می­تواند مربوط به یک موضوع و یا هر شش موضوع ذکر شده باشد.

وی با بیان این که هر فرد فقط میتواند با یک وبلاگ در مسابقه شرکت کند، اضافه کرد: هر فرد تنها در دو موضوع می تواند به عنوان برنده معرفی شود. در صورت قرار گرفتن فرد بین نفرات اول تا سوم در چند موضوع،  دو  موضوعی که فرد بالاترین رتبه را در آنها کسب کرده، ملاک خواهد بود.

وی با تاکید بر این که آثار شرکت داده شده در جشنواره باید در فاصله زمانی اول فروردین 93 تا 11 شهریور 93 تولید شده باشد خاطرنشان کرد: مطالب تولید شده در خارج از بازه زمانی مذکور، در مرحله داوری جشنواره شرکت داده نخواهد شد، از سویی کلیه آثار شرکت داده شده در جشنواره هم باید در صفحه اول وبلاگ فرد به نمایش گذاشته شود.

دبیر چهارمین جشنوراه وبلاگ نویسی گرگان، نوآوری و خلاقیت در آثار تولید شده و ارتباط کامل مطلب با موضوعات جشنواره را از معیارهای داوری دانست و افزود: تولیدی بودن مطالب، ایجاز در نوشتار،  استفاده از تصویر یا تصاویر مرتبط ، گرافیک مناسب وبلاگ ، قابل دسترس بودن مطالب در بازه زمانی کوتاه، تعداد بازدیدها ، پویایی نظرات ، نبود غلط تایپی و املایی، به روز رسانی مستمر و منظم وبلاگ ، در ارزیابی مد نظر خواهد بود.

وی با بیان این که با انتخاب هیئت داوران ، سه اثر برگزیده در هر موضوع انتخاب و افراد برتر تشویق خواهند شد، خاطرنشان کرد: نفرات اول، دوم و سوم هر موضوع به ترتیب باید 60، 50 و 40 امتیاز از مجموع 100 امتیاز هیئت داوران کسب کنند.

خبرگزاری مهر

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد