درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1231صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 8 مهر 1399 - 00:19
پیام های ارتباطی غیر کلامی
ارتباطات غیر کلامی عبارت است از کلیه پیام‌هایی که افراد علاوه بر خود کلام آنها را نیز مبادله می‌کنند. طرز قرار گرفتن خود و اشیا، راه رفتن، ایستادن، حرکات چهره و چشم‌ها، لحن صدا، طرز لباس پوشیدن و ... جملگی نشانه‌های ارتباطات غیر کلامی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که ارتباطات فقط محدود به ارتباطات کلامی و نوشتاری نیستند و بعد غیر کلامی ارتباطات نیز گاهی از دو بعد دیگر پر اهمیت تر است لذا در روابط فردی و اجتماعی توجه و تأکید بر ارتباطات غیرکلامی حائز اهمیت است.

 

ارتباطات غیرکلامی عبارت است از کلیه پیام‌هایی که افراد علاوه بر خود کلام آنها را نیز مبادله می‌کنند. طرز قرار گرفتن خود و اشیا، راه رفتن، ایستادن، حرکات چهره و چشم‌ها، لحن صدا، طرز لباس پوشیدن و ... جملگی نشانه‌های ارتباطات غیر کلامی هستند.

 

به عبارت دیگر، پیام های غیر کلامی طیف وسیعی از رفتار، اعمال، آرایش و نمایش را شامل می‌شود که گستره و دامنه وسیعی از پدیده‌ها را پوشش می‌دهند. آنها محدوده بزرگی از هستی رفتار انسان را در بر می‌گیرند. حالات چهره و وضعیت فیزیکی بدن و اندام شما، آرایش و چگونگی وضعیت ظاهری و دکوراسیون و چیدمان اسباب و اثاثیه منزل یا مغازه یا کارگاه و ساختمانی که در آن ساکن هستید، مرغوبیت، کمیت یا کیفیت آنها، لحن بیان، انتخاب کلمات خاص بیان شده، گرفتگی و زیر و بم صدا از علائم و رفتارهای غیرکلامی هستند که در ارتباط مان با دیگران استفاده می‌کنیم.

 

نوع موسیقی انتخابی، خشونت و ترور و خرابکاری، آمار مربوط به قتل ها و اعدام ها و میزان جرایم و شکایت و سرقت ها و پرونده‌های مربوط به آنها و نحوه رسیدگی به جرایم و مجازات عاملین آنها سایر علائم مربوط به ارتباطات غیر کلامی به شمار می‌روند که در شناخت هر فرد از یک جامعه و روابط میان افراد نمایان است.

 

حیای شما، قهر و آشتی شما همه و همه در ارتباط تان با اطرافیان تأثیر و تأثر دارد و شما از برانگیختگی و ابراز این احساسات به دیگران می‌فهمانید که چگونه انسانی هستید و این پیام ها گویای این است که شما آن گونه هستید که رفتار می‌کنید و نه آن گونه که خودتان و دیگران درباره شما فکر می‌کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد