درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 10:42   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  سازمان خلاق
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12175صفحه نخست » دانلود کتاب روابط عمومیچهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 07:31
دانلود کتاب تکنولوژی ها و فناوری های نوین رسانه ای
فناوری‌های جدید ارتباطی نه تنها بر گستره مخاطبان تأثیر گذاشته‌اند بلکه توانسته‌اند حتی بنیاد نظریه‌های کلاسیک ارتباطات را زیر سؤال ببرند. به‌عنوان مثال مدل فرستنده، کانال و گیرنده در نظریه‌های سنتی ارتباطات، امروزه با ورود رسانه‌هایی نظیر شبکه‌های کاربرمحور یا شبکه‌های اجتماعی به مدل اجتماعات تولید‌ کننده محتوا تبدیل شده که در آن هر فرد در هر زمان به‌طور پیوسته فرستنده و گیرنده است و نقش‌های متعددی را در این کانال ارتباطی برعهده می‌گیرد.
  

دانلود کتاب تکنولوژی ها و فناوری های نوین رسانه ای

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فناوری‌های جدید ارتباطی نه تنها بر گستره مخاطبان تأثیر گذاشته‌اند بلکه توانسته‌اند حتی بنیاد نظریه‌های کلاسیک ارتباطات را زیر سؤال ببرند. به‌عنوان مثال مدل فرستنده، کانال و گیرنده در نظریه‌های سنتی ارتباطات، امروزه با ورود رسانه‌هایی نظیر شبکه‌های کاربرمحور یا شبکه‌های اجتماعی به مدل اجتماعات تولید‌ کننده محتوا تبدیل شده که در آن هر فرد در هر زمان به‌طور پیوسته فرستنده و گیرنده است و نقش‌های متعددی را در این کانال ارتباطی برعهده می‌گیرد. این تحولات فناورانه در ذات خود حاوی چالش‌ها و تهدید‌هایی هستند که برخی صاحب‌نظران از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد کرده‌اند اما این فقط یک روی سکه است، تحولات مذکور درمورد همه کشورهای جهان مصداق دارد و اگر قرار باشد کسی آسیبی ببیند، قطعا آن جامعه‌ای خواهد بود که در برابر این فناوری‌ها گارد دفاعی بگیرد. تکنولوژی ها و فناوری های نوین رسانه ای از دروس اصلی رشته های ارتباطات، روابط عمومی و مدیریت رسانه است در این کتاب مقدمات این بحث به همراه مقاله ای با محتوای تاثیر این فناوری ها بر گروه های اجتماعی خاص آورده شده است.

نام کتاب : تکنولوژی ها و فناوری های نوین رسانه ای
نویسنده : تورج مهدی زاده ملاباشی
زبان کتاب : پارسی
تعداد صفحه : ۶۰
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : ۱,۱۳۳ کیلوبایت

دانلود فایل کتاب


منبع: پارس بوک



 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
عباس
| 1396/11/17 - 08:52 |     0     0     |
مطالب مفیدی دارد

عباس
| 1396/11/17 - 08:52 |     0     0     |
مطالب مفیدی دارد


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


  خلاقیت در مدیریت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران