درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:59   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12199صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 2 مرداد 1393 - 17:40
وضعیت روزنامه ها پس از هر انتخابات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جولای 2005 برای بحث درباره وضعیت روزنامه ها در هر کشور، پس از هر انتخابات عمومی یک میز گرد مرکب از اصحاب این حرفه در باشگاه مطبوعات واشنگتن تشکیل شده بود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در جولای 2005 برای بحث درباره وضعیت روزنامه ها در هر کشور، پس از هر انتخابات عمومی یک میز گرد مرکب از اصحاب این حرفه در باشگاه مطبوعات واشنگتن تشکیل شده بود که مذاکرات آن از شبکه های تلویزیونی پخش شد. شرکت کنندگان در این میز گرد وضعیت روزنامه ها پس از چند انتخابات را که در سالهای اخیر برگزار شده بود به استناد آمار و ارقام بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که پس از هر انتخابات بزرگ، روزنامه هایی که در طول مبارزات انتخاباتی بی طرفی خود را حفظ کرده بودند دچار نوسان نشدند، ولی روزنامه هایی خود را به مخاطبان، نشریه ای بی طرف و مستقل معرفی کرده ولی در جریان مبارزات، از یک نامزد و یا نامزدهای یک گروه و دسته جانبداری کرده بودند و این دسته پیروز نشده بود دچار افت تیراژ و در نتیجه کاهش درآمد و از دست دادن نویسندگان معروف و باتجربه شدند. پس از هر انتخابات، روزنامه های رسمی (ارگان و ناشر افکار) حزب و یا احزاب بازنده فعالیت شدیدتر خواهند کرد تا شکست را جبران کنند و بنابراین، به ندرت دچار افت شده اند.
    شرکت کنندگان در میز گرد به سردبیران روزنامه هایی که شهرت به بی طرفی و حرفه ای بودن تمام عیار دارند توصیه کردند که در جریان مبارزات انتخاباتی بی طرفی همه جانبه خود را در انتشار مطالب حفظ کنند تا پس از انتخابات و اعلام نتایج دچار افت نشوند که در عصر اینترنت و دسترسی آسان مردم به منابع دست اول اخبار و نظرات، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد