درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12219صفحه نخست » شنبه، 4 مرداد 1393 - 05:22
بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی تعاونی
امروزه دریافته اند تنوع عمیقی از مفهوم بازاریابی وجود دارد که طبیعی می باشد. تعاریف زیادی از بازاریابی وجود دارد، همانگونه که گفته شده سیر قابل توجهی در نیم قرن دوم ، قرن دوم داشته که بر عکس آن در نوشته ها ذکر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه دریافته اند تنوع عمیقی از مفهوم بازاریابی وجود دارد که طبیعی می باشد. تعاریف زیادی از بازاریابی وجود دارد، همانگونه که گفته شده سیر قابل توجهی در نیم قرن دوم ، قرن دوم داشته که بر عکس آن در نوشته ها ذکر شده است. امروز ما با پایه و اساس متعدد مفهوم بازاریابی مواجه شدیم که طبیعی می باشد پنج عامل اصلی مفهوم بازاریابی در پایین ذکر شده است:
1- راه رسیدن یا دسترسی به تولیدات
2- راه دسترسی به تولید
3- راه رسیدن فروش
4- برای رسیدن به بازاریابی
5- راه رسیدن به یک بازار اجتماعی

واژگان کلیدی: بازاریابی، دسترسی به تولیدات دسترسی به فروش، بازار اجتماعی


مقدمه:
بازاریابی چیست؟
پنج عامل اصلی مفهوم بازاریابی در پایین ذکر شده است:
1- راه رسیدن یا دسترسی به تولیدات_ بودن یک مدیریت دقیق جهت تلاش و تعهد تولید بهتر که مورد خواسته مشتریان بوده که همانا مورد قبول دو طرف برای تولید واقع گردد. از وظایف اصلی مدیریت که نشان از رشد و کارایی تولید و همچنین سیستم پخش یا توزیع آن است می باشد.
2- راه دسترسی به تولید_ وجود یک مدیریت جهت متعدد بودن به آن که مشتریان برای تهیه اجناس خود، بتوانند آن را در بالاترین کیفیت تهیه و تاًیین نرخ نمایند.از این رو یک تجارت خانه می بایست تمامی سعی و تلاش خود را در منبع تولید به نوع کیفیت آن اختصاص دهد.
3- راه رسیدن فروش_ وجود یک مدیریت دقیق که حاصل از تولیدات تجارت خانه جهت بود ونبود مشتریان خواهد بود،که این درست متناسب باکیفیت ساخت آن و همچنین علاقه تجارتخانه به شکل و شمایل و همینطور دوام آن است. از این رو تجارتخانه می بایست در استعداد یابی و تاًیین مشتریان توجه داشته باشد.همانا راضی نگه داشتن آنان به این تولیدات است که بعضی اوقات مورد اعتراض آنان واقع می گردد . بعضی وقتها می توانند معترض باشندو بعضی وقتها نمیتوانند باشند.
4- برای رسیدن به بازاریابی_ وجود مدیریتی جهت حفظ و نگه داری آن که همانا کلیدی است بر کمالات (فضیلت) بازدهی تجارت خانه ، که به عبارتی در تاًیین و تصمیمات خواسته ها وآرزوهای یک بازار، یا به گونه ای خیاط خانه اورگانی هست که برابر با میل و خواهش مشتریان در برش و سبکی دیگر صورت می گیرد که درست با خواسته های تجارتخانه تضاد دارد.
5- راه رسیدن به یک بازار اجتماعی _ وجود مدیریتی با موقعیتی که بتواند مرکزی دایر نماید که خواسته ها و اهداف بازار را تشخیص دهد و همانا دارای مرکزی که روی به احساسات در راستا با عموم که این می بایست رفاه مردم را برای مدت طولانی بر آورد کند.

نویسندگان:
جلال فیروزی فرد جهرمی
دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی- بازاریابی قشم
دکتر شهباز براهویی
دانلود مقاله با لینک مستقیم


منبع: TMBA



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد