درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12273صفحه نخست » دوشنبه، 6 مرداد 1393 - 07:13
معرفی کتاب نظریه امروز ارتباط
نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند و با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریه‌ای ‌دهه‌ها‌ی پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازه‌ها‌ی هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برون‌رفت از چارچوب‌ها‌ی پیشتر فراگیر و کل‌گرا و بازپی‌بندی قالب‌ها‌ی نظریه‌ای ‌قدیم و جدید را برپایه محتمل‌الوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجی‌گر‌ی پیشنهاد می‌‌کند.

این کتا‌ب همچنین پرسش‌ها‌ی کلیدی دانش‌ها‌ی اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری می‌کند و به آنها پاسخ‌ها‌ی انتقادی می‌‌دهد. گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخه‌ها‌ی علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسان‌شناسی، قوم‌نگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانه‌شناسی و‌... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریه‌ای ‌و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهت‌گیری‌ها‌، مبناها و محدوده‌ها‌ی مفهومی ‌‌و افق‌ها‌ی مطالعاتی نوینی را پیش روی ما می‌‌گذارد.

برپایه حضور صاحب‌نظران طراز اول شرکت‌کننده در تدوین این کتا‌ب، می‌‌توان ادعا کرد که بدون مطالعه این کتا‌ب و مقالات متنوعش شناخت وتفسیر ما از دانش اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی کامل نخواهد بود.

ترجمه روان این کتاب توسط آقای دکتر اسماعیل قدیمی، آن را به اثری کاملاً کاربردی برای همه پژوهشگران و دانشجویان رشته ارتباطات و حتی علاقه‌مندان این حوزه تبدیل کرده است.

علاقمندان به این کتاب می توانند با مراجعه به سایت prshop.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88913364 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

عنوان کتاب: نظریه امروز ارتباط
مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی
تعداد صفحات: 352 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1393
قیمت: 180.000 ریال


منبع: prshop



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد