درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12126صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 14:50
له بورن خاطرات 2010 بحران روابط عمومی را با بحران های عظیم تر روابط عمومی پاکسازی می کند
در مصاحبه ای که طی فینال جام جهانی 2014 برزیل انجام شد، جیمز تاکید کرد که او و تیمش سخت کار کرده بودند تا در برنامه روابط عمومی «تصمیم گیری 2.0» بی اعتباری وی را که برای سال ها ایجاد شده بود از بین ببرند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اندی بروریتز- سوپر استار شبکه تلویزیونی ان بی ای، له بورن جیمز اعلام کرد که با موفقیت توانسته است بحران های روابط عمومی 2010 را با ایجاد آنچه می توان آن را بزرگترین بحران روابط عمومی همه زمان ها خواند، پاک کند.


در حالیکه جیمز در میان بسیاری از طرفداران ورزش بدنام شده بود با برنامه تلویزیونی اسپین 2010 که توسط تلویزیون تله کست با نام «تصمیم گیری» پخش شد و فعالیت های آژانس روابط عمومی 2014 چهره شرم آور وی که به گفته کارشناسان به شدت تخریب شده بود ترمیم شد.


در مصاحبه ای که طی فینال جام جهانی 2014 برزیل انجام شد، جیمز تاکید کرد که او و تیمش سخت کار کرده بودند تا در برنامه روابط عمومی «تصمیم گیری 2.0» بی اعتباری وی را که برای سال ها ایجاد شده بود از بین ببرند.


جیمز گفت: «من از اتفاقاتی که در سال 2010 برایم افتاد خوشحال نبودم.» وی افزود: «بله، ما میلیون ها نفر انسان خشمگین را داشتیم و من احساس کردم که اگر بتوانم در یک بازی قرار بگیرم می توانم این نفرت چند ساله را از بین ببرم. من افتخار می کنم که توانستیم این کار را انجام دهیم.»


جیمز گفت که او مشتاق است که انقضای قراردادش زودتر برسد و بتواند به عنوان یک نماینده آزاد فعالیت خود را ادامه دهد.


وی افزود: «من می خواهم «تصمیم گیری 3.0» را بسازم که بسیار قوی تر از «تصمیم گیری 2.0» است.»


منبع: http://www.newyorker.com/humor/borowitz-report/lebron-erases-memory-of-2010-p-r-disaster-with-even-more-gigantic-p-r-disaster

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد