درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12102صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 29 تیر 1393 - 06:21
مدیرکل روابط عمومی شرکت پست: کارت پستال، اثر گذاری بیشتری بر مخاطب دارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی شرکت پست گفت: سرویس کارت پستال شرکت پست با آمیختن شیوه های سنتی و الکترونیکی هم پاسخگوی نیازهای جامعه امروز که فناوری بخش مهمی از زندگی او گشته است بوده و هم از بعد عاطفی و احساسی، اثر گذاری بیشتری بر مخاطب دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی شرکت پست گفت: سرویس کارت پستال شرکت پست با آمیختن شیوه های سنتی و الکترونیکی هم پاسخگوی نیازهای جامعه امروز که فناوری بخش مهمی از زندگی او گشته است بوده و هم از بعد عاطفی و احساسی، اثر گذاری بیشتری بر مخاطب دارد.

به گزارش شارا، محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست در یاداشتی نوشت: امروز وقتی سخن از کارت پستال به میان می آید، دیگر ذهن ما چون سال های دور فقط به کاغذ و نامه معطوف نمی شود. در قرن بیست و یکم، با رشد سریع فناوری های نوین ارتباطی و گسترش روزافزون آن در جوامع بشری این قاصدان کاغذی که جاذبه های طبیعی، افتخارات ملی، فرهنگ و سنن بومی و وقایع تاریخی را به رخ می کشید حضور واقعی اش کمرنگ گردیده و به صورت مجازی نمود پیدا کرده است. شیوه ای که از بار عاطفی آن کاسته و نقش موثر ارتباطی اش را کم اثر ساخته است.

به گفته وی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که جایگاه خود را به عنوان یک رسانه موثر و مهم ارتباطی با اعتقاد به رسالت پیام رسانی خود و برقراری و تعمیق ارتباطات انسانی، در خلاقیتی جالب و منحصر به فرد کوشیده تا با توجه به قدمت دیرینه این آثار تجسمی ارزشمند و همچنین کاربرد راحت و ساده آن نسبت به سایر رسانه ها، خدمتی نوین را به هموطنان عرضه نماید.

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست درخصوص هدف و انگیزه طراحی و راه اندازی این سرویس نوین پستی از سوی این شرکت گفت: با توجه به هجمه فناوری های نوین ارتباطی استفاده از کارت پستال به طور چشمگیری در جامعه ایرانی کاهش یافته است. با وجود اینکه جذابیت کارت پستال و خاطره آن در ذهنیت تاریخی تک تک مردمان این سرزمین وجود دارد، ولی به علت مشغله های زندگی کنونی بازار این آثار جذاب هنری از رونق افتاده است.

به گفته ترابی دیگر کمتر کسی را می بینید که برای ابراز محبت و توسعه دوستی و مهربانی و ارسال پیام از کارت پستال استفاده نماید. از این رو شرکت پست با توجه به نقش موثر شبکه در گسترش ارتباطات انسانی، حفظ و احیای این رسانه موثر ارتباطی را با بهره گیری از ظرفیت های گسترده شبکه ماموریت خود دانسته است. اعتقاد به این باور ایجاد سرویس کارت پستال الکترونیکی را موجب شد.

وی این سرویس را یگانه و منحصر به شرکت پست خواند و اظهار داشت: با ایجاد سامانه www.ecard.post.ir آحاد افراد از اقصی نقاط دنیا می توانند با مراجعه به آن، به مناسبت ها و ایام خاص از میان صدها عنوان کارت پستال های متنوع، زیبا و جذاب جای گرفته در این سامانه، کارت دلخواه خود را انتخاب، پیام مورد نظر را درج و نشانی گیرنده را ثبت نمایند. سفارش های ثبت شده توسط واحدهای پستی بررسی و کارت پستال الکترونیکی انتخاب شده به صورت کاغذی براساس سفارش کاربر آماده سازی و با برخورداری از گسترده ترین شبکه توزیع کشور به دست گیرنده می رساند.

ترابی با بیان اینکه سرویس کارت پستال الکترونیکی از قابلیت های متعددی برای هموطنان برخوردار بوده، اظهار داشت: این سامانه امکانات جالب دیگری نظیر بارگذاری تصاویر شخصی برای چاپ به عنوان تصویر کارت، درخواست توزیع در زمان دلخواه، ارسال انبوه، پرداخت هزینه به صورت برخط، ارسال به صورت ثبتی و امکان رهگیری تا رسیدن به مقصد از طریق پرتال شرکت پست، ارسال به سراسر کشور و غیره را برای هموطنان فراهم نموده است.

وی با اشاره به اینکه تمام افراد، سازمان ها و شرکت ها می توانند به آسانی از این سرویس که از طریق اینترنت قابل دسترسی می باشد استفاده نمایند، افزود: به جز کارکرد عمومی کارت پستال که برای عرض تبریک و تسلیت در مناسبت های مختلف توسط آحاد مردم استفاده می شود، سامانه ایجاد شده فرصتی مغتنم را در اختیار اقشار مختلف جامعه، سازمان ها، موسسات، نهادها قرار می دهد تا بتوانند علاوه بر کارکردهای معمول تبلیغات مستقیم خود را نیز از این طریق و با هزینه ای بسیار پایین توسعه داده و مدیریت نمایند.

ترابی در همین ارتباط گفت: از طریق سرویس کارت پستال الکترونیکی ارسال دعوت نامه های همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها، مراسم و برنامه های فرهنگی، اجتماعی و حتی شخصی نیز میسر می باشد.

مدیرکل روابط عمومی سرویس ثبت سفارش آنلاین کارت پستال شرکت پست را نسبت به دیگر شیوه های مشابه بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه برای هموطنان دانست و عنوان کرد: برای شرکت پست کارکرد فرهنگی این سرویس بر کارکرد اقتصادی آن ارجح است و هدف اصلی آن معرفی و ترغیب مشتریان برای استفاده از این سرویس است.

وی افزود: هزینه سرویس ثبت سفارش آنلاین کارت پستال شرکت پست در مقایسه با هزینه رجوع به بازار، خرید کارت پستال و همچنین ارسال به گیرنده بسیار کم تر می باشد.

ترابی با بیان اینکه از بدو راه اندازی، این سرویس با استقبال خوبی از سوی هموطنان به ویژه اشخاص حقوقی روبرو بوده و در دنیا نیز تجربه شده است گفت: در برخی کشورهای توسعه یافته نظیر اسپانیا، اتریش، آمریکا، پرتغال، دانمارک، سوییس و کانادا این سرویس به روشی مشابه کشور ما ارایه می گردد.

وی ادامه داد: در کشورهای در حال توسعه نیز استفاده از این سرویس روبه گسترش است؛ به طوری که در مالزی طی سال گذشته به مناسبت عید سعید فطر 17 میلیون کارت از طریق این سرویس ارسال شده است.

ترابی توسعه سرویس کارت پستال الکترونیکی را به منظور افزایش کارایی و رضایتمندی کاربران ضروری خواند و گفت: تلاش مجموعه پست کشور همواره در جهت ارایه خدمات با کیفیت، کارا و روزآمد بوده و توسعه فرهنگ استفاده از کارت پستال و ارسال پیام های مهر و دوستی نیز در همین راستا صورت گرفته است.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد