درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12270صفحه نخست » دوشنبه، 6 مرداد 1393 - 06:53
نکات مدیریتی
چطور شرکتی سودده داشته باشیم؟
استیو جیلینگز (Steve Jillings)، کسب‌وکار جدید خود را که شرکت امنیت موبایل تله ساین است از شرکت کوچکی با چند کارمند به موسسه‌ای بزرگ با 200 کارمند ارتقا داده ‏ و هر سال سرمایه‌اش را دو برابر کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این سرمایه‌گذار متولد نیوزیلند، در 25 سال گذشته هشت شرکت مختلف را یا بنیان‏گذاری کرده یا به دست آورده و همه آنها را به کسب‌وکارهایی بزرگ و سودآور تبدیل کرده است. به گفته او «در این مسیر، آدم آن قدر اشتباه می‏کند و آن قدر درس می‏گ یرد که می‏ فهمد چه باید کرد. مثل این است که همه فیلم‌ها رادر این زمینه دیده باشید.» جیلینگز در سال ۲۰۱۰ مدیرعامل شرکت لس ‏آنجلسی تله‏ساین شد، که امنیت اینترنتی ارائه می‏ دهد و در آن موقع فقط 12 کارمند داشت. این شرکت تخصصش ارائه سرویس‌های امنیتی به 9 شرکت از مجموع 10 شرکت بزرگ اینترنتی در آمریکا بود. از زمانی که جیلینگز مدیریت آن را برعهده گرفت، توانست هر ساله سرمایه شرکت را دو برابر کند. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۲، 25 میلیون دلار بود و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال ۲۰۱۴ به صد میلیون فروش دست خواهد یافت؛ اما هدف نهایی آنها آن است که تا سال ۲۰۱۵ برای عرضه در بورس آماده شوند و سالی 200 میلیون دلار فروش داشته باشند.
در اینجا باید به این نکته توجه کرد که چطور می‏توان استراتژی‏ های درستی اتخاذ کرد تا شرکتی مثل تله‏ساین را با 12 کارمند و شرایطی که در چهار سال پیش داشت، به این حد از کارآیی و پیشرفت رساند.
در زیر راهنمایی‏ های جیلینگز را می‏ خوانیم.


تیم رویایی تشکیل دهید
جیلینگز طی سال‌ها شبکه‌ای از مدیران مورد اعتماد ساخته که با آنها روابط خوبی دارد. وقتی خواست مسوولیت تله‏ساین را برعهده بگیرد، به هم‏تیمی‏هایش در شرکت‌های قبلی فکر کرد؛ او می‏گوید: «همیشه اولین کارم این است که افرادی را که تیم اصلی را تشکیل می‌دهند، مشخص کنم. باید تیم مدیریتی مناسبی درست کنید، تیمی که همه آنچه را برای انجام کار به بهترین نحو لازم است داشته باشد و کارش تمام و کمال رشد دادن شرکت باشد.»
جیلینگز می‏گوید اولین گام یافتن کسانی است که بتوانند مثل شما بزرگ شوند. پست‏های خالی رئیس مالی، رئیس بخش توسعه تجارت، فروش‌های بین‏المللی و معاون اجرایی، همه را از کسانی انتخاب کنید که قبلا با آنها کار کرده باشید. او می‏گوید: «نکته مهم این است که تیم اصلی را از کسانی انتخاب کنید که می‏شناسیدشان و قبلا خوب با آنها کار کرده‌اید. به این ترتیب، هر کس خودبه‌خود جایگاهش را می‏داند، همه شخصیت هم را می‌شناسند و نقاط ضعف هم را می‏دانند و این باعث می‏شود که به سرعت رشد کنید.»


همواره جذب نیرو داشته باشید.
جیلینگز می‏گوید: «ما همیشه استعدادهای جدید را جذب می‏کنیم. خوشبختانه توانسته‌ایم نیروهای زبده را با استفاده از شهرت‌مان یا تبلیغات‌مان پیدا و جذب کنیم، ولی همواره باید جست‌وجو کرد.»


کار را به افراد بسپارید و آزادشان بگذارید.
اگر می‏خواهید شرکت‌تان زود رشد کند، باید تا جایی که می‏توانید مسوولیت‌ها را به دیگران بسپارید. مدیرعامل باید برای مشکلات اساسی و در مقیاس بزرگ، وقت داشته باشد. جیلینگز می‏گوید: «روش مدیریتی من این است که دورنما و جهت حرکت شرکت را ترسیم کنم و بعد با مدیرهای مختلف از نزدیک کار کنم تا ببینم در خط شرکت هستند یا نه، وقتی دراین مسیر هستند، می‏گذارم کارشان را بکنند.» جیلینگز هفته‌ای نیم ساعت با کسانی که باید مستقیما به او گزارش دهند صحبت می‏کند که مطمئن شود کارشان را خوب انجام می‏دهند. می‏گوید من نیرو استخدام می‌کنم و حقوق خوبی هم پرداخت می‌کنم بنابراین من نباید کار آنها را انجام بدهم. البته مدیری نیستم که مطلقا وارد عملیات نشوم، اما به مدیران زیر دستم فرصت این را می‏دهم که خودشان همان‌طور که فکر می‏کنند درست است، کارشان را پیش ببرند. آنها سازمانشان را جوری که فکر می‏کنند درست است می‏سازند و تا زمانی که کار و فعالیت آنها همسو با هدف‌ها و دورنمای شرکت است، مشکلی نیست. این موجب می‏شود سازمان‌های خودکفا با کیفیت خوب درست شوند و همه تشویق شوند که آزاد هستند تا خلاقانه بسازند و بیافرینند.


تمرکز بر سوددهی
تله‏ساین دراین مسیر است که امسال سرمایه‏اش را دو برابر کند و باز هم ادامه بدهد. جیلینگز می ‏گوید: «چیزی که مایه مباهات است این است که توانسته‌ایم کسب وکارمان را با سودآوری دنبال کنیم. به گفته او بسیاری از شرکت‌هایی که همین رشد را دارند شکست می‏خورند چون مقدار زیادی پول را می‏سوزانند.» تاکید می‏کند که نمی‏توان با ولخرجی شروع کرد. «ترجیح می‏دهم برای پیشرفت بهتر است برای آدم‌ها و سرویس‌های پرسنل‌مان پول خرج کنم.» «دفتر ما جالب اما ارزان است. مبلمان راحتی داریم اما گران نیست. هزینه کردن هزار دلار برای یک میز کار، هیچ بازگشت سرمایه ‏ای ندارد.»


تمرکز بر مشتری ‏ها
«همان‌طور که باید بدانید پول را خرج چه چیزهایی نکنید، باید بدانید در چه زمینه‏هایی سرمایه‏گذاری کنید که به چرخه‏های درآمدزا تبدیل شوند. یکی از جاهایی که در آن بسیار سرمایه‏گذاری می‏کنیم و منجر به اعتماد مشتری‏های ما شده است، سرویس‏دهی به مشتری‏ها و پشتیبانی سرویس‌ها است. مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم پشتیبانی شبانه‏روزی ارائه دهیم. گران است، اما به گونه‏ای است که وقتی مشتری‏ شما می‏خواهد با یک نفر صحبت کند، می‏تواند. پشتیبانی خوب از مشتری باعث شده کارگزاران ما بیشتر به ما اعتماد کنند. مشتری‏ها را ترغیب کرده تا از سرویس‌های ما بیشتر استفاده کنند.» آمار‌ها نشان می‌دهند سیستم‌های پاسخگوی اتوماتیک، اعتبار شما را نزد کاربران شما می ‏کشند.


ارتباط با بزرگ‌ترین مشتری‌ها
کاربران تله‏ساین شرکت‌های اینترنتی بزرگ‌اند و جیلینگز اخطار می‏دهد که وقتی مشتریان شما شرکت‌های بزرگ باشند مشکلاتی پیش می‏آید، زیرا کارمندان آنها می‏روند، ارتقا می‏گیرند یا دائم جابه‏جا می‏شوند و به این ترتیب ارتباطات شما دچار مشکل می‌شود. برای این مشکل باید سعی کنید یک شبکه بزرگ را در سراسر سازمان بگسترانید. بدترین چیز این است که ارتباط شما فقط با یک نفر باشد و به شما بگویند که این بخش به جای دیگری منتقل شده. «باید ساختار سازمان را بشناسید. تیم فروش ما می‏داند هر کارمند به چه کسی گزارش می‏دهد و می‏داند جایگاه هر کارمند درآن سازمان چیست.»


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۵۷



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد