درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12280صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 7 مرداد 1393 - 13:27
ابلاغیه دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی "دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور" از سوی وزیر بهداشت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.

 

به گزارش شارا به نقل از  وب دا؛ سیدحسن هاشمی در این ابلاغ، روابط عمومی را دارای جایگاه راهبردی و زیربنایی و به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی دانسته و خاطرنشان کرده است: روابط عمومی ها نقش بی بدیل و سازنده ای در تبیین و انعکاس دیدگاه ها و انتظارات حوزه های اجرایی به مخاطبین دارند.

بنابراین گزارش متن کامل این دستورالعمل که به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، به شرح زیر است:

 

 رییس / سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

باسلام

نظر به جایگاه راهبردی و زیربنایی روابط عمومی به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی و نقش بی‌بدیل و سازنده آن در تبیین وانعکاس دیدگاه‌ها و انتظارات حوزه‌های اجرایی به مخاطبین ، ضرورت دارد کلیه دانشگاه‌ها‌و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در راستای تقویت جایگاه روابط عمومی، با استناد به قوانین و مقررات مرتبط، نسبت به اجرای مفاد این دستورالعمل اقدام مقتضی معمول نمایند:

 

1) تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه/ دانشکده، متشکل از افراد صاحب­نظر در حوزه ارتباطات و با دبیری مدیر روابط عمومی دانشگاه/ دانشکده به منظور تدوین استراتژی­ ارتباطی و ایجاد انسجام و وحدت­رویه در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی.

 

2)    انتصاب مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی براساس تخصص، تعهد، خلاقیت و نوآوری و از میان افراد با صلاحیت‌های علمی و آشنا به مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و حتی‌الامکان دارای تحصیلات مرتبط با رشته روابط عمومی و با اطلاع مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت متبوع.


3)   عضویت مدیران روابط عمومی در شورای فرهنگی دانشگاه/ دانشکده و حضور در جلسات هیات رئیسه با توجه به جایگاه ویژه روابط عمومی در حوزه سیاستگذاری به عنوان مشاور امین دستگاه‌های اجرایی.

 

4)مدیریت و انجام تمام فعالیت‌های مربوط به ارتباطات و انتشارات درحوزه اطلاع رسانی، از جمله پایگاه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیک توسط مدیریت روابط عمومی

 

5) به کارگیری نیروی انسانی ماهر، متخصص، کارآفرین و خلاق و ترجیحاً دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط در تمام سطوح روابط عمومی.

 

6)تدوین و ارایه برنامه جامع اطلاع‌رسانی دانشگاه/ دانشکده با تعیین اعتبارات مورد نیاز برای تصویب در شورای اطلاع‌رسانی که پس از تائید هیأت رئیسه و تأمین اعتبارات مربوطه لازم‌الاجرا خواهد بود.

 

7)تقویت جایگاه مدیریت روابط عمومی در چارچوب ضوابط مربوطه به نحوی که مدیریت روابط عمومی به عنوان حوزه مستقل، زیرنظر مستقیم ریاست دانشگاه/ دانشکده انجام وظیفه نماید.

مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و مفاد آیین‌نامه های پیوست (موضوع تصویب نامه های شماره 65354/ت37374هـ مورخ 27/4/1386 هیأت محترم وزیران و اصلاحیه آن به شماره 10240/ت45794هـ مورخ 26/1/1391) بر عهده مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.

 

                                                              دکتر سیدحسن هاشمی

                                                                          وزیر

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد